Fixedquote:Op maandag 17 januari 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook goed, ik ben heul geen buurman
Leeftijd is van belang als je kaas of wijn bent en ik ben geen van beide.quote:
En dan nog even Sesamstraat kijken?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:44 schreef backgammon het volgende:
ik ga tandjes poetsen en pyama aan doen!
Ciao
Mannen worden toch ook beter naarmate de leeftijd vordert? Of is dat een hoax?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leeftijd is van belang als je kaas of wijn bent en ik ben geen van beide.
GMTAquote:Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hehe, ik wou ook zo'n opmerking maken.
Maar ik d8 ik doe het maar niet
Ligt aan de man hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen worden toch ook beter naarmate de leeftijd vordert? Of is dat een hoax?
Dat! En die vraag ga ik voor mijzelf niet beantwoorden.quote:
Mja... Niet iedereen is George Clooney natuurlijk. Maar Airquote:
Ik bedoel maar, gewoon afgaan op je eigen ervaring.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
Mja... Niet iedereen is George Clooney natuurlijk. Maar Air
Geen wonder dat er niet met je gezoend wordt, bah!quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen wonder dat er niet met je gezoend wordt, bah!![]()
Je poetst je tanden niet..
Oh, is dat het!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen wonder dat er niet met je gezoend wordt, bah!![]()
Je poetst je tanden niet..
er word niet met jou gezoentquote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, is dat het!
Overigens weet jij helemaal niet of er met mij gezoend wordt of niet
Ik moet trouwens wel naar de mondhygiëniste. Mijn tandarts zegt dat ik verkeerd poets.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel naar de mondhygiëniste. Mijn tandarts zegt dat ik verkeerd poets.
Ik ben 22, en kan mijn tanden niet poetsen.
*kras*
Komt me bekend voorquote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel naar de mondhygiëniste. Mijn tandarts zegt dat ik verkeerd poets.
Ik ben 22, en kan mijn tanden niet poetsen.
*kras*
Omg... hoe kan je woorden in voltooid verleden tijd met een t schrijven?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef backgammon het volgende:
omg, hoe kun je nou verkeerd je tanden poetsen?
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. En daardoor heb ik ontstoken tandvlees
Ik tot vorige week ook niet. Ik heb zelfs nog nooit een gaatje gehadquote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets met m'n tanden *klopt af*.
Goed poetsen is lastig. We hebben de neiging onze tandenborstel in een bepaalde hoek te houden, waardoor we bepaalde plekjes áltijd overslaan. Ik dacht ook altijd dat ik goed poetste, totdat iemand me mijn tandenborstel een ietsiepietsie liet draaien tijdens het poetsen van mijn kiezen. Bloeden als een gek, daar poetste ik dus nooit. :$quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef backgammon het volgende:
omg, hoe kun je nou verkeerd je tanden poetsen?
Tuurlijk snappen wij het wel, jij snapt blijkbaar niet dat je gezoend niet met een t schrijftquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef backgammon het volgende:
dat jullie die zin van mij niet snappen. oke maar goed ik ben er van tussen
Dat dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed poetsen is lastig. We hebben de neiging onze tandenborstel in een bepaalde hoek te houden, waardoor we bepaalde plekjes áltijd overslaan. Ik dacht ook altijd dat ik goed poetste, totdat iemand me mijn tandenborstel een ietsiepietsie liet draaien tijdens het poetsen van mijn kiezen. Bloeden als een gek, daar poetste ik dus nooit. :$
omg, laat ook maar... ik ga wegquote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk snappen wij het wel, jij snapt blijkbaar niet dat je gezoend niet met een t schrijft.
Hmmm...quote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik tot vorige week ook niet. Ik heb zelfs nog nooit een gaatje gehad
En nu hoor ik dus van mijn tandarts dat mijn tandvlees ontstoken is, waarschijnlijk omdat ik mijn tanden niet goed poets. En nu moet ik naar de mondhygiëniste.
Me neither, ook nooit gaatjes gehad.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets met m'n tanden *klopt af*.
Geen wonder dat je nooit wat hebt, je gaat nooitquote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm...
Ik moet ook nodig weer naar de tandarts... Al in geen jaren geweest.
Na de tentamens maar eens een afspraak maken.
Poets je te hard? Te kort? Te weinig?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat dus.
Alleen bloedt bij mij bijna mijn hele gebit als ik poets
Yeah... that'll be it.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen wonder dat je nooit wat hebt, je gaat nooit![]()
Dat.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Me neither, ook nooit gaatjes gehad.
Alleen altijd wat tandsteen, maar dat hebben mijn ouders ook.
Dus dan is altijd met dat haakje *kraskras tandsteen weghalen![]()
ik moet ook weer, maar het feit dat de moeder van m'n ex daar werkt motiveert niet echt en hier een andere zoeken als ik zsm uit deze regio weg wil, vind ik ook zo raarquote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
In februari ga ik weer, voor het eerst in twee jaar. Peuter gaat dan voor het eerst. Oh joy.
Kan ik me voorstellen. Alleen heb ik geen last van tandsteen, dus nooit meegemaakt.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen dan zit ik altijd aan die stoel vastgeklampt![]()
Ik kan daar niet tegen
Lekker belangrijk, je gaat er naartoe voor een gebitscontrole, verder niks.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:01 schreef JoeBravo het volgende:
ik moet ook weer, maar het feit dat de moeder van m'n ex daar werkt motiveert niet echt en hier een andere zoeken als ik zsm uit deze regio weg wil, vind ik ook zo raar
Precies wat ik wilde zeggen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, je gaat er naartoe voor een gebitscontrole, verder niks.
Schijnbaar van mijn ouders "geerfd"quote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Alleen heb ik geen last van tandsteen, dus nooit meegemaakt.
Onterf zequote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Schijnbaar van mijn ouders "ge-erft"
ik weet dat je gelijk hebt en toch is het een drempel. En dequote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, je gaat er naartoe voor een gebitscontrole, verder niks.
Die drempel is niet zodanig hoog dat een schop onder je hol je er niet overheen helpt. Plannen die afspraak morgen, nu heb je tijd, als je straks een baan hebt is het ook weer lastig.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef JoeBravo het volgende:
ik weet dat je gelijk hebt en toch is het een drempel. En destaat er niet voor niks
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Poets je te hard? Te kort? Te weinig?
Doe je mond eens open.
Maakt niet uitquote:
Ik stijl het vrijdag weer, kan je 't zien.quote:
Ik had voorheen ook altijd alleen tandsteen. En daar kan ik weinig aan doen, want ik heb zo'n spalkje (na m'n beugel) en daar kan je bijna niet goed poetsen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Me neither, ook nooit gaatjes gehad.
Alleen altijd wat tandsteen, maar dat hebben mijn ouders ook.
Dus dan is altijd met dat haakje *kraskras tandsteen weghalen![]()
Mijn tandarts probeert me altijd Oral-B aan te smeren, de smiecht. Volgens mij heeft hij aandelen of zo.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had voorheen ook altijd alleen tandsteen. En daar kan ik weinig aan doen, want ik heb zo'n spalkje (na m'n beugel) en daar kan je bijna niet goed poetsen.
Toen kreeg ik ineens wat gevoelige tanden. Volgens de tandarts omdat ik te hard poets. Maar in mijn beleving valt dat wel mee
En nu dus die ontstoken tandvlees zooi.
Blegh, lijkt me ook niet fijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had voorheen ook altijd alleen tandsteen. En daar kan ik weinig aan doen, want ik heb zo'n spalkje (na m'n beugel) en daar kan je bijna niet goed poetsen.
Toen kreeg ik ineens wat gevoelige tanden. Volgens de tandarts omdat ik te hard poets. Maar in mijn beleving valt dat wel mee
En nu dus die ontstoken tandvlees zooi.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tandarts probeert me altijd Oral-B aan te smeren, de smiecht. Volgens mij heeft hij aandelen of zo..
Moeders.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef Kreator het volgende:
Mijn moeder belde op dat haar monitor stuk was. Ik vroeg nog of de kabel er wel in zat...kom ik daar, druk de kabel erin en ben weer klaar....
Herkenbaar van de automatiseringstijd van mijn broerquote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef Kreator het volgende:
Mijn moeder belde op dat haar monitor stuk was. Ik vroeg nog of de kabel er wel in zat...kom ik daar, druk de kabel erin en ben weer klaar....
ik vind het ook tien keer niks... Ik geloof er ook niks van dat ze meer bereik hebben, volgens mij valt en staat alles met je manier van poetsen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb wel een elektrische borstel, maar die vind ik helemaal niet fijn
Dat volhouden heb je dus niet van een vreemde.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef Kreator het volgende:
En dan ook volhouden hè... 'nee echt! Ik had de kabel gecheckt!'
Ik heb zo'n Vitality ding. Die doet idd volgens mij niets meer dan een handtandenborstelquote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik vind het ook tien keer niks... Ik geloof er ook niks van dat ze meer bereik hebben, volgens mij valt en staat alles met je manier van poetsen.
Maar goed, ik ben geen tandarts.
Was je jas stuk? Straks word je ziek!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moeders zijn okay. Ik kreeg een gratiz Hongaarse maaltijd en ze heeft mijn jas weer genaaid.
Zei je wat, Qyroz?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
Dat volhouden heb je dus niet van een vreemde.
Dat laatste dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Vitality ding. Die doet idd volgens mij niets meer dan een handtandenborstel
Mijn ouders en broer hebben wel zo'n hypermodern, supersonisch apparaat. En die hebben ook echt minder klachten.
Maar het zou mij niets verbazen als je veel bewuster gaat poetsen met zo'n duur apparaat. En dat dát het verschil maakt
Alleen het lusje waar je em aan ophangt.quote:
Ik bedoel maar.quote:
Ik zou waarschijnlijk ook moeten stoken/ragen/flossen. Maar dat vind ik echt stomvervelendquote:Op maandag 17 januari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste dus.. Ik heb echt nog nooit klachten gehad whatsoever dus ook totaal geen reden om over te gaan op elektrisch. Met de hand bevalt me prima.
Dat is geen kwestie van volhouden, dat is een kwestie van de vinger altijd op de zere plek weten te leggen.quote:
De tandarts zegt me al jaren dat ik moet flossen. No fucking waaiquote:Op maandag 17 januari 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk ook moeten stoken/ragen/flossen. Maar dat vind ik echt stomvervelend
3 januariquote:Op maandag 17 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
Oeh, 3 januari zit ik zó in de bios! Maakt me niet uit waar, maar ik wil the Black Swan zien.
3 januari?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
Oeh, 3 januari zit ik zó in de bios! Maakt me niet uit waar, maar ik wil the Black Swan zien.
Oh, dat moet ik ook wel. En mondwater en zo. Maar ik heb daar nooit zin inquote:Op maandag 17 januari 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk ook moeten stoken/ragen/flossen. Maar dat vind ik echt stomvervelend
Dubieuze opmerkingquote:Op maandag 17 januari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste dus.. Ik heb echt nog nooit klachten gehad whatsoever dus ook totaal geen reden om over te gaan op elektrisch. Met de hand bevalt me prima.
Nee, the Black Swanquote:Op maandag 17 januari 2011 22:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
3 januari?
Heet de film Back in time?
Mja. Als ik niet snel iets aan mijn tandvleesprobleem doe, dan trekt het zich helemaal terug. En als dat zich voortzet, kunnen mijn tanden en kiezen uit m'n mond vallen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
De tandarts zegt me al jaren dat ik moet flossen. No fucking waai
Dan volhoud je toch ook!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:22 schreef Kreator het volgende:
Dat is geen kwestie van volhouden, dat is een kwestie van de vinger altijd op de zere plek weten te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |