Soms. Maar daar heb ik meestal geen last vanquote:
Behalve Zsa Zsa Gabor, dat mens wil maar niet dood!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je even geluk dat de mens vanzelf dood gaat na verloop van tijd.
Ik vind ze niet erg hoor. Ik maak ze niet dood ik koester ze (quote:
Alle organismen. Op zich.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh die dingen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar dat kan je toch schatten? Zijn ze groter, dan heb je een kruisspin te pakken.
Jij bent zelf betweterig?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Soms. Maar daar heb ik meestal geen last van
Of zou dat aan mij liggen?
De individuele mensen, niet de mensheid. Daarvoor is het een te grote plaag.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan noem je ook echt iemand op, maar ze is al doodquote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Behalve Zsa Zsa Gabor, dat mens wil maar niet dood!
Hollanders zijn het betweterigstequote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Soms. Maar daar heb ik meestal geen last van
Of zou dat aan mij liggen?
Dat vindt ik mafquote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze niet erg hoor. Ik maak ze niet dood ik koester ze (), maar ik heb liever een vogelspin op m'n hand (afhankelijk van de soort
) dan een kruisspin of huisspin.
Niks wat een gemiddeld atoombommetje hier en daar niet oplost.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
De individuele mensen, niet de mensheid. Daarvoor is het een te grote plaag.
Dan nog. De mensheid is koppig.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks wat een gemiddeld atoombommetje hier en daar niet oplost.
Wie?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Behalve Zsa Zsa Gabor, dat mens wil maar niet dood!
Daarom zouden mensen zich niet meer moeten voorplanten vanaf nuquote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Je geeft nu al twee keer een voorbeeld dat ik niet helemaal kan volgen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hollanders zijn het betweterigstevolk ter wereld. Vooral als ze gaan vliegen.
.
Ja? Vanmiddag leefde ze nog namelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef backgammon het volgende:
[..]
Dan noem je ook echt iemand op, maar ze is al dood
Nou, de kans dat een vogelspin onder je kleren gaat zitten is kleinquote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat vindt ik maf![]()
Bij mij juist andersom
Haar been is zaterdag nog geamputeerd.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja? Vanmiddag leefde ze nog namelijk.
ach kom op, dat is geen leven meer.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja? Vanmiddag leefde ze nog namelijk.
Ik werk op Schiphol. Ik doe daar wat beveiligingsgedoe. En als ik dan een vluchtje met Hollandse passagier moet beveiligenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je geeft nu al twee keer een voorbeeld dat ik niet helemaal kan volgen.
Leg eens uit?
Agent Smith: I'd like to share a revelation that I've had during my time here. It came to me when I tried to classify your species and I realized that you're not actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment but you humans do not. You move to an area and you multiply and multiply until every natural resource is consumed and the only way you can survive is to spread to another area. There is another organism on this planet that follows the same pattern. Do you know what it is? A virus. Human beings are a disease, a cancer of this planet. You're a plague and we are the cure.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
Nothing what a nuclair winter cannot cure.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, de kans dat een vogelspin onder je kleren gaat zitten is klein
Nee dat zou ik niet merken nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zou je het geen eens merken als er zo'n spinnetje onder je kleren zit.
waarom niet stewardes?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik werk op Schiphol. Ik doe daar wat beveiligingsgedoe. En als ik dan een vluchtje met Hollandse passagier moet beveiligendan zijn ze oervervelend. Ze weten alles beter, luisteren voor geen meter, gaan ALTIJD in discussie en zijn heel snel beledigd. Vandaar
.
Ja, echt welquote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zou je het geen eens merken als er zo'n spinnetje onder je kleren zit.
Oh zo.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik werk op Schiphol. Ik doe daar wat beveiligingsgedoe. En als ik dan een vluchtje met Hollandse passagier moet beveiligendan zijn ze oervervelend. Ze weten alles beter, luisteren voor geen meter, gaan ALTIJD in discussie en zijn heel snel beledigd. Vandaar
.
Ik heb het over een huisspinnetje.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet merken nee.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Agent Smith: I'd like to share a revelation that I've had during my time here. It came to me when I tried to classify your species and I realized that you're not actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment but you humans do not. You move to an area and you multiply and multiply until every natural resource is consumed and the only way you can survive is to spread to another area. There is another organism on this planet that follows the same pattern. Do you know what it is? A virus. Human beings are a disease, a cancer of this planet. You're a plague and we are the cure.
Dan moet ik Otis en Jip alleen latenquote:
B.smithii's zijn leukquote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet merken nee.
[ afbeelding ]
En Samzz over een vogelspin, vandaarquote:Op maandag 17 januari 2011 21:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb het over een huisspinnetje.
Ik heb mijn bed net verschoondquote:
Hoeveel spinnen eet je in je slaap ook al weer?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij dan doet als je dat merkt
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
En Samzz over een vogelspin, vandaar
ik moet m'n bed nog opmakenquote:
neh, morgen weerquote:
quote:
0900-SNUITquote:
Ah mijn nieuwe serie is onnnn ik ga doei!quote:
Time flies when other people have funquote:
quote:
en weer ga je zonder belletjequote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ah mijn nieuwe serie is onnnn ik ga doei!
Ik trek dan mijn kleren uit tot ik 'm heb.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij dan doet als je dat merkt
Wat een simpele tijdsevermelding al niet kan doenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ah mijn nieuwe serie is onnnn ik ga doei!
Dit is geen logische gevolgtrekking.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef backgammon het volgende:
[..]
ik heb een box-spring.. 2x bed verschonen dus
Heb je er 2 op elkaar staan dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef backgammon het volgende:
[..]
ik heb een box-spring.. 2x bed verschonen dus
Saved by the bellquote:Op maandag 17 januari 2011 21:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en weer ga je zonder belletje
Zienquote:Op maandag 17 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trek dan mijn kleren uit tot ik 'm heb..
2 x 90 bij 2quote:Op maandag 17 januari 2011 21:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb je er 2 op elkaar staan dan?. Of zijn dat 2 losse matrassen? Help me out here, ik heb een 140x200 bedje
Shaved like...well ik ga tv kijken!quote:
Waar regel ik op dit tijdstip nog een spin?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
Ik trek dan mijn kleren uit tot ik 'm heb..
Kijk in je tuin..quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar regel ik op dit tijdstip nog een spin?
Neehee, wel opletten. Huis- of kruisspin.quote:
Oh ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik haal wel een minispinnetje uit de tuin.
Daarom trekt ze haar kleren uit
Ik heb nog wel een neppe te leenquote:
Creepy crawliesquote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik snap het niet meerVogelspinnen, minispinnen... AAAAHHHH!!!
Die heb je vast wel ergens in huis.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar regel ik op dit tijdstip nog een spin?
Teveel moeite, ik ga voor een makkelijker alternatief.quote:
Yukispinquote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik snap het niet meerVogelspinnen, minispinnen... AAAAHHHH!!!
Luiwammesquote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel moeite, ik ga voor een makkelijker alternatief.
Alleen zo'n massagespin voor op je hoofd.quote:
Waarom? Ik ga voor het resultaat, niet voor de inspanning.quote:
Ook wel een huisspinquote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen zo'n massagespin voor op je hoofd.
quote:
Hell, ik trek gewoon zelf je kleren uit. *hop*quote:
Ik vroeg me al af wanneer je met dat idee zou komen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hell, ik trek gewoon zelf je kleren uit. *hop*
ole!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hell, ik trek gewoon zelf je kleren uit. *hop*
Duurde best lang he?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je met dat idee zou komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |