Much betterquote:Op maandag 17 januari 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ok. Het punt van aan- dan wel afraden was niet zo handig. Ik ben ook geen medicus.
Let me rephrase: ik zou het niet snel doen, als het niet absoluut noodzakelijk is. OOK vanwege het geld.
Nu blij?
Fuck, zo laat alweerquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef -Engel- het volgende:
Het is alweer bijna 23:00
dus tijd voor muziek, ja
Ja, blij ben ik er niet mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Devion het volgende:
[..]
Ai, en dat al op 22 :x
Pfffff, straks krijg ik tandenborstel vrees
Wat jij wiltquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Je pocht er wel mee, dus het zou zomaar kunnen.
Ik ga zo m'n bedje knuffelen denk ik, ook al hoef ik niet vroeg op morgen..quote:
Ik VIND van welquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, stel je aan. Niks opdringerig aan.
Oh, kom dan meteen hierheen, dat wil ik ook!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal ik je even toestoppen ja.....Nachtkusje geven en een knuffel
![]()
![]()
Dat magquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal ik je even toestoppen ja.....Nachtkusje geven en een knuffel
![]()
![]()
Sterktequote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, blij ben ik er niet mee.
Maar gelukkig ben ik goed verzekerd (), dus ik ga er aan laten doen wat er moet gebeuren.
Next timequote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, kom dan meteen hierheen, dat wil ik ook!
Wil ik ook nog wel doenquote:
Ohh dan kom je eten en me daarna toestoppen enzo?!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Next time
[..]
Wil ik ook nog wel doen..... maar niet uit de Donald Duck
![]()
* -Engel- gaat het grote Grimm-boek zoeken
Goed idee.... Mijn verstandskiezen en ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ik en mijn melkkies duiken m'n nest in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, maar, straks heb je geen verstand meerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef STING het volgende:
Eerstvolgende grote ingreep worden m'n drie verstandskiezen denk ik, in het ziekenhuis. Kijk er nu al naar uit
Dat zit op een andere plekquote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, straks heb je geen verstand meer
Tis een man, wat denk je zelf?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, straks heb je geen verstand meer
Kunnen we verandering in brengenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef Devion het volgende:
Ben gezegend met 4 perfecte verstandskiezen
En daarna ga ik heel lang en wild stappen in het grote gevaarlijke Rotjeknorquote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohh dan kom je eten en me daarna toestoppen enzo?!
Ik neem niet aan alle 3 tegelijk...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef STING het volgende:
Eerstvolgende grote ingreep worden m'n drie verstandskiezen denk ik, in het ziekenhuis. Kijk er nu al naar uit
Ja heul niet alleenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En daarna ga ik heel lang en wild stappen in het grote gevaarlijke Rotjeknor![]()
Moet je wel een ladder meebrengenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kunnen we verandering in brengen![]()
Ik ben ze allemaal al kwijt!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef Devion het volgende:
Ben gezegend met 4 perfecte verstandskiezen
Oh ja, die hangt buiten je lichaam... Dat is ook zoquote:
Ik heb ze nog allemaal.. maar 1 is zowat vanzelf doorgerot, en een andere heeft de ruimte omdat de kies die ernaast zat eruit is..quote:
Niet links en rechts tegelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef STING het volgende:
[..]
Max. 2 neem ik aan. Niet boven & onder tegelijk, ga ik ook even vanuit.
Half uitgaand Rotterdamquote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet![]()
Maar wie valt nu een Engel lastig?
Doorgerotquote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ze nog allemaal.. maar 1 is zowat vanzelf doorgerot, en een andere heeft de ruimte omdat de kies die ernaast zat eruit is..
Meestal doen ze eerst de ene kant en dan de andere kant.....quote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef STING het volgende:
[..]
Max. 2 neem ik aan. Niet boven & onder tegelijk, ga ik ook even vanuit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer kiezen betekent ook weer meer gaatjesquote:
Nieteens gerot eigenlijk, aan diggelen gestoten more likequote:
En ruimtegebrek is ook vervelend.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:06 schreef Devion het volgende:
[..]
Meer kiezen betekent ook weer meer gaatjes
Heb een grote mond dus dat probleem heb ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ruimtegebrek is ook vervelend.
Mijn verstandskiezen zouden bij voorbaat al problemen opleveren. Dus op mijn 18e/19e zijn ze er al uitgehaald.
Joy
Ik ga er niet op wachten als je 't niet erg vindtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh.... ik val niet in die groep vrouwen
Ik ook. Alleen schijnbaar niet zo'n ruime kaakquote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef Devion het volgende:
[..]
Heb een grote mond dus dat probleem heb ik niet
Is ook niet mooi aan een vrouwquote:Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen schijnbaar niet zo'n ruime kaak
Okequote:Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga er niet op wachten als je 't niet erg vindt
God je bent zo snel dat je mijn grammatica fouten meequote, daar gaat mijn reputatie!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik heb nog iets vrouwelijks!
Muhahahaquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef Devion het volgende:
[..]
God je bent zo snel dat je mijn grammatica fouten meequote, daar gaat mijn reputatie!
Er zijn uitzonderingenquote:
Nog een vrouwelijk puntquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Muhahaha
Ik ben dan ook een taalpuritein
Grote meidquote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke
* -Engel- zet braaf haar pepperspray weer terug in het nachtkastje
*knippert eens flink met de ogen*quote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef Devion het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen
[..]
Nog een vrouwelijk punt
Slaap lekker!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooruit dan maar!
>>>> Bedtijd...... morgen weer haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard werken![]()
Succes ENgelquote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooruit dan maar!
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
*knippert eens flink met de ogen*
Maar, je bent nieuw hier. Stel je eens voor
Slaapzequote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooruit dan maar!
Vertel wat?quote:
Ben 23 jaar ;pquote:
Dat betekent dat je morgen dat wel met ons moet delenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
Nu ga ik vast helemboel leuke dingen dromen![]()
Zo zo, je rekent je nu al tot "ons"quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Devion het volgende:
[..]
Ben 23 jaar ;p
[..]
Dat betekent dat je morgen dat wel met ons moet delen.
Dagelijks leven, Yuuks, kom op nou..quote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo zo, je rekent je nu al tot "ons"
Maar zonder dollen. Leeftijd is duidelijk, maar wat doe je zoal in het dagelijks leven? ()
Hou je van hobbies? Ben je wel single?
Vertel eens iets!
Laten we zeggen community gevoel.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo zo, je rekent je nu al tot "ons"
Maar zonder dollen. Leeftijd is duidelijk, maar wat doe je zoal in het dagelijks leven? ()
Hou je van hobbies? Ben je wel single?
Vertel eens iets!
Wat studeer je?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef Devion het volgende:
[..]
Laten we zeggen community gevoel.
Sjonge wat een vragen![]()
Ja ben single, studeer/werk parttime, laatste half jaar van mijn studie.
Hobbies, sporten, beetje gamen etc.
*Pakt Yuki d'r schijnwerper af*quote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Wat werk je?
Wat sport je?
Wat game je?
Gaat wel,quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoe gaat 'ie bos?? Lang niet gezien hier
Gast, echt.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Pakt Yuki d'r schijnwerper af*
Tis geen kruisverhoor jongedame, gedraag je!
Ow, ja die komt doordeweeks altijdquote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Samzz het volgende:
Cold Case
Gelukkig heb ik pas om kwart voor twee tentamen, dus eerst uitslapen, dan nog even leren en op naar de meerkeuzevakjes ;')
Ik zit hier voorlopig ook nog wel jaquote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
Yep voor 100% voor de komende 3 jaar in ieder geval
Ik heb het gevoel dat jij door blijft vragen :pquote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Wat werk je?
Wat sport je?
Wat game je?
Oeh, the Closerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ow, ja die komt doordeweeks altijdIk ga maar ff kijken of ik me deze nog kan herinneren.
MAar heb net zelf 2 afleveringen van the closer gezien achter elkaar
Dankzij jou krijgen we allemaal wat meer inzicht in de nieuwe single hierquote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja echt he?
BosjeGaat het alweer wat beter?
Mwa nu wel. Maar vanmorgen was het weer minder. Ben niet eens aan boodschappen toegekomen. Had gelukkig nog zo;n diepvries zak van de Iglo in huis. Heb dus wel gewoon voedzaam gegeten.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja echt he?
BosjeGaat het alweer wat beter?
Tofquote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij door blijft vragen :p
Nou vooruit dan maar, laatste antwoorden
Bedrijfseconomie
Computershop (Gezegend met 4 verstandkiezen en 2 rechterhanden)
Fitness en zaal/straatvoetbal
Pfff veel, maar zometeen GT5 voordat ik naar bed ga.
Ik was gestopt met kijken na seizoen 5 omdat we dachten dat hij was afgelopen tot ik gister een aflevering tegenkwam die ik niet kende dus wat onderzoek gedaan en hebben heel seizoen 6 gemist..dus zijn nu lekker aan het inhalenquote:
Nee hoor, dat is genoeg.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Devion het volgende:
Ok bedtijd, moet nog genoeg morgen doen. Jullie vermaken wel zo te zien.
Arnhem of moet je ook nog de GPS locatie hebben?
hahaha..ik zou dan ook snel mijn bed induiken.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god, ik duik snel m'n bed in, dan houdt m'n broertje op met meezingen met Lange Frans en Thé Lau
Nou moet ik eigenlijk wel hetzelfde vragen, pfff maar moet echt naar bed toequote:
The Lauquote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god, ik duik snel m'n bed in, dan houdt m'n broertje op met meezingen met Lange Frans en Thé Lau
Komt goed! Je mag mij morgen ook uithorenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef Devion het volgende:
[..]
Nou moet ik eigenlijk wel hetzelfde vragen, pfff maar moet echt naar bed toe![]()
Naja rain check?
Thanks, the horrorquote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..ik zou dan ook snel mijn bed induiken.
DEvion, welkom hieren slaapse alvast
Leuk leuk leukquote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik was gestopt met kijken na seizoen 5 omdat we dachten dat hij was afgelopen tot ik gister een aflevering tegenkwam die ik niet kende dus wat onderzoek gedaan en hebben heel seizoen 6 gemist..dus zijn nu lekker aan het inhalen![]()
En ma zit met pijn aan haar been/enkel is vandaag gevallen dus kan niet zo actief als meestal zijn dus dat betekend series kijken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |