Muhahahaquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef Devion het volgende:
[..]
God je bent zo snel dat je mijn grammatica fouten meequote, daar gaat mijn reputatie!
Er zijn uitzonderingenquote:
Nog een vrouwelijk puntquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Muhahaha
Ik ben dan ook een taalpuritein
Grote meidquote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke
* -Engel- zet braaf haar pepperspray weer terug in het nachtkastje
*knippert eens flink met de ogen*quote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef Devion het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen
[..]
Nog een vrouwelijk punt
Slaap lekker!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooruit dan maar!
>>>> Bedtijd...... morgen weer haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard werken![]()
Succes ENgelquote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooruit dan maar!
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
*knippert eens flink met de ogen*
Maar, je bent nieuw hier. Stel je eens voor
Slaapzequote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooruit dan maar!
Vertel wat?quote:
Ben 23 jaar ;pquote:
Dat betekent dat je morgen dat wel met ons moet delenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
Nu ga ik vast helemboel leuke dingen dromen![]()
Zo zo, je rekent je nu al tot "ons"quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Devion het volgende:
[..]
Ben 23 jaar ;p
[..]
Dat betekent dat je morgen dat wel met ons moet delen.
Dagelijks leven, Yuuks, kom op nou..quote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo zo, je rekent je nu al tot "ons"
Maar zonder dollen. Leeftijd is duidelijk, maar wat doe je zoal in het dagelijks leven? ()
Hou je van hobbies? Ben je wel single?
Vertel eens iets!
Laten we zeggen community gevoel.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo zo, je rekent je nu al tot "ons"
Maar zonder dollen. Leeftijd is duidelijk, maar wat doe je zoal in het dagelijks leven? ()
Hou je van hobbies? Ben je wel single?
Vertel eens iets!
Wat studeer je?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef Devion het volgende:
[..]
Laten we zeggen community gevoel.
Sjonge wat een vragen![]()
Ja ben single, studeer/werk parttime, laatste half jaar van mijn studie.
Hobbies, sporten, beetje gamen etc.
*Pakt Yuki d'r schijnwerper af*quote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Wat werk je?
Wat sport je?
Wat game je?
Gaat wel,quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoe gaat 'ie bos?? Lang niet gezien hier
Gast, echt.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Pakt Yuki d'r schijnwerper af*
Tis geen kruisverhoor jongedame, gedraag je!
Ow, ja die komt doordeweeks altijdquote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Samzz het volgende:
Cold Case
Gelukkig heb ik pas om kwart voor twee tentamen, dus eerst uitslapen, dan nog even leren en op naar de meerkeuzevakjes ;')
Ik zit hier voorlopig ook nog wel jaquote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
Yep voor 100% voor de komende 3 jaar in ieder geval
Ik heb het gevoel dat jij door blijft vragen :pquote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Wat werk je?
Wat sport je?
Wat game je?
Oeh, the Closerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ow, ja die komt doordeweeks altijdIk ga maar ff kijken of ik me deze nog kan herinneren.
MAar heb net zelf 2 afleveringen van the closer gezien achter elkaar
Dankzij jou krijgen we allemaal wat meer inzicht in de nieuwe single hierquote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja echt he?
BosjeGaat het alweer wat beter?
Mwa nu wel. Maar vanmorgen was het weer minder. Ben niet eens aan boodschappen toegekomen. Had gelukkig nog zo;n diepvries zak van de Iglo in huis. Heb dus wel gewoon voedzaam gegeten.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja echt he?
BosjeGaat het alweer wat beter?
Tofquote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij door blijft vragen :p
Nou vooruit dan maar, laatste antwoorden
Bedrijfseconomie
Computershop (Gezegend met 4 verstandkiezen en 2 rechterhanden)
Fitness en zaal/straatvoetbal
Pfff veel, maar zometeen GT5 voordat ik naar bed ga.
Ik was gestopt met kijken na seizoen 5 omdat we dachten dat hij was afgelopen tot ik gister een aflevering tegenkwam die ik niet kende dus wat onderzoek gedaan en hebben heel seizoen 6 gemist..dus zijn nu lekker aan het inhalenquote:
Nee hoor, dat is genoeg.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Devion het volgende:
Ok bedtijd, moet nog genoeg morgen doen. Jullie vermaken wel zo te zien.
Arnhem of moet je ook nog de GPS locatie hebben?
hahaha..ik zou dan ook snel mijn bed induiken.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god, ik duik snel m'n bed in, dan houdt m'n broertje op met meezingen met Lange Frans en Thé Lau
Nou moet ik eigenlijk wel hetzelfde vragen, pfff maar moet echt naar bed toequote:
The Lauquote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god, ik duik snel m'n bed in, dan houdt m'n broertje op met meezingen met Lange Frans en Thé Lau
Komt goed! Je mag mij morgen ook uithorenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef Devion het volgende:
[..]
Nou moet ik eigenlijk wel hetzelfde vragen, pfff maar moet echt naar bed toe![]()
Naja rain check?
Thanks, the horrorquote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..ik zou dan ook snel mijn bed induiken.
DEvion, welkom hieren slaapse alvast
Leuk leuk leukquote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik was gestopt met kijken na seizoen 5 omdat we dachten dat hij was afgelopen tot ik gister een aflevering tegenkwam die ik niet kende dus wat onderzoek gedaan en hebben heel seizoen 6 gemist..dus zijn nu lekker aan het inhalen![]()
En ma zit met pijn aan haar been/enkel is vandaag gevallen dus kan niet zo actief als meestal zijn dus dat betekend series kijken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |