Oh, kom dan meteen hierheen, dat wil ik ook!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal ik je even toestoppen ja.....Nachtkusje geven en een knuffel
![]()
![]()
Dat magquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal ik je even toestoppen ja.....Nachtkusje geven en een knuffel
![]()
![]()
Sterktequote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, blij ben ik er niet mee.
Maar gelukkig ben ik goed verzekerd (), dus ik ga er aan laten doen wat er moet gebeuren.
Next timequote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, kom dan meteen hierheen, dat wil ik ook!
Wil ik ook nog wel doenquote:
Ohh dan kom je eten en me daarna toestoppen enzo?!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Next time
[..]
Wil ik ook nog wel doen..... maar niet uit de Donald Duck
![]()
* -Engel- gaat het grote Grimm-boek zoeken
Goed idee.... Mijn verstandskiezen en ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ik en mijn melkkies duiken m'n nest in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, maar, straks heb je geen verstand meerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef STING het volgende:
Eerstvolgende grote ingreep worden m'n drie verstandskiezen denk ik, in het ziekenhuis. Kijk er nu al naar uit
Dat zit op een andere plekquote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, straks heb je geen verstand meer
Tis een man, wat denk je zelf?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, straks heb je geen verstand meer
Kunnen we verandering in brengenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef Devion het volgende:
Ben gezegend met 4 perfecte verstandskiezen
En daarna ga ik heel lang en wild stappen in het grote gevaarlijke Rotjeknorquote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohh dan kom je eten en me daarna toestoppen enzo?!
Ik neem niet aan alle 3 tegelijk...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef STING het volgende:
Eerstvolgende grote ingreep worden m'n drie verstandskiezen denk ik, in het ziekenhuis. Kijk er nu al naar uit
Ja heul niet alleenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En daarna ga ik heel lang en wild stappen in het grote gevaarlijke Rotjeknor![]()
Moet je wel een ladder meebrengenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kunnen we verandering in brengen![]()
Ik ben ze allemaal al kwijt!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef Devion het volgende:
Ben gezegend met 4 perfecte verstandskiezen
Oh ja, die hangt buiten je lichaam... Dat is ook zoquote:
Ik heb ze nog allemaal.. maar 1 is zowat vanzelf doorgerot, en een andere heeft de ruimte omdat de kies die ernaast zat eruit is..quote:
Niet links en rechts tegelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef STING het volgende:
[..]
Max. 2 neem ik aan. Niet boven & onder tegelijk, ga ik ook even vanuit.
Half uitgaand Rotterdamquote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet![]()
Maar wie valt nu een Engel lastig?
Doorgerotquote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ze nog allemaal.. maar 1 is zowat vanzelf doorgerot, en een andere heeft de ruimte omdat de kies die ernaast zat eruit is..
Meestal doen ze eerst de ene kant en dan de andere kant.....quote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef STING het volgende:
[..]
Max. 2 neem ik aan. Niet boven & onder tegelijk, ga ik ook even vanuit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |