Ach, stel je aan. Niks opdringerig aan.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar de stelligheid waarmee ze haar mening verkondigt (lees: opdringt) vind ik eng
Nu ja. Je pocht er wel mee, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde het natuurlijk ook heel serieus
Much betterquote:Op maandag 17 januari 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ok. Het punt van aan- dan wel afraden was niet zo handig. Ik ben ook geen medicus.
Let me rephrase: ik zou het niet snel doen, als het niet absoluut noodzakelijk is. OOK vanwege het geld.
Nu blij?
Fuck, zo laat alweerquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef -Engel- het volgende:
Het is alweer bijna 23:00
dus tijd voor muziek, ja
Ja, blij ben ik er niet mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Devion het volgende:
[..]
Ai, en dat al op 22 :x
Pfffff, straks krijg ik tandenborstel vrees
Wat jij wiltquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Je pocht er wel mee, dus het zou zomaar kunnen.
Ik ga zo m'n bedje knuffelen denk ik, ook al hoef ik niet vroeg op morgen..quote:
Ik VIND van welquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, stel je aan. Niks opdringerig aan.
Oh, kom dan meteen hierheen, dat wil ik ook!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal ik je even toestoppen ja.....Nachtkusje geven en een knuffel
![]()
![]()
Dat magquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal ik je even toestoppen ja.....Nachtkusje geven en een knuffel
![]()
![]()
Sterktequote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, blij ben ik er niet mee.
Maar gelukkig ben ik goed verzekerd (), dus ik ga er aan laten doen wat er moet gebeuren.
Next timequote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, kom dan meteen hierheen, dat wil ik ook!
Wil ik ook nog wel doenquote:
Ohh dan kom je eten en me daarna toestoppen enzo?!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Next time
[..]
Wil ik ook nog wel doen..... maar niet uit de Donald Duck
![]()
* -Engel- gaat het grote Grimm-boek zoeken
Goed idee.... Mijn verstandskiezen en ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ik en mijn melkkies duiken m'n nest in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, maar, straks heb je geen verstand meerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef STING het volgende:
Eerstvolgende grote ingreep worden m'n drie verstandskiezen denk ik, in het ziekenhuis. Kijk er nu al naar uit
Dat zit op een andere plekquote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, straks heb je geen verstand meer
Tis een man, wat denk je zelf?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, straks heb je geen verstand meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |