Ja, ik snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dan het punt? Dan is Yuki's advies toch redelijk?
Ja, want dat is een garantie natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
Een infectie aan je kaak wil je namelijk écht níet.
Heb jij die zin laten vastleggen? Zo nee, overruled.quote:
Dat stadium ben ik voorbij, aldus de tandarts.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:47 schreef Devion het volgende:
[..]
Herkenbaar. Leuk vooruitzicht is dat je tandvlees terug trekt als je doorgaat.
Als het bloed druk je meestal te hard.(Sta je ook raar te kijken als je tandpasta uitspuugt)
Zeg. Begin jij mij nu te overrulen?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij die zin laten vastleggen? Zo nee, overruled.
Het risico is groter dan bij een gewone kroon/brug.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, want dat is een garantie natuurlijk.
Lees eens goed.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dan het punt? Dan is Yuki's advies toch redelijk?
Ze raadt het af o.a. vanwege het geld.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, lekker een operatie in je kaak! Veel meer infectiegevaar! En ook nog eens veel duurder, dus je bent zelf meer geld kwijt.
Ik zou het niet aanraden.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef Yuki het volgende:
Het risico is groter dan bij een gewone kroon/brug.
Ja. Maar dat kan je nog steeds, ook met het advies het niet te doen omdat het duur is. De uiteindelijke beslissing neem je altijd zelf.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lees eens goed.
[..]
Ze raadt het af o.a. vanwege het geld.
Dat is wat anders dan geld meenemen in je afweging. Want dan kan ik altijd beslissen dat ik het dat geld wel waard vind.
Ok. Het punt van aan- dan wel afraden was niet zo handig. Ik ben ook geen medicus.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lees eens goed.
[..]
Ze raadt het af o.a. vanwege het geld.
Dat is wat anders dan geld meenemen in je afweging. Want dan kan ik altijd beslissen dat ik het dat geld wel waard vind.
Wie is hier nu de rechtenstudent, gij of ik?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg. Begin jij mij nu te overrulen?![]()
Dat was niet de afspraak he?
Want een infectie krijg je altijd?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet helemaal.
Daarnaast stond er meer in mijn betoog om het niet te doen. Een infectie aan je kaak wil je namelijk écht níet.
Een minor op de ut maakt je nog niet echt een rechtenstudent hè.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
Wie is hier nu de rechtenstudent, gij of ik?
Patato, potatoquote:Op maandag 17 januari 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
De jouwe was toch 'het is een gave' ?
Daar heb ik helemaal niets mee te makenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is hier nu de rechtenstudent, gij of ik?
Ik bedoelde het natuurlijk ook heel serieusquote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een minor op de ut maakt je nog niet echt een rechtenstudent hè..
Ik ga er niet eens meer op in. Ik ben duidelijk genoeg geweest, je HOEFT het niet aan te nemen hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want een infectie krijg je altijd?
Het is een risico. So what? Als ik een brug laat plaatsen loop ik het risico dat de aanliggende kiezen helemaal naar hun grootje gaan en ik dat ook weer kan laten repareren.
Ik heb wel meer medische risico's gelopen in m'n leven en nog de pech gehad toevallig die ene % te zijn die pech heeft. Dat weerhoudt me er niet van meer risico's te lopen. Tegenover elk voordeel staat een nadeel en omgekeerd.
Ai, en dat al op 22 :xquote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik voorbij, aldus de tandarts.
Ik poets niet goed, schijnbaar. Plak dat blijft zitten, bacteriegroei, infectie.
Ofzo.
Ja, maar de stelligheid waarmee ze haar mening verkondigt (lees: opdringt) vind ik engquote:Op maandag 17 januari 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar dat kan je nog steeds, ook met het advies het niet te doen omdat het duur is. De uiteindelijke beslissing neem je altijd zelf.
Ach, stel je aan. Niks opdringerig aan.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar de stelligheid waarmee ze haar mening verkondigt (lees: opdringt) vind ik eng
Nu ja. Je pocht er wel mee, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde het natuurlijk ook heel serieus
Much betterquote:Op maandag 17 januari 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ok. Het punt van aan- dan wel afraden was niet zo handig. Ik ben ook geen medicus.
Let me rephrase: ik zou het niet snel doen, als het niet absoluut noodzakelijk is. OOK vanwege het geld.
Nu blij?
Fuck, zo laat alweerquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef -Engel- het volgende:
Het is alweer bijna 23:00
dus tijd voor muziek, ja
Ja, blij ben ik er niet mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Devion het volgende:
[..]
Ai, en dat al op 22 :x
Pfffff, straks krijg ik tandenborstel vrees
Wat jij wiltquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Je pocht er wel mee, dus het zou zomaar kunnen.
Ik ga zo m'n bedje knuffelen denk ik, ook al hoef ik niet vroeg op morgen..quote:
Ik VIND van welquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, stel je aan. Niks opdringerig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |