Kan best zijn dat je m'n pa al eens aan de telefoon hebt gehad, die regelt datquote:
Je kunt wellicht ook voor een implantaat gaan?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
De duurste. Sowieso heb ik 1 vd betere verzekering.
[..]
Daarom laat ik het voorlopig ook maar zo. Hoe langer het zo goedgaat, hoe beter. Ik zag dat ook niet echt zitten, dat ze gaan slijpen aan die andere gezonde kiezen.
Er is echt enorm veel personeel in de callcenters, dus die kans is klein.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan best zijn dat je m'n pa al eens aan de telefoon hebt gehad, die regelt dat
Oh. Ik weet het ook niet, zoals ik zei, pa regelt hetquote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er is echt enorm veel personeel in de callcenters, dus die kans is klein.
Ja, lekker een operatie in je kaak! Veel meer infectiegevaar! En ook nog eens veel duurder, dus je bent zelf meer geld kwijt.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt wellicht ook voor een implantaat gaan?
IZZquote:Op maandag 17 januari 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
Mag ik vragen waar je verzekerd bent? Want zulke bedragen heb ik nog nooit gehoord (en ik werk toch bij één van de duurste verzekeraars in NL).
Ik ook Zilveren Kruis.. En ik vergeet gewoon iedere keer weer m'n verzekering om te laten zetten naar collectievequote:
Volgens de tandarts zou het geen optie zijn, maar dat is een mongool. Dus nu moet ik kiezen tussen het geloven van een professionele mongool en een willekeurige passant op een forum...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt wellicht ook voor een implantaat gaan?
Misschien is naar een andere tandarts gaan een optie.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens de tandarts zou het geen optie zijn, maar dat is een mongool. Dus nu moet ik kiezen tussen het geloven van een professionele mongool en een willekeurige passant op een forum...
Want veel geld uitgeven is altijd een slechte zaak?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, lekker een operatie in je kaak! Veel meer infectiegevaar! En ook nog eens veel duurder, dus je bent zelf meer geld kwijt.
Ik zou het niet aanraden.
Morgen bellen!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook Zilveren Kruis.. En ik vergeet gewoon iedere keer weer m'n verzekering om te laten zetten naar collectieve
Nou nee. Dat kost je een rib uit je lijf.quote:
Ik werk in de zorg. Min of meer.quote:Werk je in de zorg?duh
Wat voor werk doe je?
Ik zou voor het laatste gaanquote:Op maandag 17 januari 2011 22:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens de tandarts zou het geen optie zijn, maar dat is een mongool. Dus nu moet ik kiezen tussen het geloven van een professionele mongool en een willekeurige passant op een forum...
Nee, maar als je de keus hebt tussen een brug en een implantaat, zou ik wel 3 keer nadenken voor ik voor die laatste kies.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want veel geld uitgeven is altijd een slechte zaak?
Ik ook en dus ben ik er nog niet uit.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, maar als je de keus hebt tussen een brug en een implantaat, zou ik wel 3 keer nadenken voor ik voor die laatste kies.
Dan bel ik niet ookquote:
Heb je geen werkgeversbijdrage dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou nee. Dat kost je een rib uit je lijf.
[..]
Ik werk in de zorg. Min of meer.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, maar als je de keus hebt tussen een brug en een implantaat, zou ik wel 3 keer nadenken voor ik voor die laatste kies.
En zo is je geldargument natuurlijk ook van tafel he.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook en dus ben ik er nog niet uit.
Collectiviteitsnummerquote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan bel ik niet ook![]()
Ik moet sowieso eerst collectivieidinges nummer opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |