Die hebben ze gestolen jaren terug. Die staat daar al.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wbt. dat laatste: Wat let je?Zo ver is Berlijn niet. In een dag of 3 fiets je er wel heen.
er zijn debielen die hele weken door Frankrijk fietsenquote:
I know, stelletje mafkezen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
er zijn debielen die hele weken door Frankrijk fietsen
Route, te voet.quote:
Maar dat bennen vooral Fransen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
er zijn debielen die hele weken door Frankrijk fietsen
Huh?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:02 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen.
Veel schaapjes gaan laat komen schat ik zo. Het is niet normaal dat je de hele provinciale weg met zo'n 120 km/h kunt berijden.
Wanneer een weg die normaal gesproken heel druk is opeens helemaal leeg is, betekent dat meestal dat er ergens iets gruwelijk vast staat.quote:
Welke provinciale weg heb je het over?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer een weg die normaal gesproken heel druk is opeens helemaal leeg is, betekent dat meestal dat er ergens iets gruwelijk vast staat.
N209quote:Op maandag 17 januari 2011 08:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke provinciale weg heb je het over?
Aha, op zo'n fiets.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer een weg die normaal gesproken heel druk is opeens helemaal leeg is, betekent dat meestal dat er ergens iets gruwelijk vast staat.
Kan toch ook zijn dat iemand anders reed?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, ik heb immers geen auto of rijbewijs.
Valt mee hoor, zo'n bus is best groot. En hij stopt vlak achter huis.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee, maar een bus ingaan met planken van een paar meter lijkt me nogal... onhandig.
Het is misschien wel leuk om een keer te doen met hele lange latten en kijken hoe chagrijnig de buschauffeur er dan van wordt.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:41 schreef Isegrim het volgende:
Valt mee hoor, zo'n bus is best groot. En hij stopt vlak achter huis.
De buschauffeurs waren vandaag gelukkig niet chagrijnig.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is misschien wel leuk om een keer te doen met hele lange latten en kijken hoe chagrijnig de buschauffeur er dan van wordt.
Da's wel bijzonder.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef Isegrim het volgende:
De buschauffeurs waren vandaag gelukkig niet chagrijnig.
Ik heb me altijd afgevraagd of buschauffeurs raar zijn, of dat je raar wordt van bussen chauffeuren..quote:Op maandag 17 januari 2011 13:40 schreef Isegrim het volgende:
Ja.Ik weet niet wat dat is met buschauffeurs, maar er zitten rare knakkers bij.
of dit: http://beta.nieuws.nl.msn(...)-verongelukte-trucksquote:Op maandag 17 januari 2011 09:36 schreef Alicey het volgende:
Alle schaapjes waren er ook op tijd, dus het zal wel toevallig een gaatje zijn geweest dan ofzo.
3.30 is best lang.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:39 schreef Causa het volgende:
Gisteren ipv 1:14uur bijna 3:30uur erover gedaan om van 020 in 010 Noord te komen. Toen we stopten in Delft is de trein nooit meer verder gereden...
Technisch gezien zal het geen probleem zijn, maar het is wat ingewikkelder met al die andere treinen..quote:Op maandag 17 januari 2011 14:47 schreef Causa het volgende:
Dat is een heel uniek foutje.... en in z'n achteruit zet je een trein ook niet zomaar.
Rechtsboven zitten 2 kleine icoontjes. Als je daar op klikt, kom je bij je profiel en instellingen.quote:btw, waar je tegenwoordig op dit forum je profiel kan aanpassen is mij geheel onduidelijk. Ik zou wel weer eens een usericon willen.
Zou voor een Rotterdammer toch heel wat logischer zijn dan van 010 naar 020quote:Op maandag 17 januari 2011 14:46 schreef Stokstaart het volgende:
Je moet ook helemaal niet van 010 naar 020 gaan in de eerste plaats
exactlyquote:Op maandag 17 januari 2011 14:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Technisch gezien zal het geen probleem zijn, maar het is wat ingewikkelder met al die andere treinen..
Ik ga nog eens zoekenquote:[..]
Rechtsboven zitten 2 kleine icoontjes. Als je daar op klikt, kom je bij je profiel en instellingen.
Rook je toevallig een hasjlucht? Ik heb een keer hetzelfde gehad, en toen klonk de conducteur alsof hij iets te veel aan de plantjes had gezeten.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oef, das een forse vertraging ja. Wij hebben het een keer andersom gehad; we vertrokken uit Delft en vlak voor station Rotterdam kwamen er excuses van de conducteur gericht aan de reizigers welke naar Schiedam moesten, ze waren vergeten te stoppen ...
Wat gaat de loodgieter voor je doen?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat je het mooi zult vinden.Je ziet het over een weekje wel.
In de keuken moet nog het e.e.a. gebeuren, maar mijn loodgieter kon pas de 24e.
Wat leidingen verleggen e.d., dat doe ik liever niet zelf. En ik heb een hele fijne loodgieter bij wie ik doorgaans alleen materiaalkosten hoef te betalen (of soms ook dat nietquote:Op maandag 17 januari 2011 20:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat gaat de loodgieter voor je doen?
Kijk, dat scheelt! Loodgieters zijn doorgaans nl. overprijsd en ook niet echt heel competent heb ik vaak het idee... Als het overigens andere soort leidingen zijn dan gas, zou je een volgende keer ook SingleCoil kunnen vragen, die doet dat ook zo.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:02 schreef Isegrim het volgende:
Wat leidingen verleggen e.d., dat doe ik liever niet zelf. En ik heb een hele fijne loodgieter bij wie ik doorgaans alleen materiaalkosten hoef te betalen (of soms ook dat niet). Is iemand die ik via mijn vorige baan aan heel veel werk heb geholpen.
Ah.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt! Loodgieters zijn doorgaans nl. overprijsd en ook niet echt heel competent heb ik vaak het idee... Als het overigens andere soort leidingen zijn dan gas, zou je een volgende keer ook SingleCoil kunnen vragen, die doet dat ook zo.
Ik hoop het echt!!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
LTNS! Spreken we elkaar binnenkort nog een keer?
Werd ook wel eens tijd na anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:10 schreef Causa het volgende:
Lekker dat het opschiet bij jullie Isegrim
Da`s een vaatwasserquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ook, van Bosch. Kan tevens ook borden, bestek, en snijplanken wassen. En pannen.
Mijn broertje die op 500m afstand woont dus niet, daar kan je amper meer naar buiten kijkenquote:
Je moet hem ook niet al te grote stukjes voeren..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die van ons voelde zich laatst niet zo goed, en kotste de hele vloer onder
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Chav het volgende:
Jullie zijn irri![]()
( En mijn Truus de 2e is zwaar beledigd, die vindt het werk wel vervelend)
Hier was het meer wat de chinezen hadden achtergelaten. Liters frituurvet en bodembedekking uit een aquarium. Vormt een leuke klont in de afvoer, die zo af en toe verstopt raakt en dan wat dingen uitbraaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Alicey het volgende:
Mjah, er zijn er wel meer waarbij de output ontregeld raakt door Chinees..
Dan maar een nieuwe kalender voor thuis.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier was het meer wat de chinezen hadden achtergelaten. Liters frituurvet en bodembedekking uit een aquarium. Vormt een leuke klont in de afvoer, die zo af en toe verstopt raakt en dan wat dingen uitbraakt
Turk. Pleurt een tablet in zn bek en hij begint te werken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hij is niet zo van Chinees geloof ik
quote:Verkoopprijs ¤ 6.692.221
Hmm, nee, de taxatiewaarde is ietsje lagerquote:
Daar was ik ook bang voor, maar gelukkkig worden extremen uit de berekening gelaten. Heb nu wel weer kunnen zien waarvoor mijn buren hun huis hebben gekochtquote:
Dat kan sowieso, bij het Kadaster.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor, maar gelukkkig worden extremen uit de berekening gelaten. Heb nu wel weer kunnen zien waarvoor mijn buren hun huis hebben gekocht
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hypotheek? Gewoon cash in een busje
Haha wat een prutsers zeg bij de gemeentequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
Het loont om even in MijnLoket naar je nieuwe belastingaanslag te kijken van de gemeente.
Ik blijk ineens wel een heel erg kostbaar huis te hebben
[..]
Iejw.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:40 schreef SingleCoil het volgende:
Ook goedemoergen. Ben nu echt snipverkouden. Er is bijna geen lichaamsopening meer te vinden waar geen vochtige ellende uit komt.
Het zal de verkoopwaarde van het hele object zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha wat een prutsers zeg bij de gemeente
Ja...Ringo!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:59 schreef Alicey het volgende:
We hebben een plaatsvervangend gezinshoofd.
LOL ik dacht echt dat het over een stadswijd parkeerverbod oid ging.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie de afbeelding niet eerst los opent ziet een verboden te parkeren bordje
Overigens is dit niet hoe de stad er over een paar jaar uitziet, deze animatie is gebasseerd op een oude foto. Links in de hoek staat nu ook een gebouw, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:09 schreef Stokstaart het volgende:
Nog een paar jaar en de stad ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Stond een heel artikel over in De Volkskrant. Wel mooi hoe het gaat worden met zo'n Markthal e.d.
2009 idd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Overigens is dit niet hoe de stad er over een paar jaar uitziet, deze animatie is gebasseerd op een oude foto. Links in de hoek staat nu ook een gebouw, bijvoorbeeld![]()
Het enige wat nog mist zijn de markthal en aanliggende gebouwen
Appartementen Laurenskerk begint ie over de Hoogstraatquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De hoogstraat? Die was in de jaren 50 al voltooid volgens mij
hoe doe je dat dan? Ik zie alleen een bordje...quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie de afbeelding niet eerst los opent ziet een verboden te parkeren bordje
Linkje kopieren naar je adresbalkquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan? Ik zie alleen een bordje...
mensen die niet kunnen posten, zucht...
Ah. Die zijn ook al af op je animatie hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Appartementen Laurenskerk begint ie over de Hoogstraat:
Als in:
[ afbeelding ]
Volgens mij zie ik Breuls op balkon staan....quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Appartementen Laurenskerk begint ie over de Hoogstraat:
Als in:
[ afbeelding ]
Relatieconflict met je auto?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:27 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat maar eens naar de Coolsingel.
Gesprek met de ABS.
Ik heb geen balkon en ik woon aan de andere kant.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef Chav het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik Breuls op balkon staan....
Haha I know!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb geen balkon en ik woon aan de andere kant.
Wat een verhalen he.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Isegrim het volgende:
Hij lult ons de oren van 't hoofd, ik word er af en toe moe van.
Mijn ramen zijn deuren, dus ik heb een soort Frans Balkon.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef Chav het volgende:
[..]
Haha I know!
(Echnie, ik kan stiekem om hoekjes kijken....) Maar geen balkon? Kan je dan alleen de ramen opendoen?
Been there, done that, got the t-shirt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:48 schreef Isegrim het volgende:
Dat hele ceremoniemeesteres-gebeuren is nog best vermoeiend! Ik ben nu al gestresst!
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt.
Ik was kapot op ''de'' dag.
Maar wel erg leuk om te doen !
Dat scheelt mij een boel stress ja!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef Reya het volgende:
Gelukkig kom ik enkel voor het bierdrinken
Awquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We hebben hier nu een redelijk consequente "miauw" op de achtergrond. We zijn geloof ik geaccepteerd als tijdelijke baasjes.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Isegrim het volgende:
Hij lult ons de oren van 't hoofd, ik word er af en toe moe van.
Laat je niet op je kop zitten door mensen die vinden dat je iets moet doen omdat het gebruikelijk is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:48 schreef Isegrim het volgende:
Dat hele ceremoniemeesteres-gebeuren is nog best vermoeiend! Ik ben nu al gestresst!
Misschien snapt die kat het gewoon niet. Onze Roosje heeft bijvoorbeeld ook pas afgelopen week geleerd dat kip lekker is. Voorheen liet ze altijd haar stukjes opeten door Ringo, nu doet ze vervelend tegen hem, zodat hij een stap opzij zet en dan eet ze zijn stukjes op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:44 schreef Causa het volgende:
1 van onze katten wordt een beetje seniel en ons domme katje doet hem na.
Ik doe maar gewoon lekker waar ik zin in heb.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laat je niet op je kop zitten door mensen die vinden dat je iets moet doen omdat het gebruikelijk is.Ik begin ook al een beetje nerveus te worden, maar dat is omdat ik moet trouwen.
Gimli lust geen kip.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien snapt die kat het gewoon niet. Onze Roosje heeft bijvoorbeeld ook pas afgelopen week geleerd dat kip lekker is. Voorheen liet ze altijd haar stukjes opeten door Ringo, nu doet ze vervelend tegen hem, zodat hij een stap opzij zet en dan eet ze zijn stukjes op.
Komt vast goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:40 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe maar gewoon lekker waar ik zin in heb.
Da's waar, maar ik heb het nu eenmaal beloofd.quote:Je móet niet trouwen hoor, al is het wel wat lullig als je nu besluit dat 't toch maar niet moet.
Ach, onze katten zijn niet echt fan van lamsvlees. Ze nemen dan wel een stukje, maar trekken er echt een gezicht bij van "gadverdamme, dit is gewoon een dood schaap".quote:
beelden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:29 schreef Isegrim het volgende:
Net bij Pompenburg keihard op mijn plaat gegaan met de fiets - er lag olie op het fietspad.Ik was nog niet opgestaan of de volgende ging op d'r plaat, zo tegen LHO aan. De toevallig passerende stadswachten gingen toen maar fietsers waarschuwen en LHO heeft de politie gebeld dat ze iemand moeten sturen.
Olie op het fietspad?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:29 schreef Isegrim het volgende:
Net bij Pompenburg keihard op mijn plaat gegaan met de fiets - er lag olie op het fietspad.Ik was nog niet opgestaan of de volgende ging op d'r plaat, zo tegen LHO aan. De toevallig passerende stadswachten gingen toen maar fietsers waarschuwen en LHO heeft de politie gebeld dat ze iemand moeten sturen.
Ja, 'toevallig' over de helling bij Pompenburg/Couwenburg. Over een afstand van iets van 25 meter ofzo.quote:
Ja, zo te zien 'auto-olie'. Zou me niets verbazen als iemand het expres heeft gedaan als 'grap' ofzo.quote:
ik wens je sterkte.................en dan nog wordt je boosquote:
Een scooter met viertakt-motor zou het nog verloren kunnen hebben, maar dan alsnog wel toevallig..quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:02 schreef Isegrim het volgende:
Ja, zo te zien 'auto-olie'. Zou me niets verbazen als iemand het expres heeft gedaan als 'grap' ofzo.
Dan eerder met een tweetakt motor. Die hebben een los oliereservoir, lijkt me dat dat eerder stuk gaat/lekt..quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een scooter met viertakt-motor zou het nog verloren kunnen hebben, maar dan alsnog wel toevallig..
Volgens LHO was het te veel voor een scooter...quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een scooter met viertakt-motor zou het nog verloren kunnen hebben, maar dan alsnog wel toevallig..
tweetakt wordt geolied gesmeerd door de brandstof als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan eerder met een tweetakt motor. Die hebben een los oliereservoir, lijkt me dat dat eerder stuk gaat/lekt..
Omdat je beelden wilt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wens je sterkte.................en dan nog wordt je boos
Reservoir van anderhalve liter ofzo, en dat wordt dan geloof ik 1:20 met de benzine gemengd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
tweetakt wordt geolied gesmeerd door de brandstof als ik me niet vergis.
Ah, ik ging er vanuit dat het altijd voorgemengd is, maar dit kan ook. Een viertakt-motor heeft echter altijd smering die niet via de brandstof binnen komt voor zover ik weet. Kan dan dus elke soort scooter zijn geweest, afgezien van de hoeveelheid.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Reservoir van anderhalve liter ofzo, en dat wordt dan geloof ik 1:20 met de benzine gemengd.
Brommermix is vrijwel nergens meer te krijgen (als gemengde oplossing), en alleen in brommers moet je het nog mixenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, ik ging er vanuit dat het altijd voorgemengd is, maar dit kan ook. Een viertakt-motor heeft echter altijd smering die niet via de brandstof binnen komt voor zover ik weet. Kan dan dus elke soort scooter zijn geweest, afgezien van de hoeveelheid.
Okee, iets van vroeger dus.. Ik word oud geloof ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Brommermix is vrijwel nergens meer te krijgen (als gemengde oplossing), en alleen in brommers moet je het nog mixen
had jij ook gewild als het andersom wasquote:
Sowieso is de tweetakt een beetje aan het uitstervenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Okee, iets van vroeger dus.. Ik word oud geloof ik.
Of in je Spartamet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Brommermix is vrijwel nergens meer te krijgen (als gemengde oplossing), en alleen in brommers moet je het nog mixen
Ja, maar ik ben een oudere vrouw en daar moet je een beetje respectvol mee omgaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
had jij ook gewild als het andersom was
heb je grijze haren? nee ? dan ben je nog niet oud genoeg om respectvol mee om te gaan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een oudere vrouw en daar moet je een beetje respectvol mee omgaan.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je grijze haren? nee ? dan ben je nog niet oud genoeg om respectvol mee om te gaan!
Zijn dat ratten die nu bij jou rondlopen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef Chav het volgende:
Pfffffff, logeetjes zijn echt vervelend! Wat een rommelmakers zeg!
[ afbeelding ]
Je moet ze ook niet in de orchideeën zetten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef Chav het volgende:
[ afbeelding ]
www.rentokil.nl?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef Chav het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef Chav het volgende:
Hahaha gemeen zeg!
(stiekem zijn ze ook heel lief)
[ afbeelding ]
En dat is mijn taak omdat...?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
www.rentokil.nl?![]()
Ons logeetje heeft besloten dat het leuk is om elke 5 minuten de kattenbak leeg te spitten, zodat Isegrim deze weer kan vullen
Ik heb me bedacht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Omdat jij graag een kat wil.
Vanochtend werd het al licht toen ik bij kantoor aankwam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eindelijk te merken dat de dagen weer langer worden. Het is nog niet schemerig buiten, en mooi helder weer.
Ringoooo! Snel! Demontage-vriendjes!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef Chav het volgende:
Hahaha gemeen zeg!
(stiekem zijn ze ook heel lief)
[ afbeelding ]
Iemand op stal zat te vertellen dat haar paard katten ziet als demontage-vriendjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ringoooo! Snel! Demontage-vriendjes!
Je hebt een tinker, dat zijn suffies.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Mijn paard weegt >600kg. Dan mag hij flink oefenen met zn karate
De onze is geen suffie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:36 schreef Chav het volgende:
[..]
Je hebt een tinker, dat zijn suffies.
Ze zijn wat koeler, niet sufquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:36 schreef Chav het volgende:
[..]
Je hebt een tinker, dat zijn suffies.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef Isegrim het volgende:
http://damnyouautocorrect.com/
Lach me helemaal gek.Leuke site voor smartphone-eigenaars.
Als mijn baas mij voor 36 uur betaald wil ik best 36 uur werken. Zolang hij dat niet doet blijf ik vrijdags thuisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:25 schreef SingleCoil het volgende:
zeker bijna weekend. Werkschuw tuig zijn jullie!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Als mijn baas mij voor 36 uur betaald wil ik best 36 uur werken. Zolang hij dat niet doet blijf ik vrijdags thuis
mijn baas weet dat die altijd mag bellen en dat de kans 1 op 2 is dat ik kom.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:08 schreef SingleCoil het volgende:
Luie homo's. Je baas betaalt je voor 32 uur maar je bent 7x24 uur in dienst.Een beetje VOC-mentaliteit zou jullie best sieren. Hoe erg is het als je 10% langer werkt dan waarvoor je betaald krijgt?
Ik werk jaarlijks denk ik zo'n 1/5 van het totaal aantal uren op jaarbasis extra waarvan niet eens alles zal worden uitbetaald of ik anderzijds terugzie. Ik heb hart voor de zaak alleen soms een beetje teveelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:08 schreef SingleCoil het volgende:
Luie homo's. Je baas betaalt je voor 32 uur maar je bent 7x24 uur in dienst.Een beetje VOC-mentaliteit zou jullie best sieren. Hoe erg is het als je 10% langer werkt dan waarvoor je betaald krijgt?
Daarnaast moeten ook de FOK!reviewafdeling en prijsvragenwinnaars op regelmatige basis van prijzen worden voorzien en ben ik daar bijvoorbeeld ook enkele uren per week aan kwijtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik werk jaarlijks denk ik zo'n 1/5 van het totaal aantal uren op jaarbasis extra waarvan niet eens alles zal worden uitbetaald of ik anderzijds terugzie. Ik heb hart voor de zaak alleen soms een beetje teveel
Je mag hier best acht uur per week voor niets het huis komen schoonmaken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:19 schreef SingleCoil het volgende:
Ach jee...
20% extra werken zonder compensatie is toch normaal?
wmb wel maar jij loopt te koeren over een VOC-mentaliteitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:19 schreef SingleCoil het volgende:
Ach jee...
20% extra werken zonder compensatie is toch normaal?
Oh ik zie ook wel wat in de VOC-mentaliteit. Dan komt Mala-cocinera ons huis voor niets schoonmaken, en is mijn kruidenvoorraad ineens een paar ton waard.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
wmb wel maar jij loopt te koeren over een VOC-mentaliteit
met kost en inwoning erbij of moeten ze zelf een huis regelen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:26 schreef SingleCoil het volgende:
Die dingen ja. Slavery gets shit done, weet je. Toen was er nog gewoon algemene werkgelegenheid voor iedereen. Pas toen we slavernij afschaften (ook weer zo'n stom idee uit de VS) begon de behoefte aan ontwikkelingshulp te ontstaan. Terwijl iedere onwikkelingshulpbehoeftige bij mij thuis gratis mijn huis schoon mag maken.
Nouja, een graad of 15. Ik denk dat onze nieuwe schoonmaakster dr definitie van warm anders isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Isegrim het volgende:
In onze berging is het altijd lekker warm.
5 bedoel je toch zeker!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:21 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo ik Civ IV geinstalleerd heeftspeelt er iemand dit hier?
Hehehequote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef Isegrim het volgende:
Vanmiddag midden in de stad uit mijn broek gescheurd toen ik bukte.![]()
Laatste topic waar ik in gepost had was vol en ik had er niet aan gedacht om de nieuwe even te volgen.quote:
woehahahahaquote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef Isegrim het volgende:
Vanmiddag midden in de stad uit mijn broek gescheurd toen ik bukte.![]()
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:31 schreef Isegrim het volgende:
Jongens, jullie moeten allemaal een bezoekje brengen aan BeatBurger aan de Meent. Errug lekker!!! Hamburgers zoals ze bedoeld zijn.
Dat wel, maar die aanleiding is toch ook wel te vinden zonder broeken stuk te maken?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wel een goede aanleiding om een nieuwe broek te kopen.
Wie viel?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:31 schreef Isegrim het volgende:
Jongens, jullie moeten allemaal een bezoekje brengen aan BeatBurger aan de Meent. Errug lekker!!! Hamburgers zoals ze bedoeld zijn.
Wow. Ik dacht dat de Chicken Spot de enige ambachtelijke fastfoodtent aan de Meent was.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Losse hamburger euro of zes, menu euro of elf.
Het is geweldig. En het is ook geen fastfood, het is slowfood.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Wow. Ik dacht dat de Chicken Spot de enige ambachtelijke fastfoodtent aan de Meent was.
En is het goed te doen?
Ik kan ook rustig bij mn werk komen. Maar daarna is de rust snel overquote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef SingleCoil het volgende:
Maar we hebben werk waar je rustig bij kunt komen
(een minuut of 3)
wat zijn de tarieven?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:57 schreef Isegrim het volgende:
Zo, weer even een paar uurtjes geceremoniemeesterest, top secret allemaal.
Ik denk dat ik wedding planner word!
Ja, dat weet ik dus niet. Ik heb me er gewoon in laten lullen op een avond nadat SC & A mij hadden volgegoten met wijn.quote:
Ik word wel steeds nieuwsgieriger....quote:Op maandag 24 januari 2011 14:57 schreef Isegrim het volgende:
Zo, weer even een paar uurtjes geceremoniemeesterest, top secret allemaal.
Ik denk dat ik wedding planner word!
Die truc met drank werkt altijd!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat weet ik dus niet. Ik heb me er gewoon in laten lullen op een avond nadat SC & A mij hadden volgegoten met wijn.
Ik ga niet óók nog een andere bruidegom regelen hoor!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:05 schreef SingleCoil het volgende:
Ik weet niet of ik wel ga, zaterdag. Al die drukte zo vlak voor je vakantie.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stokstaartje is vast nog single
Da's een lullige aannamequote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
op zich niets, maar aannemen dat iemand vast wel single is...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef Isegrim het volgende:
Wat is er mis met single zijn, ik ben het jaren geweest.
Ik wil wel graag met een leuke bruidegom trouwen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Onze premier is nog single.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil wel graag met een leuke bruidegom trouwen.
Da's hooguit lullig voor een eventuele mevrouw Stokstaartjequote:Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef moomoo het volgende:
[..]
op zich niets, maar aannemen dat iemand vast wel single is...
Ja, maar jij komt niet zaterdag, dus dan gaat je beurt naar 'n ander.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:14 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben ook nog single, maar wel vergeven.
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt niet zaterdag, dus dan gaat je beurt naar 'n ander.
Doe jij nou eens normaal man mafkeesquote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe jij nou eens normaal man mafkees
Ach gut.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Je hebt het een beetje over jezelf afgeroepen met je geflame laatst. Goes around comes around.
Volgens mij is dit aan ''dove''mans oren gerichtquote:Op maandag 24 januari 2011 16:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach gut.
Dan nog hoef je mij geen onderwerp te maken van je misplaatste gevoel voor humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |