Kijk, dat scheelt! Loodgieters zijn doorgaans nl. overprijsd en ook niet echt heel competent heb ik vaak het idee... Als het overigens andere soort leidingen zijn dan gas, zou je een volgende keer ook SingleCoil kunnen vragen, die doet dat ook zo.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:02 schreef Isegrim het volgende:
Wat leidingen verleggen e.d., dat doe ik liever niet zelf. En ik heb een hele fijne loodgieter bij wie ik doorgaans alleen materiaalkosten hoef te betalen (of soms ook dat niet). Is iemand die ik via mijn vorige baan aan heel veel werk heb geholpen.
Ah.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt! Loodgieters zijn doorgaans nl. overprijsd en ook niet echt heel competent heb ik vaak het idee... Als het overigens andere soort leidingen zijn dan gas, zou je een volgende keer ook SingleCoil kunnen vragen, die doet dat ook zo.
Ik hoop het echt!!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
LTNS! Spreken we elkaar binnenkort nog een keer?
Werd ook wel eens tijd na anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:10 schreef Causa het volgende:
Lekker dat het opschiet bij jullie Isegrim
Da`s een vaatwasserquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ook, van Bosch. Kan tevens ook borden, bestek, en snijplanken wassen. En pannen.
Mijn broertje die op 500m afstand woont dus niet, daar kan je amper meer naar buiten kijkenquote:
Je moet hem ook niet al te grote stukjes voeren..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die van ons voelde zich laatst niet zo goed, en kotste de hele vloer onder
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Chav het volgende:
Jullie zijn irri![]()
( En mijn Truus de 2e is zwaar beledigd, die vindt het werk wel vervelend)
Hier was het meer wat de chinezen hadden achtergelaten. Liters frituurvet en bodembedekking uit een aquarium. Vormt een leuke klont in de afvoer, die zo af en toe verstopt raakt en dan wat dingen uitbraaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Alicey het volgende:
Mjah, er zijn er wel meer waarbij de output ontregeld raakt door Chinees..
Dan maar een nieuwe kalender voor thuis.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier was het meer wat de chinezen hadden achtergelaten. Liters frituurvet en bodembedekking uit een aquarium. Vormt een leuke klont in de afvoer, die zo af en toe verstopt raakt en dan wat dingen uitbraakt
Turk. Pleurt een tablet in zn bek en hij begint te werken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hij is niet zo van Chinees geloof ik
quote:Verkoopprijs ¤ 6.692.221
Hmm, nee, de taxatiewaarde is ietsje lagerquote:
Daar was ik ook bang voor, maar gelukkkig worden extremen uit de berekening gelaten. Heb nu wel weer kunnen zien waarvoor mijn buren hun huis hebben gekochtquote:
Dat kan sowieso, bij het Kadaster.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor, maar gelukkkig worden extremen uit de berekening gelaten. Heb nu wel weer kunnen zien waarvoor mijn buren hun huis hebben gekocht
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hypotheek? Gewoon cash in een busje
Haha wat een prutsers zeg bij de gemeentequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
Het loont om even in MijnLoket naar je nieuwe belastingaanslag te kijken van de gemeente.
Ik blijk ineens wel een heel erg kostbaar huis te hebben
[..]
Iejw.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:40 schreef SingleCoil het volgende:
Ook goedemoergen. Ben nu echt snipverkouden. Er is bijna geen lichaamsopening meer te vinden waar geen vochtige ellende uit komt.
Het zal de verkoopwaarde van het hele object zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha wat een prutsers zeg bij de gemeente
Ja...Ringo!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:59 schreef Alicey het volgende:
We hebben een plaatsvervangend gezinshoofd.
LOL ik dacht echt dat het over een stadswijd parkeerverbod oid ging.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie de afbeelding niet eerst los opent ziet een verboden te parkeren bordje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |