Kijk, dat scheelt! Loodgieters zijn doorgaans nl. overprijsd en ook niet echt heel competent heb ik vaak het idee... Als het overigens andere soort leidingen zijn dan gas, zou je een volgende keer ook SingleCoil kunnen vragen, die doet dat ook zo.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:02 schreef Isegrim het volgende:
Wat leidingen verleggen e.d., dat doe ik liever niet zelf. En ik heb een hele fijne loodgieter bij wie ik doorgaans alleen materiaalkosten hoef te betalen (of soms ook dat niet). Is iemand die ik via mijn vorige baan aan heel veel werk heb geholpen.

Ah.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt! Loodgieters zijn doorgaans nl. overprijsd en ook niet echt heel competent heb ik vaak het idee... Als het overigens andere soort leidingen zijn dan gas, zou je een volgende keer ook SingleCoil kunnen vragen, die doet dat ook zo.
 Gasleidingen hebben wij hier niet.
 Gasleidingen hebben wij hier niet.  

Ik hoop het echt!!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
LTNS! Spreken we elkaar binnenkort nog een keer?
 -ie
-ie

Ik ook, van Bosch. Kan tevens ook borden, bestek, en snijplanken wassen. En pannen.quote:

Werd ook wel eens tijd na anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:10 schreef Causa het volgende:
Lekker dat het opschiet bij jullie Isegrim

Da`s een vaatwasserquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ook, van Bosch. Kan tevens ook borden, bestek, en snijplanken wassen. En pannen.

Mijn broertje die op 500m afstand woont dus niet, daar kan je amper meer naar buiten kijkenquote:

Je moet hem ook niet al te grote stukjes voeren..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die van ons voelde zich laatst niet zo goed, en kotste de hele vloer onder

quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Chav het volgende:
Jullie zijn irri
( En mijn Truus de 2e is zwaar beledigd, die vindt het werk wel vervelend)
 Maar jij had het over glazenwassers.
 Maar jij had het over glazenwassers.

Hier was het meer wat de chinezen hadden achtergelaten. Liters frituurvet en bodembedekking uit een aquarium. Vormt een leuke klont in de afvoer, die zo af en toe verstopt raakt en dan wat dingen uitbraaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Alicey het volgende:
Mjah, er zijn er wel meer waarbij de output ontregeld raakt door Chinees..

Dan maar een nieuwe kalender voor thuis.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier was het meer wat de chinezen hadden achtergelaten. Liters frituurvet en bodembedekking uit een aquarium. Vormt een leuke klont in de afvoer, die zo af en toe verstopt raakt en dan wat dingen uitbraakt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |