Turk. Pleurt een tablet in zn bek en hij begint te werken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hij is niet zo van Chinees geloof ik
quote:Verkoopprijs ¤ 6.692.221
Hmm, nee, de taxatiewaarde is ietsje lagerquote:
Daar was ik ook bang voor, maar gelukkkig worden extremen uit de berekening gelaten. Heb nu wel weer kunnen zien waarvoor mijn buren hun huis hebben gekochtquote:
Dat kan sowieso, bij het Kadaster.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor, maar gelukkkig worden extremen uit de berekening gelaten. Heb nu wel weer kunnen zien waarvoor mijn buren hun huis hebben gekocht
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hypotheek? Gewoon cash in een busje
Haha wat een prutsers zeg bij de gemeentequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
Het loont om even in MijnLoket naar je nieuwe belastingaanslag te kijken van de gemeente.
Ik blijk ineens wel een heel erg kostbaar huis te hebben
[..]
Iejw.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:40 schreef SingleCoil het volgende:
Ook goedemoergen. Ben nu echt snipverkouden. Er is bijna geen lichaamsopening meer te vinden waar geen vochtige ellende uit komt.
Het zal de verkoopwaarde van het hele object zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha wat een prutsers zeg bij de gemeente
Ja...Ringo!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:59 schreef Alicey het volgende:
We hebben een plaatsvervangend gezinshoofd.
LOL ik dacht echt dat het over een stadswijd parkeerverbod oid ging.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie de afbeelding niet eerst los opent ziet een verboden te parkeren bordje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |