Overigens is dit niet hoe de stad er over een paar jaar uitziet, deze animatie is gebasseerd op een oude foto. Links in de hoek staat nu ook een gebouw, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:09 schreef Stokstaart het volgende:
Nog een paar jaar en de stad ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Stond een heel artikel over in De Volkskrant. Wel mooi hoe het gaat worden met zo'n Markthal e.d.
2009 idd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Overigens is dit niet hoe de stad er over een paar jaar uitziet, deze animatie is gebasseerd op een oude foto. Links in de hoek staat nu ook een gebouw, bijvoorbeeld![]()
Het enige wat nog mist zijn de markthal en aanliggende gebouwen
Appartementen Laurenskerk begint ie over de Hoogstraatquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De hoogstraat? Die was in de jaren 50 al voltooid volgens mij
hoe doe je dat dan? Ik zie alleen een bordje...quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie de afbeelding niet eerst los opent ziet een verboden te parkeren bordje
Linkje kopieren naar je adresbalkquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan? Ik zie alleen een bordje...
mensen die niet kunnen posten, zucht...
Ah. Die zijn ook al af op je animatie hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Appartementen Laurenskerk begint ie over de Hoogstraat:
Als in:
[ afbeelding ]
Volgens mij zie ik Breuls op balkon staan....quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Appartementen Laurenskerk begint ie over de Hoogstraat:
Als in:
[ afbeelding ]
Relatieconflict met je auto?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:27 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat maar eens naar de Coolsingel.
Gesprek met de ABS.
Ik heb geen balkon en ik woon aan de andere kant.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef Chav het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik Breuls op balkon staan....
Haha I know!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb geen balkon en ik woon aan de andere kant.
Wat een verhalen he.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Isegrim het volgende:
Hij lult ons de oren van 't hoofd, ik word er af en toe moe van.
Mijn ramen zijn deuren, dus ik heb een soort Frans Balkon.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef Chav het volgende:
[..]
Haha I know!
(Echnie, ik kan stiekem om hoekjes kijken....) Maar geen balkon? Kan je dan alleen de ramen opendoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |