Als mijn baas mij voor 36 uur betaald wil ik best 36 uur werken. Zolang hij dat niet doet blijf ik vrijdags thuisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:25 schreef SingleCoil het volgende:
zeker bijna weekend. Werkschuw tuig zijn jullie!

quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Als mijn baas mij voor 36 uur betaald wil ik best 36 uur werken. Zolang hij dat niet doet blijf ik vrijdags thuis
 precies.
 precies. 

mijn baas weet dat die altijd mag bellen en dat de kans 1 op 2 is dat ik kom.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:08 schreef SingleCoil het volgende:
Luie homo's. Je baas betaalt je voor 32 uur maar je bent 7x24 uur in dienst.Een beetje VOC-mentaliteit zou jullie best sieren. Hoe erg is het als je 10% langer werkt dan waarvoor je betaald krijgt?

Ik werk jaarlijks denk ik zo'n 1/5 van het totaal aantal uren op jaarbasis extra waarvan niet eens alles zal worden uitbetaald of ik anderzijds terugzie. Ik heb hart voor de zaak alleen soms een beetje teveelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:08 schreef SingleCoil het volgende:
Luie homo's. Je baas betaalt je voor 32 uur maar je bent 7x24 uur in dienst.Een beetje VOC-mentaliteit zou jullie best sieren. Hoe erg is het als je 10% langer werkt dan waarvoor je betaald krijgt?

Daarnaast moeten ook de FOK!reviewafdeling en prijsvragenwinnaars op regelmatige basis van prijzen worden voorzien en ben ik daar bijvoorbeeld ook enkele uren per week aan kwijtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik werk jaarlijks denk ik zo'n 1/5 van het totaal aantal uren op jaarbasis extra waarvan niet eens alles zal worden uitbetaald of ik anderzijds terugzie. Ik heb hart voor de zaak alleen soms een beetje teveel

Je mag hier best acht uur per week voor niets het huis komen schoonmaken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:19 schreef SingleCoil het volgende:
Ach jee...
20% extra werken zonder compensatie is toch normaal?

wmb wel maar jij loopt te koeren over een VOC-mentaliteitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:19 schreef SingleCoil het volgende:
Ach jee...
20% extra werken zonder compensatie is toch normaal?

Oh ik zie ook wel wat in de VOC-mentaliteit. Dan komt Mala-cocinera ons huis voor niets schoonmaken, en is mijn kruidenvoorraad ineens een paar ton waard.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
wmb wel maar jij loopt te koeren over een VOC-mentaliteit

met kost en inwoning erbij of moeten ze zelf een huis regelen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:26 schreef SingleCoil het volgende:
Die dingen ja. Slavery gets shit done, weet je. Toen was er nog gewoon algemene werkgelegenheid voor iedereen. Pas toen we slavernij afschaften (ook weer zo'n stom idee uit de VS) begon de behoefte aan ontwikkelingshulp te ontstaan. Terwijl iedere onwikkelingshulpbehoeftige bij mij thuis gratis mijn huis schoon mag maken.

Nouja, een graad of 15. Ik denk dat onze nieuwe schoonmaakster dr definitie van warm anders isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Isegrim het volgende:
In onze berging is het altijd lekker warm.

5 bedoel je toch zeker!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:21 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo ik Civ IV geinstalleerd heeftspeelt er iemand dit hier?

(mijn versie van IV is samen met warlords en broken sword op 1 disc).
 (mijn versie van IV is samen met warlords en broken sword op 1 disc).

Hehehequote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef Isegrim het volgende:
Vanmiddag midden in de stad uit mijn broek gescheurd toen ik bukte.

Laatste topic waar ik in gepost had was vol en ik had er niet aan gedacht om de nieuwe even te volgen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |