quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef Chav het volgende:
Hahaha gemeen zeg!
(stiekem zijn ze ook heel lief)
[ afbeelding ]
En dat is mijn taak omdat...?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
www.rentokil.nl?![]()
Ons logeetje heeft besloten dat het leuk is om elke 5 minuten de kattenbak leeg te spitten, zodat Isegrim deze weer kan vullen
Ik heb me bedacht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Omdat jij graag een kat wil.
Vanochtend werd het al licht toen ik bij kantoor aankwam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eindelijk te merken dat de dagen weer langer worden. Het is nog niet schemerig buiten, en mooi helder weer.
Ringoooo! Snel! Demontage-vriendjes!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef Chav het volgende:
Hahaha gemeen zeg!
(stiekem zijn ze ook heel lief)
[ afbeelding ]
Iemand op stal zat te vertellen dat haar paard katten ziet als demontage-vriendjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ringoooo! Snel! Demontage-vriendjes!
Je hebt een tinker, dat zijn suffies.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Mijn paard weegt >600kg. Dan mag hij flink oefenen met zn karate
De onze is geen suffie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:36 schreef Chav het volgende:
[..]
Je hebt een tinker, dat zijn suffies.
Ze zijn wat koeler, niet sufquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:36 schreef Chav het volgende:
[..]
Je hebt een tinker, dat zijn suffies.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef Isegrim het volgende:
http://damnyouautocorrect.com/
Lach me helemaal gek.Leuke site voor smartphone-eigenaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |