Dan eerder met een tweetakt motor. Die hebben een los oliereservoir, lijkt me dat dat eerder stuk gaat/lekt..quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een scooter met viertakt-motor zou het nog verloren kunnen hebben, maar dan alsnog wel toevallig..
Volgens LHO was het te veel voor een scooter...quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een scooter met viertakt-motor zou het nog verloren kunnen hebben, maar dan alsnog wel toevallig..
tweetakt wordt geolied gesmeerd door de brandstof als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan eerder met een tweetakt motor. Die hebben een los oliereservoir, lijkt me dat dat eerder stuk gaat/lekt..
Omdat je beelden wilt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wens je sterkte.................en dan nog wordt je boos
Reservoir van anderhalve liter ofzo, en dat wordt dan geloof ik 1:20 met de benzine gemengd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
tweetakt wordt geolied gesmeerd door de brandstof als ik me niet vergis.
Ah, ik ging er vanuit dat het altijd voorgemengd is, maar dit kan ook. Een viertakt-motor heeft echter altijd smering die niet via de brandstof binnen komt voor zover ik weet. Kan dan dus elke soort scooter zijn geweest, afgezien van de hoeveelheid.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Reservoir van anderhalve liter ofzo, en dat wordt dan geloof ik 1:20 met de benzine gemengd.
Brommermix is vrijwel nergens meer te krijgen (als gemengde oplossing), en alleen in brommers moet je het nog mixenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, ik ging er vanuit dat het altijd voorgemengd is, maar dit kan ook. Een viertakt-motor heeft echter altijd smering die niet via de brandstof binnen komt voor zover ik weet. Kan dan dus elke soort scooter zijn geweest, afgezien van de hoeveelheid.
Okee, iets van vroeger dus.. Ik word oud geloof ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Brommermix is vrijwel nergens meer te krijgen (als gemengde oplossing), en alleen in brommers moet je het nog mixen
had jij ook gewild als het andersom wasquote:
Sowieso is de tweetakt een beetje aan het uitstervenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Okee, iets van vroeger dus.. Ik word oud geloof ik.
Of in je Spartamet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Brommermix is vrijwel nergens meer te krijgen (als gemengde oplossing), en alleen in brommers moet je het nog mixen
Ja, maar ik ben een oudere vrouw en daar moet je een beetje respectvol mee omgaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
had jij ook gewild als het andersom was
heb je grijze haren? nee ? dan ben je nog niet oud genoeg om respectvol mee om te gaan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een oudere vrouw en daar moet je een beetje respectvol mee omgaan.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je grijze haren? nee ? dan ben je nog niet oud genoeg om respectvol mee om te gaan!
Zijn dat ratten die nu bij jou rondlopen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef Chav het volgende:
Pfffffff, logeetjes zijn echt vervelend! Wat een rommelmakers zeg!
[ afbeelding ]
Je moet ze ook niet in de orchideeėn zetten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef Chav het volgende:
[ afbeelding ]
www.rentokil.nl?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef Chav het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |