Ik kan ook rustig bij mn werk komen. Maar daarna is de rust snel overquote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef SingleCoil het volgende:
Maar we hebben werk waar je rustig bij kunt komen
(een minuut of 3)
wat zijn de tarieven?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:57 schreef Isegrim het volgende:
Zo, weer even een paar uurtjes geceremoniemeesterest, top secret allemaal.
Ik denk dat ik wedding planner word!
Ja, dat weet ik dus niet. Ik heb me er gewoon in laten lullen op een avond nadat SC & A mij hadden volgegoten met wijn.quote:
Ik word wel steeds nieuwsgieriger....quote:Op maandag 24 januari 2011 14:57 schreef Isegrim het volgende:
Zo, weer even een paar uurtjes geceremoniemeesterest, top secret allemaal.
Ik denk dat ik wedding planner word!
Die truc met drank werkt altijd!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat weet ik dus niet. Ik heb me er gewoon in laten lullen op een avond nadat SC & A mij hadden volgegoten met wijn.
Ik ga niet óók nog een andere bruidegom regelen hoor!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:05 schreef SingleCoil het volgende:
Ik weet niet of ik wel ga, zaterdag. Al die drukte zo vlak voor je vakantie.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stokstaartje is vast nog single
Da's een lullige aannamequote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
op zich niets, maar aannemen dat iemand vast wel single is...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef Isegrim het volgende:
Wat is er mis met single zijn, ik ben het jaren geweest.
Ik wil wel graag met een leuke bruidegom trouwen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Onze premier is nog single.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil wel graag met een leuke bruidegom trouwen.
Da's hooguit lullig voor een eventuele mevrouw Stokstaartjequote:Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef moomoo het volgende:
[..]
op zich niets, maar aannemen dat iemand vast wel single is...
Ja, maar jij komt niet zaterdag, dus dan gaat je beurt naar 'n ander.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:14 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben ook nog single, maar wel vergeven.
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt niet zaterdag, dus dan gaat je beurt naar 'n ander.
Doe jij nou eens normaal man mafkeesquote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe jij nou eens normaal man mafkees
Ach gut.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Je hebt het een beetje over jezelf afgeroepen met je geflame laatst. Goes around comes around.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |