Gingen ze nog zolang door met gooien danquote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Na de bekendmaking is het inderaad ook niet tof meer. Bij de bekendmaking is traditie, daarna gewoon kappen en je bier drinken.
en nu terugkrabbelen he!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef DaMook het volgende:
Was trouwens niet helemaal om domien af te zeiken, maar het bier gooien hoort er gewoon bij.
dat is dan weer wel waar. voor zover ik dat kan beoordelen tenminste.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef alors het volgende:
[..]
jaa maar dan lijken ze wel dikker dan de cup a van een slank meisje
Er werd later ook nog gegooid, ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gingen ze nog zolang door met gooien dan, heb ik niet gezien, maar ik heb maar een klein scherm en let er niet constant op
.
Das toch zonde van de Chocomel?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet opdrinken! je moet het over de inhoud van je slipje heengooien! duh!
Ik zeg niet helemaalquote:Op zondag 16 januari 2011 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nu terugkrabbelen he!
[..]
dat is dan weer wel waar. voor zover ik dat kan beoordelen tenminste.
niet als er iemand onderligt om dat goddelijke vocht op te vangen!quote:
daarl ijkt het wel op ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zeg niet helemaal. Beetje wel dus
.
Heeft ie die tweet nu verwijderd trouwens?
ook nog echtquote:Op zondag 16 januari 2011 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zeg niet helemaal. Beetje wel dus
.
Heeft ie die tweet nu verwijderd trouwens?
Ow boy... Nu kan ik nooit meer normaal Chocomel drinken...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet als er iemand onderligt om dat goddelijke vocht op te vangen!
Hij had hem nu beter gewoon kunnen laten staanquote:Op zondag 16 januari 2011 00:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
ook nog echtHij is vaak genoeg geretweet, dus helemaal verdwenen is 't niet.
Hij verantwoord zich nog wel een beetjequote:@djidee Werd, oa door jou, niet begrepen. Ging niet om de douche, ging om al het ongevraagde bier daarna.
graag gedaan schatquote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow boy... Nu kan ik nooit meer normaal Chocomel drinken...
Ik kan het niet meer drinken zonder aan 3rdRock te denken.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow boy... Nu kan ik nooit meer normaal Chocomel drinken...
Ik wilde het net gaan zeggen, had ze maar niet zo zielig met die paraplu's moeten doenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:32 schreef TWP het volgende:
Niet heel vreemd dat ze daarna nog bier gaan gooien als Caro eerst met twee paraplu's dat podium op komt. Je weet dat je dat kan verwachten als je wint, dus doe dan ook gewoon normaal.
dat vind ik fijn om te horen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer drinken zonder aan 3rdRock te denken.
Och, die 2 euroquote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
Ik zou mijn bier trouwens niet gooien, zonde van het bier.
Ach het is maar heinekenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
Ik zou mijn bier trouwens niet gooien, zonde van het bier.
2 euro is veel geld hoor!quote:
Heineken gooi ik graag, maar Jupiler drink ik alleen maar.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach het is maar heineken, iets anders dan gooien kun je daar toch niet mee
.
Dan wil ik erbij zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk zou het vet zijn als de winnaar volgend jaar met supersoakers vol bier t podium betreedt en gewoon terugspuit!
Doe een gooi naar de prijsquote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk zou het vet zijn als de winnaar volgend jaar met supersoakers vol bier t podium betreedt en gewoon terugspuit!
Ze kan toch ook veel als je dit bereikt in een jaar.quote:
Er wordt toch Bavaria geschonken? Dacht 't mee te krijgen op Twitter.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Heineken gooi ik graag, maar Jupiler drink ik alleen maar.
dat spuiten lukt wel, maar daar in ik geen popprijs mee....quote:
Oftewel, jij zou ook zoveel gooien als je kuntquote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Heineken gooi ik graag, maar Jupiler drink ik alleen maar.
Dan mag er mee gegooid worden.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er wordt toch Bavaria geschonken? Dacht 't mee te krijgen op Twitter.
Oh dat gooi ik ook niet, vooral malt.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag een heineken rugzaktap in beeld daarstraksquote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Que?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oftewel, jij zou ook zoveel gooien als je kunt.
En bedankt voor je bijdrage aan mijn salaris.
Bavaria is goed te drinkenquote:
Hm, nou ok. Dan mag er zeker gegooid worden met bierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zag een heineken rugzaktap in beeld daarstraks.
Ze tappen daar heinekenquote:
Dan mag er mee gegooid worden.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hertog Jan drinken en gooien met heinekenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, nou ok. Dan mag er zeker gegooid worden met bier
Oh zoquote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze tappen daar heineken.
Of doelde je op de kleine tekst ? Ik werk bij InBev, waar jup van is.
Jaaaaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hertog Jan drinken en gooien met heineken.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hertog Jan Jupiler drinken en gooien met heineken.
Wat ben je toch ook een topwijfmeidquote:
quote:
Fristi!! En nu maar hopen dat 3 dat niet ook weet te verneukenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer drinken zonder aan 3rdRock te denken.
Dat toch wel erg veel invloed op de smaak heeft (tezamen met soort glas etc., maar dat hadden we al eens besprokenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef hole1988 het volgende:
Wat een bier discussie terwijl er geen verschil is in de ingrediënten, maar alleen in de bereiding.
dus? we hebben het alleen over een verschil in smaak, niet in ingrediëntenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef hole1988 het volgende:
Wat een bier discussie terwijl er geen verschil is in de ingrediënten, maar alleen in de bereiding.
ik heb serieus een tshirt met een fristilogo en ik stond er jarenlang om bekend dat ik gek was op Fristi. zelfs nog een tijdje een fristilogo als UI op fora gehadquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
[..]
Fristi!! En nu maar hopen dat 3 dat niet ook weet te verneuken
Dat is waar, maar alsnog Heieneken is veel te bitter. Met zo'n zure nasmaak in je bek.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef hole1988 het volgende:
Oh dat ook al verpestquote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb serieus een tshirt met een fristilogo en ik stond er jarenlang om bekend dat ik gek was op Fristi. zelfs nog een tijdje een fristilogo als UI op fora gehad
maar chocomel is toch lekkerder
Bitter zou ik 't niet willen noemen. Ik vind Heineken te slap smaken, ofzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar alsnog Heieneken is veel te bitter. Met zo'n zure nasmaak in je bek.
Punicaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat ook al verpest
Nu overschakelen op Yogo-Yogo.
daar zongen we vroeger altijd van die rare liedjes over. en tis Yogho-Yogho dacht ik...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat ook al verpest
Nu overschakelen op Yogo-Yogo.
dat vond ik smerig!quote:
Export heineken daarentegen is al beter dan de heineken in NLquote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bitter zou ik 't niet willen noemen. Ik vind Heineken te slap smaken, ofzo.
Ach je weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zongen we vroeger altijd van die rare liedjes over. en tis Yogho-Yogho dacht ik...
Zeker, maar ik kan me niet meer heugen wanneer ik Fristi heb gehad. Weet wel dat ik het heul lekker vondquote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb serieus een tshirt met een fristilogo en ik stond er jarenlang om bekend dat ik gek was op Fristi. zelfs nog een tijdje een fristilogo als UI op fora gehad
maar chocomel is toch lekkerder
Voor mijn tijdquote:
het ligt eraan waar je de ingrediënten vandaan haalt, en hoelang je bijvoorbeeld de boel laat gisten.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar alsnog Heieneken is veel te bitter. Met zo'n zure nasmaak in je bek.
Wederom een quote van domien .quote:Onder andere Go Back To The Zoo, Nick & Simon en Moss tijdens juryoverleg genoemd als kandidaten voor #Popprijs. #esns11
Bestaat nog steeds hoor, je kan het nog steeds proevenquote:
Grolsch is ookquote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het ligt eraan waar je de ingrediënten vandaan haalt, en hoelang je bijvoorbeeld de boel laten gisten.
en ik neem aan dat je Grolsch ook niks vindt
Grolsch heb ik nog nooit gedronken.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het ligt eraan waar je de ingrediënten vandaan haalt, en hoelang je bijvoorbeeld de boel laten gisten.
en ik neem aan dat je Grolsch ook niks vindt
Idd, grolsch is ook best okquote:
Oh, heb er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds hoor, je kan het nog steeds proeven
Overwogen, overwogen.. Die naam is gewoon eens gevallen tijdens het overleg.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef DaMook het volgende:
Ze hebben nick en simon ook overwogen
.
[..]
Wederom een quote van domien .
Staat bij de sapjes (blijf het een gay woord vindenquote:
Het zijn niet mijn woordenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Overwogen, overwogen.. Die naam is gewoon eens gevallen tijdens het overleg.
jij houdt duidelijk van bitterquote:
Grolsch is het meeste bittere bier die ik gedronken heb.quote:
Nouja, op 't moment dat ik jurylid zag staan op tv, heb ik even mn koptelefoon afgegooid en mee geluisterd.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden, maar dat zal waarschijnlijk wel ja
.
Wat hadden we eigenlijk in Huis de Beurs? En nouja, bitter.. Ik drink nu gewoon zoet witquote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jij houdt duidelijk van bitter
[..]
Grolsch is het meeste bittere bier die ik gedronken heb.
Hertog Jan is toch niet zo bitterquote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jij houdt duidelijk van bitter
[..]
Grolsch is het meeste bittere bier die ik gedronken heb.
Ik heb even over die opmerking van Hole1988 zitten nadenken en ik denk dat ik van een biertje houd met een wat krachtigere smaak, zeker in de winter. Een Juupje vind ik in de zomer erg lekker licht wegdrinken.quote:
Jupiler uit automatische tap en waarschijnlijk evenementen bierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat hadden we eigenlijk in Huis de Beurs? En nouja, bitter.. Ik drink nu gewoon zoet wit
In de zomer is Hoegaarden lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb even over die opmerking van Hole1988 zitten nadenken en ik denk dat ik van een biertje houd met een wat krachtigere smaak, zeker in de winter. Een Juupje vind ik in de zomer erg lekker licht wegdrinken.
Evenementen bier hoor je zo vaak, maar als ze "evenementen" bier tappen wordt dat aangegevenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jupiler uit automatische tap en waarschijnlijk evenementen bier.
Juist die lichte smaak vind ik in de zomer nou juist lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
In de zomer is Hoegaarden lekker. Een jup is sowieso vrij licht van smaak vind ik, moet je trouwens eens budweiser proberen
, dat is nog erger
.
Budweiser is nog lichterquote:Op zondag 16 januari 2011 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist die lichte smaak vind ik in de zomer nou juist lekker
Juup heeft naar mijn mening weinig smaak, het mag van mij wel iets meer hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb even over die opmerking van Hole1988 zitten nadenken en ik denk dat ik van een biertje houd met een wat krachtigere smaak, zeker in de winter. Een Juupje vind ik in de zomer erg lekker licht wegdrinken.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
ik prefereer qua bier een heerlijk lekker Oranjeboompje. of Skol bier.
en 3 maal raden wie al die kratjes opslobbert!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]oranjeboom
. Daar maken we nog hooguit 4000 kratjes per 2 maanden ofzo van
.
Je kunt zo mee naar een personeelsfeestquote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij ben ik wel weer de enige vrouw die mee praat over bierDames, ik wil 't ook best over wijn hebben hoor!
Na 2 glazen rood kun je me opvegenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je kunt zo mee naar een personeelsfeest, je weet er meer van dan sommige collega's
.
Wijn is ook lekker, maar daar weet ik niet zoveel van. Zoete witte vind ik wel lekker, rood vind ik niets
.
je ziet ook eigenlijk geen kroeg die dat schenkt.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]oranjeboom
. Daar maken we nog hooguit 4000 kratjes per 2 maanden ofzo van
.
Mocht het binnenkort niet meer te koop zijn, probeer dan Dommelschquote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en 3 maal raden wie al die kratjes opslobbert!
joh, ik proef het verschil toch niet. ik drink nl geen bierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mocht het binnenkort niet meer te koop zijn, probeer dan Dommelsch, en dan niet denken dat het ander bier is
.
Op dat opvegen na kan ik me hier wel in vindenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Na 2 glazen rood kun je me opvegenIk kan daar niet tegen. En ik heb echt nul verstand van wijn eigenlijk, ik drink gewoon zoet wit en rosé en dan degenen waarvan ik weet dat ik ze lekker vind
of neem schultenbrau dat is gewoon bavariaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mocht het binnenkort niet meer te koop zijn, probeer dan Dommelsch, en dan niet denken dat het ander bier is
.
Allemaal jup gewordenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je ziet ook eigenlijk geen kroeg die dat schenkt.
Ow ja dat had je al ooit gezegdquote:Op zondag 16 januari 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, ik proef het verschil toch niet. ik drink nl geen bier
Het enige verschil is toch dat ze water gebruiken uit een minder diepere bron voor dat bier?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
of neem schultenbrau dat is gewoon bavaria
kraanwater geloof ikquote:Op zondag 16 januari 2011 01:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het enige verschil is toch dat ze water gebruiken uit een minder diepere bron voor dat bier?
volgens mij iedere avond wel een keerquote:
Als het bij bavaria vandaan komt dan ga er maar vanuit dat ze hetzelfde water gebruikenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het enige verschil is toch dat ze water gebruiken uit een minder diepere bron voor dat bier?
Lieshoutquote:
Is ook brabant dus ook goed kraanwaterquote:Op zondag 16 januari 2011 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Over dat kraanwater kan ik niet oordelen
als je in zeeland woont heb je in ieder geval kalk rijk water.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Over dat kraanwater kan ik niet oordelen
Ow, ok. We kunnen 't nu trouwens ook wel over kraanwater gaan hebbenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is ook brabant dus ook goed kraanwater.
NL heeft het beste van de EUquote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, ok. We kunnen 't nu trouwens ook wel over kraanwater gaan hebbenTipje: drink geen kraanwater in Zwolle als je dat niet gewend bent. Gatverdegatver, wat vies.
ga je mond spoelen met zeep! BART????quote:
We drinken er per jaar zon 77 liter van.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef henkde_j het volgende:
Voor de geïnteresseerden
Een KVW aflevering over de verschillen tussen de biermerken
http://zine.ntr.nl/page/654/nl
Ik wist gewoon dat het niet kloptequote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je mond spoelen met zeep! BART????
In Zwolle is het water heel hard. Ik drink het alleen 's nachts ongekookt (normaal kook ik dus water en gooi 't dan in de koelkast), omdat ik 's nachts altijd een enorme dorst van mijn bitje krijgquote:Op zondag 16 januari 2011 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
NL heeft het beste van de EU, en amsterdam schijnbaar van NL
. Ik geloof dat brabants kraanwater heel zacht is
.
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Zwolle is het water heel hard. Ik drink het alleen 's nachts ongekookt (normaal kook ik dus water en gooi 't dan in de koelkast), omdat ik 's nachts altijd een enorme dorst van mijn bitje krijg
moet je in het Gelderse Driel gaan wonen. daar is heel zacht water. een tante van me heeft al jaaaaaaaaaaaren hetzelfde koffiezetapparaat en ontkalkt dat nooit en toch zit er nauwelijks kalkaanslag in!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Zwolle is het water heel hard. Ik drink het alleen 's nachts ongekookt (normaal kook ik dus water en gooi 't dan in de koelkast), omdat ik 's nachts altijd een enorme dorst van mijn bitje krijg
Ik knarsquote:
Ik wilde vragen, bitjequote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
hier in emmen hebben we ook zacht water, maar mijn moeder is andere water gewend dus er wordt nog weleens azijn door het apparaat gehaald.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je in het Gelderse Driel gaan wonen. daar is heel zacht water. een tante van me heeft al jaaaaaaaaaaaren hetzelfde koffiezetapparaat en ontkalkt dat nooit en toch zit er nauwelijks kalkaanslag in!
Ik moet elke 2/3 maanden m'n waterkoker wel weer ontkalken.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je in het Gelderse Driel gaan wonen. daar is heel zacht water. een tante van me heeft al jaaaaaaaaaaaren hetzelfde koffiezetapparaat en ontkalkt dat nooit en toch zit er nauwelijks kalkaanslag in!
okéquote:Op zondag 16 januari 2011 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik knarsIk heb zo'n plastic bitje van de tandarts om ergere beschadiging te voorkomen.
Dat heb ik al 3 jaar niet gedaanquote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet elke 2/3 maanden m'n waterkoker wel weer ontkalken.
smerig verhaal horen?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet elke 2/3 maanden m'n waterkoker wel weer ontkalken.
Iewquote:Op zondag 16 januari 2011 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
smerig verhaal horen?
ik dacht vandaag: laat ik eens een papiertje door mn waterkoker halen.....ZWART werd ie. ik koop maandag wel ff een nieuwe
ga ik ook doenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
IewEven langs de Hema/Blokker/Action/Kijkshop, kun je wel een degelijke halen voor een tientje.
wtf papiertje doorhalen. Gooi er azijn in en kook dat, en ja dat meurt, maar het is wel schoon.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
smerig verhaal horen?
ik dacht vandaag: laat ik eens een papiertje door mn waterkoker halen.....ZWART werd ie. ik koop maandag wel ff een nieuwe
nja, papiertje was voor het drogen na het omspoelenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wtf papiertje doorhalen. Gooi er azijn in en kook dat, en ja dat meurt, maar het is wel schoon.
Als ie zwart wordt, mag je wel heel vaak azijn gaan koken en dat weer er uit koken. Ben je best eventjes mee bezigquote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wtf papiertje doorhalen. Gooi er azijn in en kook dat, en ja dat meurt, maar het is wel schoon.
Dat is die band die OOK AL beter is dan caro tochquote:Op zondag 16 januari 2011 01:21 schreef CindieY het volgende:
Ik vermoed dat 3FM GBTTZ gaat uitzenden nu, voor de liefhebber.
c-c-c-combobreaker!quote:
Postopkrikkerquote:
Zeker zekerquote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is die band die OOK AL beter is dan caro toch.
tis uitverkocht zag ikquote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef justmattie het volgende:
Nog gewoon 2 weken, dan treden ze hier op in Leeuwarden
Eigenlijk moeten er gewoon wat fok 3fmers in die jury zitten, dan krijgt de juiste persoon/band de prijs iigquote:
Lieve CindieY in het noorden, geef ons ons dagelijks ......quote:
Murderdolls verwoordden dat ooit nog mooierquote:
Misschien moeten we een eigen FOK!PopPrijs oprichtenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten er gewoon wat fok 3fmers in die jury zitten, dan krijgt de juiste persoon/band de prijs iig.
als je 1 keer water kookt en het is weer zwart, dan zal ik ook een nieuwe kopen.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ie zwart wordt, mag je wel heel vaak azijn gaan koken en dat weer er uit koken. Ben je best eventjes mee bezig
je wijze woorden?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lieve CindieY in het noorden, geef ons ons dagelijks .......
Ik hoorde het ja van iemand die er werkt.. Mooi, want ik dacht eerst dat er geen kop zou komenquote:
Denk niet dat Danny daar 10k per jaar aan uit wil gevenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Misschien moeten we een eigen FOK!PopPrijs oprichten
Hun vorige clubtour was ook al overal uitverkochtquote:Op zondag 16 januari 2011 01:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja van iemand die er werkt.. Mooi, want ik dacht eerst dat er geen kop zou komen
quote:
Ik bid even naar mijn godquote:
quote:
Ja maar dit is Leeuwardenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hun vorige clubtour was ook al overal uitverkocht
HELLO!
i know, ik maakte daarom ook je zin afquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef henkde_j het volgende:
Wat mij nu weer overkomt
[ afbeelding ]
Ik heb geen wijze woordenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i know, ik maakte daarom ook je zin af
Dat is lang zo lekker niet, als mijn 7up-bacardiRazzquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef henkde_j het volgende:
Wat mij nu weer overkomt
[ afbeelding ]
maar Cindie wel, en daarom bid jij haar om haar dagelijkse wijze woorden!quote:
Jij liegbeest!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is lang zo lekker niet, als mijn 7up-bacardiRazz
Vastquote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar Cindie wel, en daarom bid jij haar om haar dagelijkse wijze woorden!
Lieverds, 1 ding. Het is of CindieY of Cindyquote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tik em aan!quote:
Het is trouwens Cindy of CindieYquote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zie jequote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lievers, 1 ding. Het is of CindieY of Cindy
sorry CindieY of Cindyquote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lievers, 1 ding. Het is of CindieY of Cindy
ik merk het ja! de feeks!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is trouwens Cindy of CindieY. Anders wordt ze boos
.
Je was nog net voor mijn editquote:
Je hebt vast dubbel gelezen, daar vlak onder stond the magic word Razz namelijkquote:
Jullie quoten te snelquote:Op zondag 16 januari 2011 01:30 schreef DaMook het volgende:
Het is trouwens lieverds en niet lievers CindieY.
quote:
Owja, ook nog echtquote:Op zondag 16 januari 2011 01:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt vast dubbel gelezen, daar vlak onder stond the magic word Razz namelijk
Laten we het op de wijn houdenquote:
quote:
iedereen nog fit en blij en hyper en.. energiek?quote:
Halfquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
iedereen nog fit en blij en hyper en.. energiek?
Zeker zekerquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Neu, niet echtquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nee, ik moet eigenlijk naar bed gaan, maar ik hoor net dat ze ook nog wat van DeWolff gaan uitzenden?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
wat brengt jouw hierquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja ik ook..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, niet echtNog wel nuchter trouwens
Altijd. Alleen had ik geen zin om de stad in te gaanquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
dit is zo vet!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef CindieY het volgende:
DeWolff @ 3FM, wederom voor de liefhebber.
Voor mij de zoveelste zaterdag dat ik niet weg ben geweest, binnenkort maar weer eens doenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:35 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja ik ook..
de eerste zaterdag sinds..maaaaaaaanden dat ik niet weg ben geweest
ik ook nietquote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Altijd. Alleen had ik geen zin om de stad in te gaan
Best lekker opzichquote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef CindieY het volgende:
3fm is baas.. net als DeWolffquote:
Goed te doenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef CindieY het volgende:
ik was gister ook al geweest:')quote:
Slaap lekker je eerste nacht!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ga maar eens proberen te slapen in leeuwarden.
slaap lekker en tot later!
Slaap lekker daar in fryslanquote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef 3rdRock het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef 3rdRock het volgende:
Ik ben al maaaaaaaaanden niet weggeweestquote:Op zondag 16 januari 2011 01:35 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja ik ook..
de eerste zaterdag sinds..maaaaaaaanden dat ik niet weg ben geweest
nu je het zegtquote:
Ja hequote:
waar zijn de meidenquote:
quote:
quote:
dat doe ik al jaren niet meerquote:
Ik welquote:
Ik meld me elke dag braaf aan en ik zie vanzelf wel wie er een gesprek begintquote:
Met CindieYquote:
Er is er elke dag vast wel 1 die begintquote:Op zondag 16 januari 2011 01:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik meld me elke dag braaf aan en ik zie vanzelf wel wie er een gesprek begintIk begin maar zelden een gesprek eigenlijk, tenzij ik iets nodig heb.
Dus jij bent het die interessanter isquote:
Vooral het ES gedeelte lijkt me wel leukquote:Op zondag 16 januari 2011 02:03 schreef CindieY het volgende:
ESNS is weer voorbij. Volgend jaar wil ik er bij zijn!
Dat wil ik niet over mezelf zeggenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus jij bent het die interessanter is.
Ik ga gewoon voor een combiticketquote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vooral het ES gedeelte lijkt me wel leuk.
Het is bij je om de hoek dus waarom nietquote:
Och, die zijn er wel hoor. Groningen is een superstad, dus je moet zeker eens heen gaan. ESNS maakt 't alleen nog maar toffer. En als ik ga, regel ik ook wel een slaapplek in de stad hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 02:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is bij je om de hoek dus waarom niet.
Ik zie die afstand niet echt zitten, dan moet ik toch echt een hotel oid zien te vinden die goedkoop is.
Ja jij hebt een slaapplek die je kan regelenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, die zijn er wel hoor. Groningen is een superstad, dus je moet zeker eens heen gaan. ESNS maakt 't alleen nog maar toffer. En als ik ga, regel ik ook wel een slaapplek in de stad hoorIk wil niet elke avond alweer om 20over12 met de trein vertrekken naar m'n ouders oid.
Dat zou wel relaxt zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 02:11 schreef justmattie het volgende:
Ik hoop dat een maatje van mij, binnenkort een kamer daar krijgt. Kan ik daar tenminste slapen zonder door te halen tot 7 uur eerste trein
In Groningen redt je makkelijk stappen tot 7 uurquote:Op zondag 16 januari 2011 02:11 schreef justmattie het volgende:
Ik hoop dat een maatje van mij, binnenkort een kamer daar krijgt. Kan ik daar tenminste slapen zonder door te halen tot 7 uur eerste trein
Ja qua tijd wel, maar lichamelijk ben je dan wel geslooptquote:Op zondag 16 januari 2011 02:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Groningen redt je makkelijk stappen tot 7 uur![]()
Nee hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 02:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja qua tijd wel, maar lichamelijk ben je dan wel gesloopt
Dat zei je vorige week ook alquote:
Er is niemand met wie ik kan gaanquote:Op zondag 16 januari 2011 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zei je vorige week ook al. GA DAN
, de nachtbus rijd
, tenminste, dat was je vorige week vergeten dus nu zeg ik het maar
.
Je zusje ? En uhmm , uhmm, vast nog wel meer mensenquote:
Had het wat eerder gezegd. De laatste trein ging half 1quote:
ach meisje tochquote:
Die is in Veendam stappen en dat is niet leukquote:Op zondag 16 januari 2011 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je zusje ? En uhmm , uhmm, vast nog wel meer mensen.
Misschien kom je domien, michiel of paul ofzo tegenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die is in Veendam stappen en dat is niet leukEn nee, trouwens. Ik heb maar weinig vrienden in deze omgeving. Mijn leven ligt in Zwolle
Met Domien wil ik best een nacht stappenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Misschien kom je domien, michiel of paul ofzo tegen, kun je met hun meegaan
.
Hij zal vast wel gezellig zijn, en z'n air zal vast wel meevallen irl off camquote:Op zondag 16 januari 2011 02:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met Domien wil ik best een nacht stappen
Goed om het stapgevoel op te wekkenquote:
Daarom ben ik altijd zo verkoudenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:27 schreef DaMook het volgende:
'Honderden mannen ziek van seks'
Hehe. Da's wel balen
.
Erg hè? Hij is er volgens mij de hele tijd al op, maar ik hoor het nu pas nu born slippy begintquote:
Laat 2 jaar lang zaad inspuiten en je bent er vanafquote:Op zondag 16 januari 2011 02:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daarom ben ik altijd zo verkouden![]()
Thanks, but no thanks. Nee, maar gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op zondag 16 januari 2011 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Laat 2 jaar lang zaad inspuiten en je bent er vanaf. Vandaar dat dames er geen last van hebben
![]()
.
waarom stond hij te kloppenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:32 schreef CindieY het volgende:
Whehe, ik heb een koptelefoon op en ik hoorde een vaag geklop ergens, dacht dat 't iets in 't nummer was dat ik nog niet eerder had gehoord, want 't paste er wel bij, bleek 't m'n pa te zijn die aan de deur stond te kloppen![]()
Hehe ik had al zo'n vermoeddequote:Op zondag 16 januari 2011 02:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Thanks, but no thanks. Nee, maar gelukkig heb ik daar geen last van
Dat ik niet 't licht uit moest doen beneden als ik nog naar beneden ging. M'n zusje is op stap, vandaarquote:
Best lekker jaquote:Op zondag 16 januari 2011 02:41 schreef CindieY het volgende:
Hoppa, Sense of Dance, wat een muziek mensen!![]()
Dan adviseer ik je nu om 3FM aan te zettenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:44 schreef justmattie het volgende:
Ik zit met spotify aan, omdat iemand mij dat adviseerde
Eerst even Psycho afluisterenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan adviseer ik je nu om 3FM aan te zetten
Je moet ook niet naar vrouwen luisterenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:44 schreef justmattie het volgende:
Wie zegt dat het een vrouw wasquote:Op zondag 16 januari 2011 02:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar vrouwen luisteren.
Hij zet 3FM niet aan, hij luister niet naar mijquote:Op zondag 16 januari 2011 02:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar vrouwen luisteren.
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:44 schreef justmattie het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan adviseer ik je nu om 3FM aan te zetten
Vrij duidelijkquote:
Jawel, maar hij luistert eerst psycho afquote:Op zondag 16 januari 2011 02:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij zet 3FM niet aan, hij luister niet naar mij
Hij moest 't ook nu doen hè.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel, maar hij luistert eerst psycho af.
Spotify:find:userquote:Op zondag 16 januari 2011 02:51 schreef DaMook het volgende:
Hoe zocht je ook alweer op spotify users ?
Ik luister veel beterquote:Op zondag 16 januari 2011 02:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij moest 't ook nu doen hè.
Edit: zie!
Ik luisterde naar jou, want ik had daarnet ook Spotify aan.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik luister veel beter, of jij, kan ook
.
Braafquote:Op zondag 16 januari 2011 02:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik luisterde naar jou, want ik had daarnet ook Spotify aan.
Dat werkt nietquote:Op zondag 16 januari 2011 02:54 schreef justmattie het volgende:
Mookje, je moet intikken: Spotify:find:Matthijs058
om mij te vinden
Dan doe je het foutquote:
Goed zoquote:
Dat zeg ikquote:
Alweer ? Dat moest de vorige keer ook alquote:Op zondag 16 januari 2011 02:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Misschien moet je social even aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |