Dat toch wel erg veel invloed op de smaak heeft (tezamen met soort glas etc., maar dat hadden we al eens besprokenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef hole1988 het volgende:
Wat een bier discussie terwijl er geen verschil is in de ingrediënten, maar alleen in de bereiding.
dus? we hebben het alleen over een verschil in smaak, niet in ingrediëntenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef hole1988 het volgende:
Wat een bier discussie terwijl er geen verschil is in de ingrediënten, maar alleen in de bereiding.
ik heb serieus een tshirt met een fristilogo en ik stond er jarenlang om bekend dat ik gek was op Fristi. zelfs nog een tijdje een fristilogo als UI op fora gehadquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
[..]
Fristi!! En nu maar hopen dat 3 dat niet ook weet te verneuken
Dat is waar, maar alsnog Heieneken is veel te bitter. Met zo'n zure nasmaak in je bek.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef hole1988 het volgende:
Oh dat ook al verpestquote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb serieus een tshirt met een fristilogo en ik stond er jarenlang om bekend dat ik gek was op Fristi. zelfs nog een tijdje een fristilogo als UI op fora gehad
maar chocomel is toch lekkerder
Bitter zou ik 't niet willen noemen. Ik vind Heineken te slap smaken, ofzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar alsnog Heieneken is veel te bitter. Met zo'n zure nasmaak in je bek.
Punicaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat ook al verpest
Nu overschakelen op Yogo-Yogo.
daar zongen we vroeger altijd van die rare liedjes over. en tis Yogho-Yogho dacht ik...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat ook al verpest
Nu overschakelen op Yogo-Yogo.
dat vond ik smerig!quote:
Export heineken daarentegen is al beter dan de heineken in NLquote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bitter zou ik 't niet willen noemen. Ik vind Heineken te slap smaken, ofzo.
Ach je weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zongen we vroeger altijd van die rare liedjes over. en tis Yogho-Yogho dacht ik...
Zeker, maar ik kan me niet meer heugen wanneer ik Fristi heb gehad. Weet wel dat ik het heul lekker vondquote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb serieus een tshirt met een fristilogo en ik stond er jarenlang om bekend dat ik gek was op Fristi. zelfs nog een tijdje een fristilogo als UI op fora gehad
maar chocomel is toch lekkerder
Voor mijn tijdquote:
het ligt eraan waar je de ingrediënten vandaan haalt, en hoelang je bijvoorbeeld de boel laat gisten.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar alsnog Heieneken is veel te bitter. Met zo'n zure nasmaak in je bek.
Wederom een quote van domien .quote:Onder andere Go Back To The Zoo, Nick & Simon en Moss tijdens juryoverleg genoemd als kandidaten voor #Popprijs. #esns11
Bestaat nog steeds hoor, je kan het nog steeds proevenquote:
Grolsch is ookquote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het ligt eraan waar je de ingrediënten vandaan haalt, en hoelang je bijvoorbeeld de boel laten gisten.
en ik neem aan dat je Grolsch ook niks vindt
Grolsch heb ik nog nooit gedronken.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het ligt eraan waar je de ingrediënten vandaan haalt, en hoelang je bijvoorbeeld de boel laten gisten.
en ik neem aan dat je Grolsch ook niks vindt
Idd, grolsch is ook best okquote:
Oh, heb er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds hoor, je kan het nog steeds proeven
Overwogen, overwogen.. Die naam is gewoon eens gevallen tijdens het overleg.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef DaMook het volgende:
Ze hebben nick en simon ook overwogen
.
[..]
Wederom een quote van domien .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |