Gingen ze nog zolang door met gooien danquote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Na de bekendmaking is het inderaad ook niet tof meer. Bij de bekendmaking is traditie, daarna gewoon kappen en je bier drinken.
en nu terugkrabbelen he!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef DaMook het volgende:
Was trouwens niet helemaal om domien af te zeiken, maar het bier gooien hoort er gewoon bij.
dat is dan weer wel waar. voor zover ik dat kan beoordelen tenminste.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef alors het volgende:
[..]
jaa maar dan lijken ze wel dikker dan de cup a van een slank meisje
Er werd later ook nog gegooid, ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gingen ze nog zolang door met gooien dan, heb ik niet gezien, maar ik heb maar een klein scherm en let er niet constant op
.
Das toch zonde van de Chocomel?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet opdrinken! je moet het over de inhoud van je slipje heengooien! duh!
Ik zeg niet helemaalquote:Op zondag 16 januari 2011 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nu terugkrabbelen he!
[..]
dat is dan weer wel waar. voor zover ik dat kan beoordelen tenminste.
niet als er iemand onderligt om dat goddelijke vocht op te vangen!quote:
daarl ijkt het wel op ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zeg niet helemaal. Beetje wel dus
.
Heeft ie die tweet nu verwijderd trouwens?
ook nog echtquote:Op zondag 16 januari 2011 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zeg niet helemaal. Beetje wel dus
.
Heeft ie die tweet nu verwijderd trouwens?
Ow boy... Nu kan ik nooit meer normaal Chocomel drinken...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet als er iemand onderligt om dat goddelijke vocht op te vangen!
Hij had hem nu beter gewoon kunnen laten staanquote:Op zondag 16 januari 2011 00:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
ook nog echtHij is vaak genoeg geretweet, dus helemaal verdwenen is 't niet.
Hij verantwoord zich nog wel een beetjequote:@djidee Werd, oa door jou, niet begrepen. Ging niet om de douche, ging om al het ongevraagde bier daarna.
graag gedaan schatquote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow boy... Nu kan ik nooit meer normaal Chocomel drinken...
Ik kan het niet meer drinken zonder aan 3rdRock te denken.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow boy... Nu kan ik nooit meer normaal Chocomel drinken...
Ik wilde het net gaan zeggen, had ze maar niet zo zielig met die paraplu's moeten doenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:32 schreef TWP het volgende:
Niet heel vreemd dat ze daarna nog bier gaan gooien als Caro eerst met twee paraplu's dat podium op komt. Je weet dat je dat kan verwachten als je wint, dus doe dan ook gewoon normaal.
dat vind ik fijn om te horen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer drinken zonder aan 3rdRock te denken.
Och, die 2 euroquote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
Ik zou mijn bier trouwens niet gooien, zonde van het bier.
Ach het is maar heinekenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
Ik zou mijn bier trouwens niet gooien, zonde van het bier.
2 euro is veel geld hoor!quote:
Heineken gooi ik graag, maar Jupiler drink ik alleen maar.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach het is maar heineken, iets anders dan gooien kun je daar toch niet mee
.
Dan wil ik erbij zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk zou het vet zijn als de winnaar volgend jaar met supersoakers vol bier t podium betreedt en gewoon terugspuit!
Doe een gooi naar de prijsquote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk zou het vet zijn als de winnaar volgend jaar met supersoakers vol bier t podium betreedt en gewoon terugspuit!
Ze kan toch ook veel als je dit bereikt in een jaar.quote:
Er wordt toch Bavaria geschonken? Dacht 't mee te krijgen op Twitter.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Heineken gooi ik graag, maar Jupiler drink ik alleen maar.
dat spuiten lukt wel, maar daar in ik geen popprijs mee....quote:
Oftewel, jij zou ook zoveel gooien als je kuntquote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Heineken gooi ik graag, maar Jupiler drink ik alleen maar.
Dan mag er mee gegooid worden.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er wordt toch Bavaria geschonken? Dacht 't mee te krijgen op Twitter.
Oh dat gooi ik ook niet, vooral malt.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag een heineken rugzaktap in beeld daarstraksquote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Que?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oftewel, jij zou ook zoveel gooien als je kunt.
En bedankt voor je bijdrage aan mijn salaris.
Bavaria is goed te drinkenquote:
Hm, nou ok. Dan mag er zeker gegooid worden met bierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zag een heineken rugzaktap in beeld daarstraks.
Ze tappen daar heinekenquote:
Dan mag er mee gegooid worden.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hertog Jan drinken en gooien met heinekenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, nou ok. Dan mag er zeker gegooid worden met bier
Oh zoquote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze tappen daar heineken.
Of doelde je op de kleine tekst ? Ik werk bij InBev, waar jup van is.
Jaaaaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hertog Jan drinken en gooien met heineken.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hertog Jan Jupiler drinken en gooien met heineken.
Wat ben je toch ook een topwijfmeidquote:
quote:
Fristi!! En nu maar hopen dat 3 dat niet ook weet te verneukenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer drinken zonder aan 3rdRock te denken.
Dat toch wel erg veel invloed op de smaak heeft (tezamen met soort glas etc., maar dat hadden we al eens besprokenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef hole1988 het volgende:
Wat een bier discussie terwijl er geen verschil is in de ingrediënten, maar alleen in de bereiding.
dus? we hebben het alleen over een verschil in smaak, niet in ingrediëntenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef hole1988 het volgende:
Wat een bier discussie terwijl er geen verschil is in de ingrediënten, maar alleen in de bereiding.
ik heb serieus een tshirt met een fristilogo en ik stond er jarenlang om bekend dat ik gek was op Fristi. zelfs nog een tijdje een fristilogo als UI op fora gehadquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
[..]
Fristi!! En nu maar hopen dat 3 dat niet ook weet te verneuken
Dat is waar, maar alsnog Heieneken is veel te bitter. Met zo'n zure nasmaak in je bek.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef hole1988 het volgende:
Oh dat ook al verpestquote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb serieus een tshirt met een fristilogo en ik stond er jarenlang om bekend dat ik gek was op Fristi. zelfs nog een tijdje een fristilogo als UI op fora gehad
maar chocomel is toch lekkerder
Bitter zou ik 't niet willen noemen. Ik vind Heineken te slap smaken, ofzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar alsnog Heieneken is veel te bitter. Met zo'n zure nasmaak in je bek.
Punicaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat ook al verpest
Nu overschakelen op Yogo-Yogo.
daar zongen we vroeger altijd van die rare liedjes over. en tis Yogho-Yogho dacht ik...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat ook al verpest
Nu overschakelen op Yogo-Yogo.
dat vond ik smerig!quote:
Export heineken daarentegen is al beter dan de heineken in NLquote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bitter zou ik 't niet willen noemen. Ik vind Heineken te slap smaken, ofzo.
Ach je weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zongen we vroeger altijd van die rare liedjes over. en tis Yogho-Yogho dacht ik...
Zeker, maar ik kan me niet meer heugen wanneer ik Fristi heb gehad. Weet wel dat ik het heul lekker vondquote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb serieus een tshirt met een fristilogo en ik stond er jarenlang om bekend dat ik gek was op Fristi. zelfs nog een tijdje een fristilogo als UI op fora gehad
maar chocomel is toch lekkerder
Voor mijn tijdquote:
het ligt eraan waar je de ingrediënten vandaan haalt, en hoelang je bijvoorbeeld de boel laat gisten.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar alsnog Heieneken is veel te bitter. Met zo'n zure nasmaak in je bek.
Wederom een quote van domien .quote:Onder andere Go Back To The Zoo, Nick & Simon en Moss tijdens juryoverleg genoemd als kandidaten voor #Popprijs. #esns11
Bestaat nog steeds hoor, je kan het nog steeds proevenquote:
Grolsch is ookquote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het ligt eraan waar je de ingrediënten vandaan haalt, en hoelang je bijvoorbeeld de boel laten gisten.
en ik neem aan dat je Grolsch ook niks vindt
Grolsch heb ik nog nooit gedronken.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het ligt eraan waar je de ingrediënten vandaan haalt, en hoelang je bijvoorbeeld de boel laten gisten.
en ik neem aan dat je Grolsch ook niks vindt
Idd, grolsch is ook best okquote:
Oh, heb er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds hoor, je kan het nog steeds proeven
Overwogen, overwogen.. Die naam is gewoon eens gevallen tijdens het overleg.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef DaMook het volgende:
Ze hebben nick en simon ook overwogen
.
[..]
Wederom een quote van domien .
Staat bij de sapjes (blijf het een gay woord vindenquote:
Het zijn niet mijn woordenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Overwogen, overwogen.. Die naam is gewoon eens gevallen tijdens het overleg.
jij houdt duidelijk van bitterquote:
Grolsch is het meeste bittere bier die ik gedronken heb.quote:
Nouja, op 't moment dat ik jurylid zag staan op tv, heb ik even mn koptelefoon afgegooid en mee geluisterd.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden, maar dat zal waarschijnlijk wel ja
.
Wat hadden we eigenlijk in Huis de Beurs? En nouja, bitter.. Ik drink nu gewoon zoet witquote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jij houdt duidelijk van bitter
[..]
Grolsch is het meeste bittere bier die ik gedronken heb.
Hertog Jan is toch niet zo bitterquote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jij houdt duidelijk van bitter
[..]
Grolsch is het meeste bittere bier die ik gedronken heb.
Ik heb even over die opmerking van Hole1988 zitten nadenken en ik denk dat ik van een biertje houd met een wat krachtigere smaak, zeker in de winter. Een Juupje vind ik in de zomer erg lekker licht wegdrinken.quote:
Jupiler uit automatische tap en waarschijnlijk evenementen bierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat hadden we eigenlijk in Huis de Beurs? En nouja, bitter.. Ik drink nu gewoon zoet wit
In de zomer is Hoegaarden lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb even over die opmerking van Hole1988 zitten nadenken en ik denk dat ik van een biertje houd met een wat krachtigere smaak, zeker in de winter. Een Juupje vind ik in de zomer erg lekker licht wegdrinken.
Evenementen bier hoor je zo vaak, maar als ze "evenementen" bier tappen wordt dat aangegevenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jupiler uit automatische tap en waarschijnlijk evenementen bier.
Juist die lichte smaak vind ik in de zomer nou juist lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
In de zomer is Hoegaarden lekker. Een jup is sowieso vrij licht van smaak vind ik, moet je trouwens eens budweiser proberen
, dat is nog erger
.
Budweiser is nog lichterquote:Op zondag 16 januari 2011 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist die lichte smaak vind ik in de zomer nou juist lekker
Juup heeft naar mijn mening weinig smaak, het mag van mij wel iets meer hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb even over die opmerking van Hole1988 zitten nadenken en ik denk dat ik van een biertje houd met een wat krachtigere smaak, zeker in de winter. Een Juupje vind ik in de zomer erg lekker licht wegdrinken.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
ik prefereer qua bier een heerlijk lekker Oranjeboompje. of Skol bier.
en 3 maal raden wie al die kratjes opslobbert!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]oranjeboom
. Daar maken we nog hooguit 4000 kratjes per 2 maanden ofzo van
.
Je kunt zo mee naar een personeelsfeestquote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij ben ik wel weer de enige vrouw die mee praat over bierDames, ik wil 't ook best over wijn hebben hoor!
Na 2 glazen rood kun je me opvegenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je kunt zo mee naar een personeelsfeest, je weet er meer van dan sommige collega's
.
Wijn is ook lekker, maar daar weet ik niet zoveel van. Zoete witte vind ik wel lekker, rood vind ik niets
.
je ziet ook eigenlijk geen kroeg die dat schenkt.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]oranjeboom
. Daar maken we nog hooguit 4000 kratjes per 2 maanden ofzo van
.
Mocht het binnenkort niet meer te koop zijn, probeer dan Dommelschquote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en 3 maal raden wie al die kratjes opslobbert!
joh, ik proef het verschil toch niet. ik drink nl geen bierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mocht het binnenkort niet meer te koop zijn, probeer dan Dommelsch, en dan niet denken dat het ander bier is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |