Stuckquote:
I rest my case.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://megatop50.3fm.nl/zoeken/arling#/list/30093
niet bepaald.....:')
het zou niet eens de eerste zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Cee het volgende:
In before eerste aardbeving in Groningen opmerking.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Cee het volgende:
In before eerste aardbeving in Groningen opmerking.
Ach joh zo'n cheapass h&m jurkje, daar heeft ze heus wel rekening meer gehoudenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef 3FM het volgende:
De #popprijs is dit jaar naar #caroemerald gegaan. Ze werd getrakteerd op de bierdouche die ze stijlvol ontving http://3fm.nu/dO8XD3
wel op Vimeo!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Cee het volgende:
[..]
I rest my case.Wilde het ook youtuben maar daar is het ook niet te vinden.
Ja hoor met jou en de rest ook hoop ik.quote:
Fuck... Welk merk gebruik je ook alweer??quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
je kunt het maar op 1 manier goed maken.....
Ja hoor. Met de hont ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor met jou en de rest ook hoop ik.
Chocomel schatquote:Op zondag 16 januari 2011 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Fuck... Welk merk gebruik je ook alweer??
ik heb altijd al een negorpiemol willen hebbenquote:
Nee maar als je dik bent heb je sowieso dikkere tieten he...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:19 schreef TWP het volgende:
Caro heeft eigenlijk niet zulke grote tieten. Valt me zo op.
valt me mee dat er geen fles champagne naar der hoofd gemieterd wordquote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
Rare vogels mogen ze bier en alles gooien komen ze niet verder dan een bekertje bier.
Cool!! En dat krijg je als je veel Chocomel gebruikt?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb altijd al een negorpiemol willen hebben
niet atlijd hoor. een vriendin van mn exvriendin is dik en schijnt cup a te hebben....heb het niet persoonlijk gecontroleerd overigens.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nee maar als je dik bent heb je sowieso dikkere tieten he...
nee, maar iig heb je dan even die illusiequote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Cool!! En dat krijg je als je veel Chocomel gebruikt?
Mental imagequote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet atlijd hoor. een vriendin van mn exvriendin is dik en schijnt cup a te hebben....heb het niet persoonlijk gecontroleerd overigens.
Joah, zo'n magnumflesquote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
valt me mee dat er geen fles champagne naar der hoofd gemieterd word
Of een fles water of ijsblokjequote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
valt me mee dat er geen fles champagne naar der hoofd gemieterd word
ijsblokjequote:
Zoietsquote:
mooie photoshopquote:
nja, hier kun je met goede wil en veel fantasie nog iets leuks van maken, bij haar was dat niet zo.quote:
Justin Bieber deed de waterflesjes in de ban.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ijsblokjedat heeft Lange Frans persoonlijk de ban in gedaan
quote:Dat bier gooien, ik kan er echt niet om lachen. Sorry. #esns11
Ik zal morgen eens een liter opzuipen, kijken of dat bij mij ook werkt! Altijd al eens willen beleven hoe dat nou voelt om te hebbenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar iig heb je dan even die illusie
niet haten op Domien. hij is vliegendepantersfan!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef DaMook het volgende:
Domien is weereens huilie aan het doen op twitter.
[..].
Sowieso Domienquote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..].
HUHquote:Op zondag 16 januari 2011 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hier kun je met goede wil en veel fantasie nog iets leuks van maken, bij haar was dat niet zo.
Die rechter heeft het begrepen.quote:
niet opdrinken! je moet het over de inhoud van je slipje heengooien! duh!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens een liter opzuipen, kijken of dat bij mij ook werkt! Altijd al eens willen beleven hoe dat nou voelt om te hebben
nee. en ik bedoelde met VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL fantasiequote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
HUH![]()
![]()
. Ik mag hopen dat jij het nu over de rechter hebt
.
Na de bekendmaking is het inderaad ook niet tof meer. Bij de bekendmaking is traditie, daarna gewoon kappen en je bier drinken.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |