tis redelijk compact. maar je kunt naturulijk vantevoren bekijken wat je wilt zien en keuzes makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:51 schreef Cee het volgende:
Hey maar hoe moet ik dit zien, moeten al die arme mensen de godganse avond van hot naar her dwars door Groningen rennen naar al die zalen of is het allemaal compact? Ja sorry, n00b hier.
http://festival.eurosonic(...)e-streaming-3fm-nos/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef TWP het volgende:
Wel jammer dat ze niks van Eurosonic laten zien. Dat is toch wel wat interessanter.
Huh wat kijken we nou dan? Of oh wacht dat is een domme vraag vrees ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef TWP het volgende:
Wel jammer dat ze niks van Eurosonic laten zien. Dat is toch wel wat interessanter.
Dat is alleen maar Noorderslag.. Ik ben 't wel eens met de opmerking over Eurosonic.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
http://festival.eurosonic(...)e-streaming-3fm-nos/
streams gek!! denk je dat wij allemaal naar Caro kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Noorderslag kijken wequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Huh wat kijken we nou dan? Of oh wacht dat is een domme vraag vrees ik.
gister waren er toch ook wel Eurosonic streamsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is alleen maar Noorderslag.. Ik ben 't wel eens met de opmerking over Eurosonic.
Oh, die heb ik dan gemist. Stonden veel vette bands,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
gister waren er toch ook wel Eurosonic streams
dat zijn dezelfde streams die je nu ook ziet, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
je kan een hoop terugkijken op esns.vpro.nlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Oh, die heb ik dan gemist. Stonden veel vette bands,
Klopt hoor. Noorderslag is het festival voor Nederlandse bandjes met de Popprijs enzo, in de Oosterpoort. Eurosonic is een internationaal festival in de binnenstad van Groningen, oa in Vera, Huize Maas enzo. NS is op zaterdag, ES van woensdag t/m vrijdag.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:00 schreef gerardekdom het volgende:
Wie staat er nou gewoon plaatjes te draaien in fucking prinsenbeek? ik!
wijsneus!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef CindieY het volgende:
Voor alle onduidelijkheden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Noorderslag & http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurosonic
Tezamen dus het Noorderslag Weekend.
Thanks! Maar als ik dus zie wie er de afgelopen jaren die Popprijs hebben gewonnen kan ik constateren dat die (buiten het geld dan) weinig waarde heeft? Maar da's meer smaakgebonden dan, weet ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef CindieY het volgende:
Voor alle onduidelijkheden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Noorderslag & http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurosonic
Tezamen dus het Noorderslag Weekend.
quote:
1986 - Mathilde Santingquote:Op zondag 16 januari 2011 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks! Maar als ik dus zie wie er de afgelopen jaren die Popprijs hebben gewonnen kan ik constateren dat die (buiten het geld dan) weinig waarde heeft? Maar da's meer smaakgebonden dan, weet ik.
Was in 't begin natuurlijk wel een wedstrijd tussen Nederlandse en Belgische bands hč.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
1986 - Mathilde Santing
1987 - The Nits
1988 - Claw Boys Claw
1989 - Herman Brood
1990 - Urban Dance Squad
1991 - The Ex
1992 - The Scene
1993 - Bettie Serveert
1994 - 2 Unlimited
1995 - Osdorp Posse
1996 - Eboman
1997 - Marco Borsato
1998 - Junkie XL
1999 - Postmen
2000 - Arling & Cameron
2001 - Anouk
2002 - Tiėsto
2003 - Blųf
2004 - Ali B
2005 - Within Temptation
2006 - Spinvis
2007 - Armin van Buuren
2008 - De Dijk
2009 - Kyteman
2010 - Caro Emerald
Blijft een juryprjis over wie in dat jaar de persoon of artiest die in het afgelopen jaar de belangrijkste bijdrage heeft geleverd aan de Nederlandse popmuziek
Bijdrage in welke zin van het woord? Commercieel of muzikaal of beiden? Of wisselt dat steeds? Caro is natuurlijk supercommercieel maar ik zie bijvoorbeeld bij 2000 een totaal onbekende act staan.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Blijft een juryprjis over wie in dat jaar de persoon of artiest die in het afgelopen jaar de belangrijkste bijdrage heeft geleverd aan de Nederlandse popmuziek
Dat deed ik toch zelf alquote:
Ik hoor nu pink hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vermoedelijk treedt ze een uur op. Nog niet dus
Arliung en Cameron zijn indertijd grijs gedraaid op 3FM met W.E.E.K.E.N.D.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Bijdrage in welke zin van het woord? Commercieel of muzikaal of beiden? Of wisselt dat steeds? Caro is natuurlijk supercommercieel maar ik zie bijvoorbeeld bij 2000 een totaal onbekende act staan.
Dat vermoedde had ik alquote:
En het was me toch een hit!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Arliung en Cameron zijn indertijd grijs gedraaid op 3FM met W.E.E.K.E.N.D.
Beiden.Blijft een juryprijsquote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Bijdrage in welke zin van het woord? Commercieel of muzikaal of beiden? Of wisselt dat steeds? Caro is natuurlijk supercommercieel maar ik zie bijvoorbeeld bij 2000 een totaal onbekende act staan.
he, jij hier! Boevinnetje!quote:
muzikaal, waarschijnlijk. Of meer een combinatie. De belangrijkste bijdrage aan de Nederlandse popmuziek is natuurlijk heel vaag, expres gedaan zodat ze alle vrijheid hadden en elke keuze goed kunnen praten.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MANquote:
Ja, sorry nog... Ik hoop niet dat je al te depressief bent nu door mijn ge-etterquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
http://megatop50.3fm.nl/zoeken/arling#/list/30093quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
En het was me toch een hit!
(ik zal het even youtuben)
je kunt het maar op 1 manier goed maken.....quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, sorry nog... Ik hoop niet dat je al te depressief bent nu door mijn ge-etter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |