wat een bullshit. iemand kan dus niet de teksten van een ander geloofwaardig vertolken? volgens mij zijn er tig artiesten die dat erg goed doen. ik kan bijvoorbeeld totaal niet zingen, maar misschien kan ik geweldig schrijven. mag niemand dat dan horen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zie jij Ben Saunders al ik heb een meisje zingen! Bovendien, een artiest moet gewoon zijn eigen nummers schrijven. Punt. Dan maar wat vals, de geloofwaardigheid compenseert een hoop
23.30 is de bedoelingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef StephanL het volgende:
Hoe laat is ongeveer de uitreiking? 24:00?
23:30quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef StephanL het volgende:
Hoe laat is ongeveer de uitreiking? 24:00?
Ik zeg niet dat ze het niet geloofwaardig kunnen vertolken, maar je weet dat het niet zo is. Je voelt nooit hetzelfde als degene die het schrijft. En als jij wil zingen mag je van mij zingen. Er zijn altijd manieren om dat te compenseren (autotune anyone?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een bullshit. iemand kan dus niet de teksten van een ander geloofwaardig vertolken? volgens mij zijn er tig artiesten die dat erg goed doen. ik kan bijvoorbeeld totaal niet zingen, maar misschien kan ik geweldig schrijven. mag niemand dat dan horen?
(nu ja, ik overdrijf wat, maar je snapt me wel denk ik)
Zijn er genomineerden of is het gewoon een grabbelbak?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef Evertjan het volgende:
ik ga voor de Golden Earring. De dijk was ook al zo verrassing
Ja maar met die hele meid en haar muziek heb ik totaal niks, als enige geloof ikquote:
Gerucht?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef DaMook het volgende:
Caro wint niet, dat gerucht hebben ze gewoon expres de wereld ingedaan
.
het laatstequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn er genomineerden of is het gewoon een grabbelbak?
Een jury beslist.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn er genomineerden of is het gewoon een grabbelbak?
dan begrijpen we elkaar grotendeels. alleen dat je niet met hetzelfde gevoel als de schrijver kunt zingen betwijfel ik. nou ja......ok 100% haal je niet, maar je kunt wel heel dichtbij komen als je bijvoorbeeld samen iets hebt meegemaakt of je laat een tekst speciaal voor jou schrijven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze het niet geloofwaardig kunnen vertolken, maar je weet dat het niet zo is. Je voelt nooit hetzelfde als degene die het schrijft. En als jij wil zingen mag je van mij zingen. Er zijn altijd manieren om dat te compenseren (autotune anyone?)
Het lijstje artiesten die niet meer kan winnen wordt steeds groterquote:
Jaquote:
popprijs? welke popprijs?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:15 schreef Cee het volgende:
Maar even serieus, waarom doet iedereen zo druk en zenuwachtig over die Popprijs?
Het is voor een artiest natuurlijk wel de bekroning op je werk. Er is namelijk geen publiek dat op je stemt (oftewel, geen gefuck daarmee), maar een jury.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:15 schreef Cee het volgende:
Maar even serieus, waarom doet iedereen zo druk en zenuwachtig over die Popprijs?
Die mag wel winnenquote:
Dat ze haar met bier overgieten, doet me goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef borisz het volgende:
De vraag is hoe ziek wordt roel zo.
Bij Caro als popprijs winnaar is Roel nog wel even ziek.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zehaar met bier overgieten, doet me goed. En ze is niet te missen natuurlijk
Ik zou een prijs van 't publiek meer koesteren dan een prijs van een stel bobo's maar er zal wel een mooie prijskaart aan hangen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is voor een artiest natuurlijk wel de bekroning op je werk. Er is namelijk geen publiek dat op je stemt (oftewel, geen gefuck daarmee), maar een jury.
ik hoop dat ze een wit shirtje aanheeftquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ze haar met bier overgieten, doet me goed. En ze is niet te missen natuurlijk
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef StephanL het volgende:
Vorig jaar Kyteman, nooit meer wat van gehoord!Sowieso onterecht dat hij het won.
Nee, goh..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef StephanL het volgende:
Vorig jaar Kyteman, nooit meer wat van gehoord!Sowieso onterecht dat hij het won.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef StephanL het volgende:
Obvious troll is obviousquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef StephanL het volgende:
Dat doet mij altijd teveel talentenshow-achtig aan. Stemmen omdat je lekker bent ofzo, niet omdat je muziek zo geweldig is. Dan liever een juryquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou een prijs van 't publiek meer koesteren dan een prijs van een stel bobo's maar er zal wel een mooie prijskaart aan hangen.
ze waren zo'n beetje gestopt toen ze die PRIJS wonnen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef StephanL het volgende:
dan kan je ook geen goede song schrijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan begrijpen we elkaar grotendeels. alleen dat je niet met hetzelfde gevoel als de schrijver kunt zingen betwijfel ik. nou ja......ok 100% haal je niet, maar je kunt wel heel dichtbij komen als je bijvoorbeeld samen iets hebt meegemaakt of je laat een tekst speciaal voor jou schrijven.
en autotune.....zelfs dat kan deze waardeloze zanger niet verbeteren. ik heb geen ritme, kan geen toon houden, heb geen verstand van octaven en het is ook nog vals
Oh vandaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze waren zo'n beetje gestopt toen ze die PRIJS wonnen.
Kyteman's hiphop orchestra was een eenmalig project. Ze gaan gewoon nooit meer in die formatie optreden (is de bedoeling).quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Stofberg het volgende:
@MichielVeenstra Ik ken dat bandje 'Wat zeg je' helemaal niet maar ze worden veel genoemd als je vraagt wie de Popprijs vind! #ESNS
zeg, moeten die niet naar bed?quote:
daar ging mn Dr. Pepper! you owe me a blikje!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Justin Bieber in een spiegelpaleis op de kermis.
ik vind de zangeres ook wel wat hebben, sowieso.. tophoedjesquote:
Ja uit haar hoge hoedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef Cee het volgende:
Tovert ze direct een wit konijn tevoorschijn?
Eigenlijk moet een band zich gewoon zo gaan noemenquote:
Dat donkere meisje is toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel knapperquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik vind de zangeres ook wel wat hebben, sowieso.. tophoedjes
een hippe rapformatie zal de naam wahtzzegjuu zo op komen halenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eigenlijk moet een band zich gewoon zo gaan noemen.
Bijna nooit neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef alors het volgende:
Maarja mannen vinden donkere meisjes nooit kanp![]()
![]()
Hohohoho, wacht even.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat donkere meisje is toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel knapper![]()
Maarja mannen vinden donkere meisjes nooit knap![]()
![]()
O jawel, gisteren was er nog zo'n appetijtelijk afrotje in de studio, deze keer had ik haar niet eens gezien dus ik kan niet zeggen of ze knap wasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Hoe donkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
een hippe rapformatie zal de naam wahtzzegjuu zo op komen halen
Ze was niet heel donkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe donker? Halfbloedjes wel hoor
.
t tho the vquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:28 schreef henkde_j het volgende:
ZO, net de hele was van de week met de hand gedaan. Ben kapot!
Volgen jullie tv of radio?
niet de afwas?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:28 schreef henkde_j het volgende:
ZO, net de hele was van de week met de hand gedaan. Ben kapot!
Volgen jullie tv of radio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |