wat een bullshit. iemand kan dus niet de teksten van een ander geloofwaardig vertolken? volgens mij zijn er tig artiesten die dat erg goed doen. ik kan bijvoorbeeld totaal niet zingen, maar misschien kan ik geweldig schrijven. mag niemand dat dan horen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zie jij Ben Saunders al ik heb een meisje zingen! Bovendien, een artiest moet gewoon zijn eigen nummers schrijven. Punt. Dan maar wat vals, de geloofwaardigheid compenseert een hoop
23.30 is de bedoelingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef StephanL het volgende:
Hoe laat is ongeveer de uitreiking? 24:00?
23:30quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef StephanL het volgende:
Hoe laat is ongeveer de uitreiking? 24:00?
Ik zeg niet dat ze het niet geloofwaardig kunnen vertolken, maar je weet dat het niet zo is. Je voelt nooit hetzelfde als degene die het schrijft. En als jij wil zingen mag je van mij zingen. Er zijn altijd manieren om dat te compenseren (autotune anyone?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een bullshit. iemand kan dus niet de teksten van een ander geloofwaardig vertolken? volgens mij zijn er tig artiesten die dat erg goed doen. ik kan bijvoorbeeld totaal niet zingen, maar misschien kan ik geweldig schrijven. mag niemand dat dan horen?
(nu ja, ik overdrijf wat, maar je snapt me wel denk ik)
Zijn er genomineerden of is het gewoon een grabbelbak?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef Evertjan het volgende:
ik ga voor de Golden Earring. De dijk was ook al zo verrassing
Ja maar met die hele meid en haar muziek heb ik totaal niks, als enige geloof ikquote:
Gerucht?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef DaMook het volgende:
Caro wint niet, dat gerucht hebben ze gewoon expres de wereld ingedaan
.
het laatstequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn er genomineerden of is het gewoon een grabbelbak?
Een jury beslist.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn er genomineerden of is het gewoon een grabbelbak?
dan begrijpen we elkaar grotendeels. alleen dat je niet met hetzelfde gevoel als de schrijver kunt zingen betwijfel ik. nou ja......ok 100% haal je niet, maar je kunt wel heel dichtbij komen als je bijvoorbeeld samen iets hebt meegemaakt of je laat een tekst speciaal voor jou schrijven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze het niet geloofwaardig kunnen vertolken, maar je weet dat het niet zo is. Je voelt nooit hetzelfde als degene die het schrijft. En als jij wil zingen mag je van mij zingen. Er zijn altijd manieren om dat te compenseren (autotune anyone?)
Het lijstje artiesten die niet meer kan winnen wordt steeds groterquote:
Jaquote:
popprijs? welke popprijs?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:15 schreef Cee het volgende:
Maar even serieus, waarom doet iedereen zo druk en zenuwachtig over die Popprijs?
Het is voor een artiest natuurlijk wel de bekroning op je werk. Er is namelijk geen publiek dat op je stemt (oftewel, geen gefuck daarmee), maar een jury.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:15 schreef Cee het volgende:
Maar even serieus, waarom doet iedereen zo druk en zenuwachtig over die Popprijs?
Die mag wel winnenquote:
Dat ze haar met bier overgieten, doet me goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef borisz het volgende:
De vraag is hoe ziek wordt roel zo.
Bij Caro als popprijs winnaar is Roel nog wel even ziek.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zehaar met bier overgieten, doet me goed. En ze is niet te missen natuurlijk
Ik zou een prijs van 't publiek meer koesteren dan een prijs van een stel bobo's maar er zal wel een mooie prijskaart aan hangen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is voor een artiest natuurlijk wel de bekroning op je werk. Er is namelijk geen publiek dat op je stemt (oftewel, geen gefuck daarmee), maar een jury.
ik hoop dat ze een wit shirtje aanheeftquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ze haar met bier overgieten, doet me goed. En ze is niet te missen natuurlijk
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef StephanL het volgende:
Vorig jaar Kyteman, nooit meer wat van gehoord!Sowieso onterecht dat hij het won.
Nee, goh..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef StephanL het volgende:
Vorig jaar Kyteman, nooit meer wat van gehoord!Sowieso onterecht dat hij het won.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef StephanL het volgende:
Obvious troll is obviousquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef StephanL het volgende:
Dat doet mij altijd teveel talentenshow-achtig aan. Stemmen omdat je lekker bent ofzo, niet omdat je muziek zo geweldig is. Dan liever een juryquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou een prijs van 't publiek meer koesteren dan een prijs van een stel bobo's maar er zal wel een mooie prijskaart aan hangen.
ze waren zo'n beetje gestopt toen ze die PRIJS wonnen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef StephanL het volgende:
dan kan je ook geen goede song schrijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan begrijpen we elkaar grotendeels. alleen dat je niet met hetzelfde gevoel als de schrijver kunt zingen betwijfel ik. nou ja......ok 100% haal je niet, maar je kunt wel heel dichtbij komen als je bijvoorbeeld samen iets hebt meegemaakt of je laat een tekst speciaal voor jou schrijven.
en autotune.....zelfs dat kan deze waardeloze zanger niet verbeteren. ik heb geen ritme, kan geen toon houden, heb geen verstand van octaven en het is ook nog vals
Oh vandaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze waren zo'n beetje gestopt toen ze die PRIJS wonnen.
Kyteman's hiphop orchestra was een eenmalig project. Ze gaan gewoon nooit meer in die formatie optreden (is de bedoeling).quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Stofberg het volgende:
@MichielVeenstra Ik ken dat bandje 'Wat zeg je' helemaal niet maar ze worden veel genoemd als je vraagt wie de Popprijs vind! #ESNS
zeg, moeten die niet naar bed?quote:
daar ging mn Dr. Pepper! you owe me a blikje!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Justin Bieber in een spiegelpaleis op de kermis.
ik vind de zangeres ook wel wat hebben, sowieso.. tophoedjesquote:
Ja uit haar hoge hoedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef Cee het volgende:
Tovert ze direct een wit konijn tevoorschijn?
Eigenlijk moet een band zich gewoon zo gaan noemenquote:
Dat donkere meisje is toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel knapperquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik vind de zangeres ook wel wat hebben, sowieso.. tophoedjes
een hippe rapformatie zal de naam wahtzzegjuu zo op komen halenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eigenlijk moet een band zich gewoon zo gaan noemen.
Bijna nooit neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef alors het volgende:
Maarja mannen vinden donkere meisjes nooit kanp![]()
![]()
Hohohoho, wacht even.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat donkere meisje is toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel knapper![]()
Maarja mannen vinden donkere meisjes nooit knap![]()
![]()
O jawel, gisteren was er nog zo'n appetijtelijk afrotje in de studio, deze keer had ik haar niet eens gezien dus ik kan niet zeggen of ze knap wasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Hoe donkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
een hippe rapformatie zal de naam wahtzzegjuu zo op komen halen
Ze was niet heel donkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe donker? Halfbloedjes wel hoor
.
t tho the vquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:28 schreef henkde_j het volgende:
ZO, net de hele was van de week met de hand gedaan. Ben kapot!
Volgen jullie tv of radio?
niet de afwas?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:28 schreef henkde_j het volgende:
ZO, net de hele was van de week met de hand gedaan. Ben kapot!
Volgen jullie tv of radio?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:33 schreef TWP het volgende:
Je zou toch denken dat walvissen zich op hun plek voelen als het nat wordt.
Nounou wat is ze dikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:33 schreef TWP het volgende:
Je zou toch denken dat walvissen zich op hun plek voelen als het nat wordt.
Inderdaad, we kunnen het wel eens zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
wat een gezeik weer over de omvang van mevr Emerald
Zei ze dat ooit?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeggen dat je je te goed voelt voor Zwarte Cross
Daar voel ik me ook te goed voorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeggen dat je je te goed voelt voor Zwarte Cross
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef alors het volgende:
Caro, in godsnaam, doe je jas uit, je staat op te treden, niet op de bus te wachten
quote:
Dit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 06:59 schreef Meike26 het volgende:
Maar toch, heb ik na het zien van haar zoveelste optreden op tv, een beetje een vreemde smaak in de mond. Ze komt tijdens haar optredens nogal....arrogant...overZe zingt alsof ze onsterfelijk is, kinnetje omhoog, ogen dicht alsof ze publiek niet wil zien....En haar hand staat continue in de "blijf uit mijn buurt" stand..
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef alors het volgende:
Caro, in godsnaam, doe je jas uit, je staat op te treden, niet op de bus te wachten
eerst walvis, nu paard. wat voor dier is Caro eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een bron nodig, quotes, straight from the horse's mouth he!
En daarom blijven de meeste Nederlandse artiesten met hun doe-maar-gewoon-mentaliteit lekker in eigen land schnabbelen.quote:Maar toch, heb ik na het zien van haar zoveelste optreden op tv, een beetje een vreemde smaak in de mond. Ze komt tijdens haar optredens nogal....arrogant...overZe zingt alsof ze onsterfelijk is, kinnetje omhoog, ogen dicht alsof ze publiek niet wil zien....En haar hand staat continue in de "blijf uit mijn buurt" stand..
Ohja, vet. Thnx!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:36 schreef alors het volgende:
Tim in de 3fmzaal, ik ga even schakelen.
Tja... Dat is haar show. Laat me duidelijk zijn: vind tquote:
vet. worden er nu weer grappen gemaakt over de hoeveelheid Tim Knol?quote:
Zit er dik in.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vet. worden er nu weer grappen gemaakt over de hoeveelheid Tim Knol?
Caro Emerolmops?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Maar Tim Knol is een FOK!ker, die mag dik en lelijk zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Flesjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Pino112 het volgende:
Beetje lefgozer gooit nu een biertje in Caro's face
Het sfeervak van de FC is aanwezig?quote:
De z-side houd van andere muziek...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het sfeervak van de FC is aanwezig?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, Guus Meeuwis werd ook genoemd.....die kon helemaal niet winnen want treedt op in de Loden Zeppelin te Utreg.
Je hoeft ook niet perse aanwezig te zijn. Armin van Buuren was er ook niet toen hij won.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, Guus Meeuwis werd ook genoemd.....die kon helemaal niet winnen want treedt op in de Loden Zeppelin te Utreg.
er konden wel vaker artiesten niet, Armin stuurde ook z'n broerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:42 schreef TWP het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet perse aanwezig te zijn. Armin van Buuren was er ook niet toen hij won.
Armin zal toen wel in t buitenland hebben gezeten. lijkt me niet dat Guus een optreden in Utreg verkiest boven t ophalen van de popprijsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
er konden wel vaker artiesten niet, Armin stuurde ook z'n broer
Jupquote:
Caro wil natuurlijk die gitarist helemaal voor haarzelf!quote:
ligt eraan hoever van tevoren hij gebeld is. Als die afspraak al stond..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
Armin zal toen wel in t buitenland hebben gezeten. lijkt me niet dat Guus een optreden in Utreg verkiest boven t ophalen van de popprijs
We kijken nu het zelfde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef alors het volgende:
Oh my love, all by yourself, she's in the deepest of oceans
Incestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Caro wil natuurlijk die gitarist helemaal voor haarzelf!
meestal weet je het maand van tevoren. Heb ik tenminste een keer begrepen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ligt eraan hoever van tevoren hij gebeld is. Als die afspraak al stond..
hoezo? is dat haar broer? of is zij zijn zus?quote:
Die heeft de hele band al over haar heen gehadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Caro wil natuurlijk die gitarist helemaal voor haarzelf!
Da's toch hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo? is dat haar broer? of is zij zijn zus?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het zijn in ieder geval broer en zus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ojajoh?quote:
tegelijk? dan werd ze goed gevuldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die heeft de hele band al over haar heen gehad
Doe je 't weer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
tegelijk? dan werd ze goed gevuld
zonder die verwijzing was de opmerking ook niet heel flatteus hoorquote:
goed gevuld vind ik geen belediging, dat walrussengemekker wel.quote:
bey bey.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slaapie doen, tot morgen honeys!![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef Pino112 het volgende:
geweldig hoe toekomstmuziek in 1 dag oud nieuws werdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef CindieY het volgende:
And we're gonna party like it's nineteennightynine!
slaap lekker ding!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Bye bye man bye byequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef Pino112 het volgende:
je hebt wel dikke pret he?quote:
Oosterpoort. Meerdere zalen. En met Eurosonic is 't allemaal in de binnenstad, dus dat valt ook mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:51 schreef Cee het volgende:
Hey maar hoe moet ik dit zien, moeten al die arme mensen de godganse avond van hot naar her dwars door Groningen rennen naar al die zalen of is het allemaal compact? Ja sorry, n00b hier.
tis redelijk compact. maar je kunt naturulijk vantevoren bekijken wat je wilt zien en keuzes makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:51 schreef Cee het volgende:
Hey maar hoe moet ik dit zien, moeten al die arme mensen de godganse avond van hot naar her dwars door Groningen rennen naar al die zalen of is het allemaal compact? Ja sorry, n00b hier.
http://festival.eurosonic(...)e-streaming-3fm-nos/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef TWP het volgende:
Wel jammer dat ze niks van Eurosonic laten zien. Dat is toch wel wat interessanter.
Huh wat kijken we nou dan? Of oh wacht dat is een domme vraag vrees ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef TWP het volgende:
Wel jammer dat ze niks van Eurosonic laten zien. Dat is toch wel wat interessanter.
Dat is alleen maar Noorderslag.. Ik ben 't wel eens met de opmerking over Eurosonic.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
http://festival.eurosonic(...)e-streaming-3fm-nos/
streams gek!! denk je dat wij allemaal naar Caro kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Noorderslag kijken wequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Huh wat kijken we nou dan? Of oh wacht dat is een domme vraag vrees ik.
gister waren er toch ook wel Eurosonic streamsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is alleen maar Noorderslag.. Ik ben 't wel eens met de opmerking over Eurosonic.
Oh, die heb ik dan gemist. Stonden veel vette bands,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
gister waren er toch ook wel Eurosonic streams
dat zijn dezelfde streams die je nu ook ziet, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
je kan een hoop terugkijken op esns.vpro.nlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Oh, die heb ik dan gemist. Stonden veel vette bands,
Klopt hoor. Noorderslag is het festival voor Nederlandse bandjes met de Popprijs enzo, in de Oosterpoort. Eurosonic is een internationaal festival in de binnenstad van Groningen, oa in Vera, Huize Maas enzo. NS is op zaterdag, ES van woensdag t/m vrijdag.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:00 schreef gerardekdom het volgende:
Wie staat er nou gewoon plaatjes te draaien in fucking prinsenbeek? ik!
wijsneus!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef CindieY het volgende:
Voor alle onduidelijkheden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Noorderslag & http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurosonic
Tezamen dus het Noorderslag Weekend.
Thanks! Maar als ik dus zie wie er de afgelopen jaren die Popprijs hebben gewonnen kan ik constateren dat die (buiten het geld dan) weinig waarde heeft? Maar da's meer smaakgebonden dan, weet ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef CindieY het volgende:
Voor alle onduidelijkheden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Noorderslag & http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurosonic
Tezamen dus het Noorderslag Weekend.
quote:
1986 - Mathilde Santingquote:Op zondag 16 januari 2011 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks! Maar als ik dus zie wie er de afgelopen jaren die Popprijs hebben gewonnen kan ik constateren dat die (buiten het geld dan) weinig waarde heeft? Maar da's meer smaakgebonden dan, weet ik.
Was in 't begin natuurlijk wel een wedstrijd tussen Nederlandse en Belgische bands hè.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
1986 - Mathilde Santing
1987 - The Nits
1988 - Claw Boys Claw
1989 - Herman Brood
1990 - Urban Dance Squad
1991 - The Ex
1992 - The Scene
1993 - Bettie Serveert
1994 - 2 Unlimited
1995 - Osdorp Posse
1996 - Eboman
1997 - Marco Borsato
1998 - Junkie XL
1999 - Postmen
2000 - Arling & Cameron
2001 - Anouk
2002 - Tiësto
2003 - Bløf
2004 - Ali B
2005 - Within Temptation
2006 - Spinvis
2007 - Armin van Buuren
2008 - De Dijk
2009 - Kyteman
2010 - Caro Emerald
Blijft een juryprjis over wie in dat jaar de persoon of artiest die in het afgelopen jaar de belangrijkste bijdrage heeft geleverd aan de Nederlandse popmuziek
Bijdrage in welke zin van het woord? Commercieel of muzikaal of beiden? Of wisselt dat steeds? Caro is natuurlijk supercommercieel maar ik zie bijvoorbeeld bij 2000 een totaal onbekende act staan.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Blijft een juryprjis over wie in dat jaar de persoon of artiest die in het afgelopen jaar de belangrijkste bijdrage heeft geleverd aan de Nederlandse popmuziek
Dat deed ik toch zelf alquote:
Ik hoor nu pink hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vermoedelijk treedt ze een uur op. Nog niet dus
Arliung en Cameron zijn indertijd grijs gedraaid op 3FM met W.E.E.K.E.N.D.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Bijdrage in welke zin van het woord? Commercieel of muzikaal of beiden? Of wisselt dat steeds? Caro is natuurlijk supercommercieel maar ik zie bijvoorbeeld bij 2000 een totaal onbekende act staan.
Dat vermoedde had ik alquote:
En het was me toch een hit!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Arliung en Cameron zijn indertijd grijs gedraaid op 3FM met W.E.E.K.E.N.D.
Beiden.Blijft een juryprijsquote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Bijdrage in welke zin van het woord? Commercieel of muzikaal of beiden? Of wisselt dat steeds? Caro is natuurlijk supercommercieel maar ik zie bijvoorbeeld bij 2000 een totaal onbekende act staan.
he, jij hier! Boevinnetje!quote:
muzikaal, waarschijnlijk. Of meer een combinatie. De belangrijkste bijdrage aan de Nederlandse popmuziek is natuurlijk heel vaag, expres gedaan zodat ze alle vrijheid hadden en elke keuze goed kunnen praten.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MANquote:
Ja, sorry nog... Ik hoop niet dat je al te depressief bent nu door mijn ge-etterquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
http://megatop50.3fm.nl/zoeken/arling#/list/30093quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
En het was me toch een hit!
(ik zal het even youtuben)
je kunt het maar op 1 manier goed maken.....quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, sorry nog... Ik hoop niet dat je al te depressief bent nu door mijn ge-etter
Stuckquote:
I rest my case.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://megatop50.3fm.nl/zoeken/arling#/list/30093
niet bepaald.....:')
het zou niet eens de eerste zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Cee het volgende:
In before eerste aardbeving in Groningen opmerking.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Cee het volgende:
In before eerste aardbeving in Groningen opmerking.
Ach joh zo'n cheapass h&m jurkje, daar heeft ze heus wel rekening meer gehoudenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef 3FM het volgende:
De #popprijs is dit jaar naar #caroemerald gegaan. Ze werd getrakteerd op de bierdouche die ze stijlvol ontving http://3fm.nu/dO8XD3
wel op Vimeo!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Cee het volgende:
[..]
I rest my case.Wilde het ook youtuben maar daar is het ook niet te vinden.
Ja hoor met jou en de rest ook hoop ik.quote:
Fuck... Welk merk gebruik je ook alweer??quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
je kunt het maar op 1 manier goed maken.....
Ja hoor. Met de hont ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor met jou en de rest ook hoop ik.
Chocomel schatquote:Op zondag 16 januari 2011 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Fuck... Welk merk gebruik je ook alweer??
ik heb altijd al een negorpiemol willen hebbenquote:
Nee maar als je dik bent heb je sowieso dikkere tieten he...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:19 schreef TWP het volgende:
Caro heeft eigenlijk niet zulke grote tieten. Valt me zo op.
valt me mee dat er geen fles champagne naar der hoofd gemieterd wordquote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
Rare vogels mogen ze bier en alles gooien komen ze niet verder dan een bekertje bier.
Cool!! En dat krijg je als je veel Chocomel gebruikt?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb altijd al een negorpiemol willen hebben
niet atlijd hoor. een vriendin van mn exvriendin is dik en schijnt cup a te hebben....heb het niet persoonlijk gecontroleerd overigens.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nee maar als je dik bent heb je sowieso dikkere tieten he...
nee, maar iig heb je dan even die illusiequote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Cool!! En dat krijg je als je veel Chocomel gebruikt?
Mental imagequote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet atlijd hoor. een vriendin van mn exvriendin is dik en schijnt cup a te hebben....heb het niet persoonlijk gecontroleerd overigens.
Joah, zo'n magnumflesquote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
valt me mee dat er geen fles champagne naar der hoofd gemieterd word
Of een fles water of ijsblokjequote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
valt me mee dat er geen fles champagne naar der hoofd gemieterd word
ijsblokjequote:
Zoietsquote:
mooie photoshopquote:
nja, hier kun je met goede wil en veel fantasie nog iets leuks van maken, bij haar was dat niet zo.quote:
Justin Bieber deed de waterflesjes in de ban.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ijsblokjedat heeft Lange Frans persoonlijk de ban in gedaan
quote:Dat bier gooien, ik kan er echt niet om lachen. Sorry. #esns11
Ik zal morgen eens een liter opzuipen, kijken of dat bij mij ook werkt! Altijd al eens willen beleven hoe dat nou voelt om te hebbenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar iig heb je dan even die illusie
niet haten op Domien. hij is vliegendepantersfan!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef DaMook het volgende:
Domien is weereens huilie aan het doen op twitter.
[..].
Sowieso Domienquote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..].
HUHquote:Op zondag 16 januari 2011 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hier kun je met goede wil en veel fantasie nog iets leuks van maken, bij haar was dat niet zo.
Die rechter heeft het begrepen.quote:
niet opdrinken! je moet het over de inhoud van je slipje heengooien! duh!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens een liter opzuipen, kijken of dat bij mij ook werkt! Altijd al eens willen beleven hoe dat nou voelt om te hebben
nee. en ik bedoelde met VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL fantasiequote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
HUH![]()
![]()
. Ik mag hopen dat jij het nu over de rechter hebt
.
Na de bekendmaking is het inderaad ook niet tof meer. Bij de bekendmaking is traditie, daarna gewoon kappen en je bier drinken.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..].
jaa maar dan lijken ze wel dikker dan de cup a van een slank meisjequote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet atlijd hoor. een vriendin van mn exvriendin is dik en schijnt cup a te hebben....heb het niet persoonlijk gecontroleerd overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |