quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:33 schreef TWP het volgende:
Je zou toch denken dat walvissen zich op hun plek voelen als het nat wordt.
Nounou wat is ze dikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:33 schreef TWP het volgende:
Je zou toch denken dat walvissen zich op hun plek voelen als het nat wordt.
Inderdaad, we kunnen het wel eens zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
wat een gezeik weer over de omvang van mevr Emerald
Zei ze dat ooit?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeggen dat je je te goed voelt voor Zwarte Cross
Daar voel ik me ook te goed voorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeggen dat je je te goed voelt voor Zwarte Cross
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef alors het volgende:
Caro, in godsnaam, doe je jas uit, je staat op te treden, niet op de bus te wachten
quote:
Dit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 06:59 schreef Meike26 het volgende:
Maar toch, heb ik na het zien van haar zoveelste optreden op tv, een beetje een vreemde smaak in de mond. Ze komt tijdens haar optredens nogal....arrogant...overZe zingt alsof ze onsterfelijk is, kinnetje omhoog, ogen dicht alsof ze publiek niet wil zien....En haar hand staat continue in de "blijf uit mijn buurt" stand..
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef alors het volgende:
Caro, in godsnaam, doe je jas uit, je staat op te treden, niet op de bus te wachten
eerst walvis, nu paard. wat voor dier is Caro eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een bron nodig, quotes, straight from the horse's mouth he!
En daarom blijven de meeste Nederlandse artiesten met hun doe-maar-gewoon-mentaliteit lekker in eigen land schnabbelen.quote:Maar toch, heb ik na het zien van haar zoveelste optreden op tv, een beetje een vreemde smaak in de mond. Ze komt tijdens haar optredens nogal....arrogant...overZe zingt alsof ze onsterfelijk is, kinnetje omhoog, ogen dicht alsof ze publiek niet wil zien....En haar hand staat continue in de "blijf uit mijn buurt" stand..
Ohja, vet. Thnx!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:36 schreef alors het volgende:
Tim in de 3fmzaal, ik ga even schakelen.
Tja... Dat is haar show. Laat me duidelijk zijn: vind tquote:
vet. worden er nu weer grappen gemaakt over de hoeveelheid Tim Knol?quote:
Zit er dik in.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vet. worden er nu weer grappen gemaakt over de hoeveelheid Tim Knol?
Caro Emerolmops?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Maar Tim Knol is een FOK!ker, die mag dik en lelijk zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Flesjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Pino112 het volgende:
Beetje lefgozer gooit nu een biertje in Caro's face
Het sfeervak van de FC is aanwezig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |