Op dat opvegen na kan ik me hier wel in vindenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Na 2 glazen rood kun je me opvegenIk kan daar niet tegen. En ik heb echt nul verstand van wijn eigenlijk, ik drink gewoon zoet wit en rosé en dan degenen waarvan ik weet dat ik ze lekker vind
of neem schultenbrau dat is gewoon bavariaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mocht het binnenkort niet meer te koop zijn, probeer dan Dommelsch, en dan niet denken dat het ander bier is
.
Allemaal jup gewordenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je ziet ook eigenlijk geen kroeg die dat schenkt.
Ow ja dat had je al ooit gezegdquote:Op zondag 16 januari 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, ik proef het verschil toch niet. ik drink nl geen bier
Het enige verschil is toch dat ze water gebruiken uit een minder diepere bron voor dat bier?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
of neem schultenbrau dat is gewoon bavaria
kraanwater geloof ikquote:Op zondag 16 januari 2011 01:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het enige verschil is toch dat ze water gebruiken uit een minder diepere bron voor dat bier?
volgens mij iedere avond wel een keerquote:
Als het bij bavaria vandaan komt dan ga er maar vanuit dat ze hetzelfde water gebruikenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het enige verschil is toch dat ze water gebruiken uit een minder diepere bron voor dat bier?
Lieshoutquote:
Is ook brabant dus ook goed kraanwaterquote:Op zondag 16 januari 2011 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Over dat kraanwater kan ik niet oordelen
als je in zeeland woont heb je in ieder geval kalk rijk water.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Over dat kraanwater kan ik niet oordelen
Ow, ok. We kunnen 't nu trouwens ook wel over kraanwater gaan hebbenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is ook brabant dus ook goed kraanwater.
NL heeft het beste van de EUquote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, ok. We kunnen 't nu trouwens ook wel over kraanwater gaan hebbenTipje: drink geen kraanwater in Zwolle als je dat niet gewend bent. Gatverdegatver, wat vies.
ga je mond spoelen met zeep! BART????quote:
We drinken er per jaar zon 77 liter van.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef henkde_j het volgende:
Voor de geïnteresseerden
Een KVW aflevering over de verschillen tussen de biermerken
http://zine.ntr.nl/page/654/nl
Ik wist gewoon dat het niet kloptequote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je mond spoelen met zeep! BART????
In Zwolle is het water heel hard. Ik drink het alleen 's nachts ongekookt (normaal kook ik dus water en gooi 't dan in de koelkast), omdat ik 's nachts altijd een enorme dorst van mijn bitje krijgquote:Op zondag 16 januari 2011 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
NL heeft het beste van de EU, en amsterdam schijnbaar van NL
. Ik geloof dat brabants kraanwater heel zacht is
.
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Zwolle is het water heel hard. Ik drink het alleen 's nachts ongekookt (normaal kook ik dus water en gooi 't dan in de koelkast), omdat ik 's nachts altijd een enorme dorst van mijn bitje krijg
moet je in het Gelderse Driel gaan wonen. daar is heel zacht water. een tante van me heeft al jaaaaaaaaaaaren hetzelfde koffiezetapparaat en ontkalkt dat nooit en toch zit er nauwelijks kalkaanslag in!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Zwolle is het water heel hard. Ik drink het alleen 's nachts ongekookt (normaal kook ik dus water en gooi 't dan in de koelkast), omdat ik 's nachts altijd een enorme dorst van mijn bitje krijg
Ik knarsquote:
Ik wilde vragen, bitjequote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
hier in emmen hebben we ook zacht water, maar mijn moeder is andere water gewend dus er wordt nog weleens azijn door het apparaat gehaald.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je in het Gelderse Driel gaan wonen. daar is heel zacht water. een tante van me heeft al jaaaaaaaaaaaren hetzelfde koffiezetapparaat en ontkalkt dat nooit en toch zit er nauwelijks kalkaanslag in!
Ik moet elke 2/3 maanden m'n waterkoker wel weer ontkalken.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je in het Gelderse Driel gaan wonen. daar is heel zacht water. een tante van me heeft al jaaaaaaaaaaaren hetzelfde koffiezetapparaat en ontkalkt dat nooit en toch zit er nauwelijks kalkaanslag in!
okéquote:Op zondag 16 januari 2011 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik knarsIk heb zo'n plastic bitje van de tandarts om ergere beschadiging te voorkomen.
Dat heb ik al 3 jaar niet gedaanquote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet elke 2/3 maanden m'n waterkoker wel weer ontkalken.
smerig verhaal horen?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet elke 2/3 maanden m'n waterkoker wel weer ontkalken.
Iewquote:Op zondag 16 januari 2011 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
smerig verhaal horen?
ik dacht vandaag: laat ik eens een papiertje door mn waterkoker halen.....ZWART werd ie. ik koop maandag wel ff een nieuwe
ga ik ook doenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
IewEven langs de Hema/Blokker/Action/Kijkshop, kun je wel een degelijke halen voor een tientje.
wtf papiertje doorhalen. Gooi er azijn in en kook dat, en ja dat meurt, maar het is wel schoon.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
smerig verhaal horen?
ik dacht vandaag: laat ik eens een papiertje door mn waterkoker halen.....ZWART werd ie. ik koop maandag wel ff een nieuwe
nja, papiertje was voor het drogen na het omspoelenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wtf papiertje doorhalen. Gooi er azijn in en kook dat, en ja dat meurt, maar het is wel schoon.
Als ie zwart wordt, mag je wel heel vaak azijn gaan koken en dat weer er uit koken. Ben je best eventjes mee bezigquote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wtf papiertje doorhalen. Gooi er azijn in en kook dat, en ja dat meurt, maar het is wel schoon.
Dat is die band die OOK AL beter is dan caro tochquote:Op zondag 16 januari 2011 01:21 schreef CindieY het volgende:
Ik vermoed dat 3FM GBTTZ gaat uitzenden nu, voor de liefhebber.
c-c-c-combobreaker!quote:
Postopkrikkerquote:
Zeker zekerquote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is die band die OOK AL beter is dan caro toch.
tis uitverkocht zag ikquote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef justmattie het volgende:
Nog gewoon 2 weken, dan treden ze hier op in Leeuwarden
Eigenlijk moeten er gewoon wat fok 3fmers in die jury zitten, dan krijgt de juiste persoon/band de prijs iigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |