ik merk het ja! de feeks!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is trouwens Cindy of CindieY. Anders wordt ze boos
.
Je was nog net voor mijn editquote:
Je hebt vast dubbel gelezen, daar vlak onder stond the magic word Razz namelijkquote:
Jullie quoten te snelquote:Op zondag 16 januari 2011 01:30 schreef DaMook het volgende:
Het is trouwens lieverds en niet lievers CindieY.
quote:
Owja, ook nog echtquote:Op zondag 16 januari 2011 01:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt vast dubbel gelezen, daar vlak onder stond the magic word Razz namelijk
Laten we het op de wijn houdenquote:
quote:
iedereen nog fit en blij en hyper en.. energiek?quote:
Halfquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
iedereen nog fit en blij en hyper en.. energiek?
Zeker zekerquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Neu, niet echtquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nee, ik moet eigenlijk naar bed gaan, maar ik hoor net dat ze ook nog wat van DeWolff gaan uitzenden?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
wat brengt jouw hierquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja ik ook..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, niet echtNog wel nuchter trouwens
Altijd. Alleen had ik geen zin om de stad in te gaanquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
dit is zo vet!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef CindieY het volgende:
DeWolff @ 3FM, wederom voor de liefhebber.
Voor mij de zoveelste zaterdag dat ik niet weg ben geweest, binnenkort maar weer eens doenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:35 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja ik ook..
de eerste zaterdag sinds..maaaaaaaanden dat ik niet weg ben geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |