Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:18 schreef golfer het volgende:
Aanraden voor een ieder die het kan zien/vinden:
Hugh's Fish Fight.
Over de verspilling aan bijvangst vanwege de strenge EC-quota.
Yups. Zodra ze bijvoorbeeld aan hun limiet van gevangen kabeljauw zitten mogen ze die niet meer aan land brengen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
Waarom wordt al die bijvangst overboord gekieperd? Ok de quota, maar hoe zit dat precies; zoeken ze dan bepaalde vissoorten er uit en gooien ze de rest terug ofzo?
Dan is het patronaat snel leeg daarnaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Setlist optreden bekend : ik mag als 2e
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef borisz het volgende:
Dan is het patronaat snel leeg daarna.
Ja, ik snap ook niet dat ze het hoogtepunt niet bewaren tot het laatst.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan is het patronaat snel leeg daarna.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Setlist optreden bekend : ik mag als 2e
ja he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Goeie tip Elf, van Hogh.
Het is echt verschrikkelijken om te huilen
Sushi wasquote:
ik heb de petitie in ieder geval ondertekend en de link van z'n actie ook in mijn Facebook gezet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:56 schreef DarkElf het volgende:
ja he?tis serieus verschrikkelijk.
zag dat het aantal mensen die de petitie getekend heeft explosief toegenomen is, das mooi, maar het moet wel levend blijven,hoop dat dat ze lukt.
Wordt op dit moment binnengehengeld.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
FIlmaanrader voor eenieder die hem nog niet heeft gezien:
http://www.imdb.com/title/tt0948530/
Aanrijding in Moscou
ik ga die petitie onmiddellijk tekenen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
ik heb de petitie in ieder geval ondertekend en de link van z'n actie ook in mijn Facebook gezet.
Ik schrok serieus van de grote hoeveelheden dode bijvangst van prachtige kabeljauw.
Jeugdsentiment.quote:
t gaat niet alleen om kabeljauw natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
ik heb de petitie in ieder geval ondertekend en de link van z'n actie ook in mijn Facebook gezet.
Ik schrok serieus van de grote hoeveelheden dode bijvangst van prachtige kabeljauw.
Langer rijzen, laatste keer na het kneden in de bak of op de plek waar je het laat afbakken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef DarkElf het volgende:
ziet er goed uit B, welke tips bedoel je?
Ben vandaag naar de molen in Tholen geweest, heb volkorenmeel gehaald en donkerbruinmeel dus kan weer lekker bakken binnenkort. Ik ben geen fan van mixen, heb t graag zo puur mogelijk voor mezelf.
Mooi gesneden, he?quote:
Je had chirurg moeten worden golfer.quote:
Ja, lijkt mij lekker. Snijden in mensenvlees.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef Duderella het volgende:
Je had chirurg moeten worden golfer.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij lekker. Snijden in mensenvlees.
ah okquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Langer rijzen, laatste keer na het kneden in de bak of op de plek waar je het laat afbakken.
Is een oudjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef DarkElf het volgende:
ah ok
nou mooi dat het steeds beter gaat
*ik vertrek kijken gaat
Mooi zo.quote:
quote:
Ja, dat hoop ik.. heb het al lang niet meer gehad, van die misselijkmakende koppijn besef ik me nu.. vroeger had ik dat bijna iedere dagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef Duderella het volgende:
Sterkte sun! Hopelijk gewoon de drukte, en geen naderende griep!
Het is vast morgen beter. Lekker het hoofd rust gunnen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik.. heb het al lang niet meer gehad, van die misselijkmakende koppijn besef ik me nu.. vroeger had ik dat bijna iedere dag
Ga lekker in het donker in je bedje liggen en probeer je te ontspannen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb alleen nu knallende koppijn en voel me echt niet tofhoop niet dat dit griep gaat zijn
maar ga zo dus maar wel vast in bed liggen, hopen dat het morgen beter is
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga lekker in het donker in je bedje liggen en probeer je te ontspannen.
Hopelijk is het morgen weer over.
Oh, trouwens...je zag er vandaag prachtig uit met die laarzen en dat korte leren jasje.
En dat je ruim 2 koppen groter dan ik door die laarzen was neem ik maar op de koop toe.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat je ruim 2 koppen groter dan ik door die laarzen was neem ik maar op de koop toe.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat je ruim 2 koppen groter dan ik door die laarzen was neem ik maar op de koop toe.
Leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:29 schreef Sarabi het volgende:
Was gezellig bij Pnu onderweg naar brabant
Ja, dat was erg voorspelbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef borisz het volgende:
Caro Emerald wint de popprijs. Kon ook niet anders.
Is minder spannend dan echte meetsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk
Wat een minimietjes hier toch
Ja, nou weet ik het wel dat ik niet zo groot ben.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bovendien praat je tenminste echt met elkaar, zonder maar heel even naast iemand te zitten
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik het wel dat ik niet zo groot ben.
Nou ik kwam ook nauwelijks tussen de mannenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bovendien praat je tenminste echt met elkaar, zonder maar heel even naast iemand te zitten
Veelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat was erg voorspelbaar.
Wat heeft die meid nou niet allemaal gewonnen met dat ene album van haar.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:36 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Ik denk dat ik maar achter Sun aan ga en lekker even ga lezen in bed. Al met al toch best een druk dagje.
Liefquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef Duderella het volgende:
ik heb een verjaarskaart gekregen van een Fransoosje. gut wat lief.
Elke dag is een feestje Pee, maar maandag ben ik jarig. Ik doe er niks an hoor, heb er niet zo veel mee, maar ik vind het wel ontzettend lief dat zo'n kleine druif eraan denkt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LiefMaar wanneer ben je dan jarig, Dude
Ken ik niet. TV-programma?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ik word echt jaloers als ik die toffe huizen bij Grand Designs zie
Ja. Dat vind ik ook liefquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Elke dag is een feestje Pee, maar maandag ben ik jarig. Ik doe er niks an hoor, heb er niet zo veel mee, maar ik vind het wel ontzettend lief dat zo'n kleine druif eraan denkt.
Ja. Het heeft ook een NL titel maar die weet ik ff niet. Het is een engelse architect die een programma maakt over mensen die huizen verbouwen of laten bouwen of zelf bouwen. Mooie lokaties, mooie huizen, mooi uitzichtenquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat vind ik ook liefEn jij blijft mijn grote voorbeeld zo he
O hemel dat ken ik wel ja! Inderdaad om jaloers van te worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Het heeft ook een NL titel maar die weet ik ff niet. Het is een engelse architect die een programma maakt over mensen die huizen verbouwen of laten bouwen of zelf bouwen. Mooie lokaties, mooie huizen, mooi uitzichten
http://www.channel4.com/4homes/on-tv/grand-designs/
* PdeHoog jaloers is
Goed. Moe, even een beetje tot rust komen en dan ga ik slapenquote:
Mooi zo, dat is de bedoeling!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed. Moe, even een beetje tot rust komen en dan ga ik slapenWe hebben trouwens heel veel plezier van je kast
Jaa, ik trek de stekker eruitquote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef Duderella het volgende:
Mooi zo, dat is de bedoeling!
Rust lekker uit lieve dame.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Bwuh stomme drankvoel me alleen, wil tegen n warme vent aankruipen maarja
No worries, Dat is maandag wel weer over en bedoelde misschien meer ook een specifieke vent waar ik tegen aan wil kruipenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
Deze vent heeft maandag z'n slaap nodig heur
Je hebt een specifieke vent op het oog?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
No worries, Dat is maandag wel weer over en bedoelde misschien meer ook een specifieke vent waar ik tegen aan wil kruipen
op t oog? mwah meer oud zeer ach gaat ooit wel overquote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt een specifieke vent op het oog?
En ik geef je wel een kopje thee.
Is er een vent in beeld MeMo!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
nee geen vent in beeld, ik blijf eeuwig vrijgezel geloof ikquote:Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Is er een vent in beeld MeMo!
Wat is die Caro Emerald een leuk mens zeg,
Ik kende haar helemaal niet. (nu op 3, Noorderslag).
Natuurlijk niet. Dat hoor je zelden, dus het zou gek zijn als dat bij jou het geval zou zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee geen vent in beeld, ik blijf eeuwig vrijgezel geloof ik
Emooooosie Isa, denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Isabeau het volgende:
Er zit hier een man uitgebreid te klagen op zijn mobieltje over de kinderarts en dat er geen plek was in het ziekenhuis (ligt idd barstensvol met griepkindjes) en dat ze weigert met een andere arts te bellen... Maar ik heb die kinderarts net meerdere keren met een kinderarts in het academisch ziekenhuis doorverbonden over dat kindAch ja...
Natuurlijk!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Zet dat oud zeer in een kast, met een strikje erom heen. En laat die kast dan maar mooi in Utrecht staan.
Wasmachine maakt z'n centrifugegang niet af. Kutzooi.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en: WE HEBBEN EEN NIEUWE WASMACHINE
Gratis en voor niets van de leasemaatschappij. Heb het wel getroffen met accommodatie en inventaris.
Maastricht geef me een fatsoenlijke centrifugegangquote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]dat is een goede, hoop serieus dat Maastricht me net zo goed doet als het steer doet
wéééér die ex?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op t oog? mwah meer oud zeer ach gaat ooit wel over
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik sabbelde tot een jaar geleden aan een kussensloop voor het slapengaan en omdat ik niet kan boeren, klink ik soms als een verstopte rioolput. Ik heb allerlei belachelijke angsten, ik word onredelijk van drank en ik stampvoet als iets me niet bevalt, terwijl het me dan niks kan schelen dat er op de wereld kindertjes sterven van de honger. Ik gooi de handdoek in de ring als ik verwacht niet te gaan winnen, mijd mikken onder de gordel niet en denk eigenlijk alleen maar aan mijzelf. Ook als ik aan een ander denk. Dus Pee, zo'n voorbeeld ben ik niet. Als ik iemand anders was, was ik beter af geweest!
Ja, dat dacht ik ook al eigenlijk...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
wéééér die ex?woont die inmiddels al niet in het bejaardentehuis zo lang geleden?
Drinken moet je ook niet alleen doen johquote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
nope tis iemand anders, van redelijk recent maar heb dat buiten hier gehoudenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wéééér die ex?woont die inmiddels al niet in het bejaardentehuis zo lang geleden?
En je bent ook nog eens een dwergquote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik sabbelde tot een jaar geleden aan een kussensloop voor het slapengaan en omdat ik niet kan boeren, klink ik soms als een verstopte rioolput. Ik heb allerlei belachelijke angsten, ik word onredelijk van drank en ik stampvoet als iets me niet bevalt, terwijl het me dan niks kan schelen dat er op de wereld kindertjes sterven van de honger. Ik gooi de handdoek in de ring als ik verwacht niet te gaan winnen, mijd mikken onder de gordel niet en denk eigenlijk alleen maar aan mijzelf. Ook als ik aan een ander denk. Dus Pee, zo'n voorbeeld ben ik niet. Als ik iemand anders was, was ik beter af geweest!
Aha!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope tis iemand anders, van redelijk recent maar heb dat buiten hier gehouden
De zalvende werking van Maastricht, ik geloof er in!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]dat is een goede, hoop serieus dat Maastricht me net zo goed doet als het steer doet
Oh jaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:02 schreef golfer het volgende:
Isa?
Had jij niet gisteren dat gesprek over die opleidingsplaats?
En hoe is dat afgelopen?
Nou ja zegquote:Op zondag 16 januari 2011 01:01 schreef Memento-Mori het volgende:
nope tis iemand anders, van redelijk recent maar heb dat buiten hier gehouden
Godjezus ook nog. En ik heb aanleg voor spataderen.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En je bent ook nog eens een dwerg
Jij bent altijd zo attent. Ik was dit alweer vergeten. Hoe was het Isa?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:02 schreef golfer het volgende:
Isa?
Had jij niet gisteren dat gesprek over die opleidingsplaats?
En hoe is dat afgelopen?
Hey. Ik heb toch een klein zusje.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Duderella het volgende:
Ik sabbelde tot een jaar geleden aan een kussensloop voor het slapengaan en omdat ik niet kan boeren, klink ik soms als een verstopte rioolput. Ik heb allerlei belachelijke angsten, ik word onredelijk van drank en ik stampvoet als iets me niet bevalt, terwijl het me dan niks kan schelen dat er op de wereld kindertjes sterven van de honger. Ik gooi de handdoek in de ring als ik verwacht niet te gaan winnen, mijd mikken onder de gordel niet en denk eigenlijk alleen maar aan mijzelf. Ook als ik aan een ander denk.
Vroeger?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vroeger ook zo'n doekje
dat is al schappelijker dan dwerg-zusje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Migdet klinkt wel weer beter dan Bridgetquote:Op zondag 16 januari 2011 01:10 schreef Duderella het volgende:
dat is al schappelijker dan dwerg-zusje!
Ik heb tot een jaar geleden een doekje gehad.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vroeger ook zo'n doekje
Nee, ik kan wel boos en verwijtend worden, maar daar schiet niemand iets mee op.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef golfer het volgende:
Prima mail Isa. In de hoop dat ie de mail kan lezen. Ook niet te beschuldigend.
Het geld werd automatisch van zijn bankrekening afgeschreven, het abonnement is onder mijn naam geregistreerd. En die ps is ook heelquote:Op zondag 16 januari 2011 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Isa die PS
Overigens denk ik dat het verstandiger is voor je broer om je email 50% korter te maken, en alleen de essentiele dingen op te schrijven.
Op wiens naam staat het contract eigenlijk? Jouw naam of zijn naam? Als het onder jouw naam staat, hoe betaalt hij dan?
Ik ben namelijk bang dat hij het niet helemaal gaat lezen... zijn verhalen kennende denk ik dat hij niet zo sterk is in z'n aandacht bij een lap tekst houden...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het geld werd automatisch van zijn bankrekening afgeschreven, het abonnement is onder mijn naam geregistreerd. En die ps is ook heel![]()
Mee eens!
Alleen, ik weet niet wat ik er uit moet halen als het korter moet.
Ohquote:Op zondag 16 januari 2011 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet eens of hij wel weet wat 'alle proporties' betekent
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet overigens wel mailen, want ik weet niet eens waar hij woontEn ik weet zeker dat pa er nog met hem over zal beginnen nadat hij zijn e-mail heeft gelezen.
Pfff...wat een pech weerquote:Op zondag 16 januari 2011 01:25 schreef Isabeau het volgende:
En had ik al verteld dat ik vandaag mijn duplicaat OV/chipkaart heb gekregen? Waar zo'n 75 euro op stond? En nu 0?kan ik daar ook nog weer achter aan
Leg je voet maar lekker naast de rest van je lijf in bed. :wquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef FutureFairytale het volgende:
mn voet slaapt dus kan niet lopen.. En moet toch naar boven/bed!
Wat heb jij toch vaak allerlei lichamelijke ongemakken. Gaat het wel goed?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef FutureFairytale het volgende:
mn voet slaapt dus kan niet lopen.. En moet toch naar boven/bed!
? Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:25 schreef Isabeau het volgende:
En had ik al verteld dat ik vandaag mijn duplicaat OV/chipkaart heb gekregen? Waar zo'n 75 euro op stond? En nu 0?kan ik daar ook nog weer achter aan
nee bel je n ambulancequote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat heb jij toch vaak allerlei lichamelijke ongemakken. Gaat het wel goed?
Was heel oud nieuws, golfertquote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef golfer het volgende:
En allemaal mijn mooie link naar die kalender in Italië gemist?
Voor mij nieuw nieuws, maar wel bekijkenswaardig nieuws.quote:
voet doet t weer hehe, was echt n live postquote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Voorzichtig op je voet gaan staan, FFT
Goed, zus verandert in 'over mij' en de zin 'terwijl ik je alleen maar wilde helpen' geschrapt. Inderdaad wat slachtofferig.
Ik heb soms ook zin om elke scheet hier te postenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Duderella het volgende:
Wat heb jij toch vaak allerlei lichamelijke ongemakken.
Nee hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef golfer het volgende:
Nee, gezien. Wat lachwekkend!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef golfer het volgende:
Nou...ik heb er toevallig wel vier gelaten vanavond hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb soms ook zin om elke scheet hier te posten
vervelend maar wel handig om te doen jaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Nee, Dude, hij moet vannacht nog weg! Want morgen kan hij e-mail lezen en daarna weet ik het niet.
En dat van die ov-chipkaart is vast slordigheid, FFT. Maar ik moet er wel weer achter aan bellen.
Ik vind het vooral zo láng, dat schaamhaar. Ik bedoel als je dan toch op een kalender gaat met je pak sjek, style het dan een beetje of zoquote:
post gemist, man ziek, isa volgende week terugquote:Op zondag 16 januari 2011 01:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vervelend maar wel handig om te doen jaheb je nou een gesprek geha-had? Of heb ik je post daarover gemist?
Ik voel zelf wat onderdruk in mijn wijnfles. Zo terug.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Of heb ik je post daarover gemist?
Kutscheetje?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik voel zelf wat onderdruk in mijn wijnfles. Zo terug.
dan is t behoorlijk stil van mijn kant want ik kan echt geen scheten latenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op text only zetten, werkt als een tierenlier op mijn werkquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Isabeau het volgende:
Nog steeds ziek, FFT
Wat is het internet hier toch sloom
Doejjjjjquote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Slapie
Morgen L. van het station halen en d'r sleutels teruggeven. Ben benieuwd of ze nog steeds zo leuk is als in 2010. Houdoe mensen![]()
Risten beats fisten, zeg ik altijd maar.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou lekker advies van een dokter op je eigen voet gaat staan
En dude : risten is goeoeoed
ok wachten rustig afquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Isabeau het volgende:
Nog steeds ziek, FFT
Wat is het internet hier toch sloom
Is al beter, inderdaad.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk overigens dat ik de hele tweede alinea verwijder. Dude geeft het al aan, moeilijke materie en ik wil mijn gevoel wel overbrengen, maar ik verwacht eigenlijk ook niet dat dat aankomt. Kort dat direct ook de mail mooi in en blijf ik zakelijk.
Was dat de suggestie van de I-pad?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef Duderella het volgende:
Risten beats fisten, zeg ik altijd maar.
nou leuk..moet je voor altijd zakelijk blijven dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk overigens dat ik de hele tweede alinea verwijder. Dude geeft het al aan, moeilijke materie en ik wil mijn gevoel wel overbrengen, maar ik verwacht eigenlijk ook niet dat dat aankomt. Kort dat direct ook de mail mooi in en blijf ik zakelijk.
God, hoe kunnen mensen NIET van katten houden?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef Bluezz het volgende:
http://amolife.com/image/animals/cats-in-the-snow.html
(arcee staat er ook tussen)
Ze doen zó hun bestquote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef Duderella het volgende:
God, hoe kunnen mensen NIET van katten houden?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:40 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij hecht ik meer waarde aan het advies van de mannen alhier omdat het ook naar een man gestuurd gaat worden
Neucken?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:40 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij hecht ik meer waarde aan het advies van de mannen alhier omdat het ook naar een man gestuurd gaat worden
Trusteh DE.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:41 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor bed. Trusten allemaal en werk ze isa!
Tot hem doordringen op een voor jou bevredigende manier, ga je toch niet, met deze mail. Dat weet je zelf ook wel. Hou het simpel en zakelijk. First things first. Later praat je nog maar eens na over waar het verder misliep in de communicatie.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:39 schreef Isabeau het volgende:
Nee, FFT, maar de boodschap moet wel over komen en ik vrees (en denk dat Dude daar op zich ook op doelde) dat dingen toch nooit zo overkomen als je wilt in dit soort situaties. Door zo zakelijk mogelijk te blijven kunnen ze in ieder geval niet elk zinnetje ontleden en negatief verdraaien.
Dus eigenlijk ben je niet mijn zusje maar mijn broer?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:42 schreef Duderella het volgende:
Tot hem doordringen op een voor jou bevredigende manier, ga je toch niet, met deze mail. Dat weet je zelf ook wel. Hou het simpel en zakelijk. First things first. Later praat je nog maar eens na over waar het verder misliep in de communicatie.
Uiteraardquote:Op zondag 16 januari 2011 01:32 schreef Isabeau het volgende:
Die kalender, P, is zo in elkaar gezet omdat hij van te voren wist dat er discussie over zou ontstaan = gratis publiciteit.
Is dat de iPad suggestie voor 'achter de billen' aangaan?quote:
Goed bezig, Isaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:57 schreef Isabeau het volgende:
E-mail is verstuurd en de beveiliger (ook al een man) wist me te vertellen dat ik heel gemakkelijk de factuur kon inscannen en naar mezelf kon emailen! Dus ik heb de laatste factuur als attachment aan de email geknoopt
Rede. (= verstand, rationeel vermogen)quote:Op zondag 16 januari 2011 02:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed bezig, IsaIk hoop dat-ie beetje voor reden vatbaar is of dat je pa hem vertelt dat-ie eens normaal moet gaan doen en betaalt.
Het is laat en Isa snapt me vast wel. Maar voor jou heb ik het al aangepast hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Rede. (= verstand, rationeel vermogen)
reden = oorzaak/aanleiding
![]()
En ik hoop dat ook Isa!
Oh gek, ik plaag maar!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is laat en Isa snapt me vast wel. Maar voor jou heb ik het al aangepast hoor
hoezo? Dat kan gelukkig eenieder voor zn eigen kind zelf bepalen hoor..quote:Op zondag 16 januari 2011 02:28 schreef Duderella het volgende:
Hm ja, ik snap dat geren naar de eerste hulp niet zo, maar dat zal ermee te maken hebben dat ik geen kinderen heb.
mensen die naar de ehbo rennen voor griep... nee dat snap ik ook niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoezo? Dat kan gelukkig eenieder voor zn eigen kind zelf bepalen hoor..
Het is zelfs volledig blauw hierquote:
Gaat niet lang meer durenquote:
wat weet jij er nu vanquote:Op zondag 16 januari 2011 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer durenIk zie hier allemaal bewolking jullie kant op drijven
quote:
wie komt er vandaag bij je op bezoek?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhStraks ff mijn weekmenu afmaken, boodschappen doen, als een gek schoonmaken, hamburgers fabriceren en daarna mijn bezoek afwachten
Sinterklaas, zwarte piet en de kerstmanquote:Op zondag 16 januari 2011 10:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie komt er vandaag bij je op bezoek?![]()
oh het was vriendelijk bedoeldquote:Op zondag 16 januari 2011 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinterklaas, zwarte piet en de kerstman
Je hebt gelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh het was vriendelijk bedoeld
Je hebt sint en santa toch niet naast elkaar gezetquote:Op zondag 16 januari 2011 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinterklaas, zwarte piet en de kerstman. Oh nee...die zijn net weer weg.
Allebei aan een kant van de tafelquote:Op zondag 16 januari 2011 10:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hebt sint en santa toch niet naast elkaar gezetDie twee kunnen echt niet met elkaar door een deur
sterkte Vorkjequote:Op zondag 16 januari 2011 10:54 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen iedereen. Nou ik ben helemaal leeg, maar voel me goed. Hopelijk blijft het eten van vandaag dan ook de normale tijd binnen.
ochtendhumeurtje?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt gelijkIk was niet aardig
Ik heb het zinnetje nu aardiger gemaakt
quote:
Geen ochtendhumeur hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ochtendhumeurtje?maar leuk vnv, je gaat hen dus hamburgers voorschotelen
Neuh, je bent gewoon een ouwe chagrijnquote:
Coolquote:Op zondag 16 januari 2011 11:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dit boek dus:
[ afbeelding ]
Vanmiddag na mijn wandelactie maar eens uitgebreid bestuderen
Wou jij volgende week ook nog veilig eten en slapen? Ik laat de katten in de woonkamer hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 11:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Neuh, je bent gewoon een ouwe chagrijn
Jouw huis, dus in geval van oorlog loop jij het meeste schade opquote:Op zondag 16 januari 2011 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wou jij volgende week ook nog veilig eten en slapen? Ik laat de katten in de woonkamer hoor
Dat heb ik er dan graag voor overquote:Op zondag 16 januari 2011 11:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jouw huis, dus in geval van oorlog loop jij het meeste schade op
Mogguhquote:Op zondag 16 januari 2011 11:16 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Nog steeds op de iPhone dus teruglezen gaat het niet worden
Sterktequote:Op zondag 16 januari 2011 11:20 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga vandaag een essay schrijven en..
Nou, dat was het wel zo'n beetje eigenlijk
Behalve het 1e stoplicht bij jullie dat hij hem in zijn achteruit had staan ipv in 1e versnellingquote:Op zondag 16 januari 2011 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MogguhVeilig aangekomen dus?
Heeft-ie wel snel genoeg gereden?
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behalve het 1e stoplicht bij jullie dat hij hem in zijn achteruit had staan ipv in 1e versnelling
Gelukkig stond niemand achter ons, maar verder rijd hij zeker snel genoeg
Ja, dat dusquote:
Heel goedquote:Op zondag 16 januari 2011 12:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat dus![]()
Achja verder kon ik lekker relaxen en was ik niet bang dat ie iets raars ging doen
Vonden wij ookquote:Op zondag 16 januari 2011 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedWas gezellig gisteravond hoor
Gelukkigquote:
Nog beterquote:
Zucht...quote:Op zondag 16 januari 2011 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoezo? Dat kan gelukkig eenieder voor zn eigen kind zelf bepalen hoor..
quote:
Ren zequote:Goedemorgen allemaal! prachtig weer! straks even lekker rennen!
Ik zei toch dat Ramon langzaam looptquote:Op zondag 16 januari 2011 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog beterWe hebben dan ook relatief rustig gelopen
Ik was minder blijquote:Op zondag 16 januari 2011 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
wachten bij busstation
Weegschaal zei 63.0 vanochtend dus was ik blij mee
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:39 schreef borisz het volgende:
Hier ook zon.
Vanmiddag maar even een rondje lopen. Het waait hier wel flink.
Dat. Dus.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:19 schreef Duderella het volgende:
Zucht...
Ehm... Zucht.
Goedemorgen allemaal! prachtig weer! straks even lekker rennen!
Dat lijkt me een heel mooi boek sun, wat een mooi cadeau.
Ik heb de afgelopen dagen meer gegeten dan normaal, meer brood enzo en ik was vanochtend ook voor het eerst weer wat afgevallenquote:
Je doet een LieLietjequote:Op zondag 16 januari 2011 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
wachten bij busstation
Weegschaal zei 63.0 vanochtend dus was ik blij mee
Kan best uitmaken!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen meer gegeten dan normaal, meer brood enzo en ik was vanochtend ook voor het eerst weer wat afgevallenZou het dan toch waar zijn dat ik méér moet eten? Gewoon méér brood & 3X per dag eten, fruit in yoghurt als extraatje 's avonds en iets minder wijn? Zou dat de truc zijn ja?
Oké, even gemist toen ik in Brussel was dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
LL;besloten niet te doen uit onzekerheid nu met baan enzo
Ja dat weet ik wel ongeveer, regelmatig gedaan, ik krijg te weinig binnen, maar wil er niet te veel mee bezig zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef LieLie het volgende:
Kan best uitmaken!
Heb je al eens een paar dagen bijgehouden wat je binnenkrijgt? Kan best leerzaam zijn
Dat hoeft dan ook niet. Maar als je van je zelf wel weet dat je makkelijk te weinig eet kan het geen kwaad om wat meer te gaan etenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel ongeveer, regelmatig gedaan, ik krijg te weinig binnen, maar wil er niet te veel mee bezig zijn
Herkenbaarquote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef DarkElf het volgende:
(meteen huis een zooi want overal losse spullen die uit de kast gehaald zijn natuurlijk, men wat heb ik daar een hekel aan)
Ik vind het eigenlijk een hele fijne sportschoolquote:Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!Ik dacht: ik ga uit bed. Maar nu ik eenmaal uit bed ben, ben ik best erg moe
Maar de zon schijnt zo mooi
Bevalt het een beetje, Annie, de sportschool?
En Steer natuurlijkmet het halen van dat magische getal van 63
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |