haha hier gebeurt het spontaniously hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Weekend = cammen met oma![]()
![]()
Mijn ouders kijken er ook de hele week naar uit
Zouden kinderen dat nou vanaf het begin helemaal normaal vinden? Oma in dat kastje?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Even een opkikkertje : Het cammen met Babi J. wordt steeds leuker, als wij hem roepen zit ie echt gericht te kijken en geluiden te maken![]()
/oma in the dark
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had net mijn vader aan de telefoon om mijn broer's e-mail adres te vragen, want ik wilde hem een e-mail sturen. Mijn zeer snuggere vader: maar hoe leest hij dan die e-mail als hij geen internet meer heeft?
Maar goed, broer komt daar morgen koffie drinken en pa zou hem wel zeggen zijn e-mail te lezen en zijn zusje te betalen.
Ik moest ook lachen hoor kaassiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:46 schreef kaasplankje het volgende:
Sorry Isa ik vind t echt klote voor je maar dit is wel heel grappig
Ja ik heb ze vanaf het begin/piepkleine babyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:46 schreef freecell het volgende:
Kinderen hóren ook met hun handjes te eten!
Leuk screenshot zo!
Ik voelde me heel domquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
¿Como esta usted?![]()
muy bien, gracias.![]()
Zo, les 2 ook weer gehad.
Duos ceveja por favor!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
Como esta usted?![]()
muy bien, gracias.![]()
Zo, les 2 ook weer gehad.
Harry Naccos grande lullos tres cervejas!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Duos ceveja por favor!
Toch?
Dacht ik.
No hablo Castellanoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Buenos dias, señor!
Habla Castellano?
No entiendo 'servessa'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:37 schreef borisz het volgende:
[..]
No hablo Castellano
una servessa por favor
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Harry Naccos grande lullos tres cervejas!
Kaasplank kookt hooi en dia's.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:44 schreef kaasplankje het volgende:
Plancho con Queso cocinar hoy en dia
de me sólo
Jammerosquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
No hablo Castellano Steer.
Sé algunas palabras españolas
Ben benieuwd.quote:
Pimsleur.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah, yo tambien, un poco.
Soy un guapa, si, no senorita
Tengo les livres, tienes?
Die is leukquote:
O, dat geloof ik wel! Die smaken ook echt goedquote:
En de halalfrikandel zonder varkensvlees/vet als 2e. Die ga ik eens uitproberen, denk ik, want ze hadden het er over dat ie erg pittig gekruid was en dat vind ik nou juist lekker.quote:
Mora is wel goed spul jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, dat geloof ik wel! Die smaken ook echt goed
Mekkafoods?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:25 schreef golfer het volgende:
[..]
En de halalfrikandel zonder varkensvlees/vet als 2e. Die ga ik eens uitproberen, denk ik, want ze hadden het er over dat ie erg pittig gekruid was en dat vind ik nou juist lekker.
Veel AH's hebben Mekkafoods dingen in de vriezer. Lahmacun, pide.quote:
Het ging toch slecht met de horeca?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:49 schreef Duderella het volgende:
Alle restaurants waren proppievol, dus we gaan morgen uit eten. De mister staat nu pasta te koken.![]()
Wat eten jullie vanavond?
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef Anthraxx het volgende:
Klinkt goed DE![]()
.
Hier heb ik een doperwten soufflé gemaakt, met een coleslaw en stukjes gemarineerde varkenslappen. Veel verschillende groentes door bij elkaar dus.
zeggen ze ja, maar hier en ook in Noord brabant waar we geregeld komen, zitten restaurants ook gewoon vol hoor en overdag in het weekend voor de lunch ook, dus t lijkt mee te vallen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ging toch slecht met de horeca?
klinkt lekker. Verder nog plannen dit weekend?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef AnneX het volgende:
De gerookte makreel salade was een toevalstreffer.
Toevallig lag er nog een rest bleekselderij stengels ( met dunschiller en fijnsnijden - plus yogonaise plus scheut sinasappel(sap) : bleek lekkerder dan blote makreel.
quote:En Isa : nog bedankt voor je link van de Eetmeter.
Even wennen en het werkt erg prettig.
Toch maar eens gaan checken wat ik naar binnen stouw.
En dat is meer dan ik dacht.
morgen wrs?quote:Wanneer begin je aan de kast klus, DE?
bruine golf?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef Vork het volgende:
Niks hier, want eh het loopt zegmaar de spuigaten uit.
Blijft Rubbereend je ook helpen, maandag overdag?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ikea geweest, praxis geweest,m behang soort van gefixt, productieve dag zo
rubbereend helpt me donderdag met verhuizen, maandag en dinsdag ga ik alleen heen om te vervenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Blijft Rubbereend je ook helpen, maandag overdag?
Whoei, luxe cadeau Z80! Heb je er gelijk nieuwe lenzen bij gekocht?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef z80 het volgende:
![]()
![]()
stuiter
![]()
![]()
![]()
net thuis. mezelf een canon 50D kado gedaan.
pizza in de oven, cam aan de lader en straks terug lezen als het niet te veel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik me afvroeg of je in je eendje de wasmachine naar boven ging tillenquote:
quote:Dating Maastricht
Ontmoet de ware in jouw stad! Kom ook chatten en daten...
Maastricht.stedendating.nl
Goed voor jou ! wil wel meestuiteren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef z80 het volgende:
![]()
![]()
stuiter
![]()
![]()
![]()
net thuis. mezelf een canon 50D kado gedaan.
pizza in de oven, cam aan de lader en straks terug lezen als het niet te veel is.
das donderdag dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ik me afvroeg of je in je eendje de wasmachine naar boven ging tillen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef AnneX het volgende:
la vida es lida quando el amor lo anima quando el amor lo brinda.
zoiets - zei hij - ooit - tegen mij - Carlos - 1975 - Spanje.Die Carlos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar geen blijvertje?Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Ook niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die Carlos!![]()
Maar geen blijvertje?
Wat zou er van hem geworden zijn! Je moet Memories maar eens aanschrijven!quote:
Als ik bier en voedsel kan bestellen ben ik al blij hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:25 schreef AnneX het volgende:
En ik dacht Steer even wat romantisch spaans mee te geven voor in Barca.
Hij is zo lekker bezig de laatste tijd.
Het staat vast niet op de cd. spaans voor beginners.
Iets met liefde voor een bordje brinta lees ik er inquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef AnneX het volgende:
la vida es lida quando el amor lo anima quando el amor lo brinda.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat zou er van hem geworden zijn! Je moet Memories maar eens aanschrijven!
een sigma 24-70 F2.8 heb ik al.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Whoei, luxe cadeau Z80! Heb je er gelijk nieuwe lenzen bij gekocht?
De geheime zoetige pastasaus van Arty, met in elk geval gemarineerde blokjes biohamlap. Lekker hoor!quote:
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb rijst en vis gegetenmet een roerbakje en oestersaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |