Ik had net mijn vader aan de telefoon om mijn broer's e-mail adres te vragen, want ik wilde hem een e-mail sturen. Mijn zeer snuggere vader: maar hoe leest hij dan die e-mail als hij geen internet meer heeft?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:23 schreef Duderella het volgende:
Jemig Isa... wat vinden je ouders er eigenlijk van? Kunnen die hem niet aan het verstand peuteren hoe het zit?
haha hier gebeurt het spontaniously hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Weekend = cammen met oma![]()
![]()
Mijn ouders kijken er ook de hele week naar uit
Zouden kinderen dat nou vanaf het begin helemaal normaal vinden? Oma in dat kastje?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Even een opkikkertje : Het cammen met Babi J. wordt steeds leuker, als wij hem roepen zit ie echt gericht te kijken en geluiden te maken![]()
/oma in the dark
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had net mijn vader aan de telefoon om mijn broer's e-mail adres te vragen, want ik wilde hem een e-mail sturen. Mijn zeer snuggere vader: maar hoe leest hij dan die e-mail als hij geen internet meer heeft?
Maar goed, broer komt daar morgen koffie drinken en pa zou hem wel zeggen zijn e-mail te lezen en zijn zusje te betalen.
Ik moest ook lachen hoor kaassiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:46 schreef kaasplankje het volgende:
Sorry Isa ik vind t echt klote voor je maar dit is wel heel grappig
Ja ik heb ze vanaf het begin/piepkleine babyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:46 schreef freecell het volgende:
Kinderen hóren ook met hun handjes te eten!
Leuk screenshot zo!
Ik voelde me heel domquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
¿Como esta usted?![]()
muy bien, gracias.![]()
Zo, les 2 ook weer gehad.
Duos ceveja por favor!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
Como esta usted?![]()
muy bien, gracias.![]()
Zo, les 2 ook weer gehad.
Harry Naccos grande lullos tres cervejas!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Duos ceveja por favor!
Toch?
Dacht ik.
No hablo Castellanoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Buenos dias, señor!
Habla Castellano?
No entiendo 'servessa'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:37 schreef borisz het volgende:
[..]
No hablo Castellano
una servessa por favor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |