rubbereend helpt me donderdag met verhuizen, maandag en dinsdag ga ik alleen heen om te vervenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Blijft Rubbereend je ook helpen, maandag overdag?
Whoei, luxe cadeau Z80! Heb je er gelijk nieuwe lenzen bij gekocht?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef z80 het volgende:
![]()
![]()
stuiter
![]()
![]()
![]()
net thuis. mezelf een canon 50D kado gedaan.
pizza in de oven, cam aan de lader en straks terug lezen als het niet te veel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik me afvroeg of je in je eendje de wasmachine naar boven ging tillenquote:
quote:Dating Maastricht
Ontmoet de ware in jouw stad! Kom ook chatten en daten...
Maastricht.stedendating.nl
Goed voor jou ! wil wel meestuiteren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef z80 het volgende:
![]()
![]()
stuiter
![]()
![]()
![]()
net thuis. mezelf een canon 50D kado gedaan.
pizza in de oven, cam aan de lader en straks terug lezen als het niet te veel is.
das donderdag dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ik me afvroeg of je in je eendje de wasmachine naar boven ging tillen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef AnneX het volgende:
la vida es lida quando el amor lo anima quando el amor lo brinda.
zoiets - zei hij - ooit - tegen mij - Carlos - 1975 - Spanje.Die Carlos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar geen blijvertje?Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Ook niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die Carlos!![]()
Maar geen blijvertje?
Wat zou er van hem geworden zijn! Je moet Memories maar eens aanschrijven!quote:
Als ik bier en voedsel kan bestellen ben ik al blij hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:25 schreef AnneX het volgende:
En ik dacht Steer even wat romantisch spaans mee te geven voor in Barca.
Hij is zo lekker bezig de laatste tijd.
Het staat vast niet op de cd. spaans voor beginners.
Iets met liefde voor een bordje brinta lees ik er inquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef AnneX het volgende:
la vida es lida quando el amor lo anima quando el amor lo brinda.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat zou er van hem geworden zijn! Je moet Memories maar eens aanschrijven!
een sigma 24-70 F2.8 heb ik al.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Whoei, luxe cadeau Z80! Heb je er gelijk nieuwe lenzen bij gekocht?
De geheime zoetige pastasaus van Arty, met in elk geval gemarineerde blokjes biohamlap. Lekker hoor!quote:
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb rijst en vis gegetenmet een roerbakje en oestersaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |