quote:Op zondag 16 januari 2011 01:40 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij hecht ik meer waarde aan het advies van de mannen alhier omdat het ook naar een man gestuurd gaat worden
Neucken?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:40 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij hecht ik meer waarde aan het advies van de mannen alhier omdat het ook naar een man gestuurd gaat worden
Trusteh DE.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:41 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor bed. Trusten allemaal en werk ze isa!
Tot hem doordringen op een voor jou bevredigende manier, ga je toch niet, met deze mail. Dat weet je zelf ook wel. Hou het simpel en zakelijk. First things first. Later praat je nog maar eens na over waar het verder misliep in de communicatie.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:39 schreef Isabeau het volgende:
Nee, FFT, maar de boodschap moet wel over komen en ik vrees (en denk dat Dude daar op zich ook op doelde) dat dingen toch nooit zo overkomen als je wilt in dit soort situaties. Door zo zakelijk mogelijk te blijven kunnen ze in ieder geval niet elk zinnetje ontleden en negatief verdraaien.
Dus eigenlijk ben je niet mijn zusje maar mijn broer?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:42 schreef Duderella het volgende:
Tot hem doordringen op een voor jou bevredigende manier, ga je toch niet, met deze mail. Dat weet je zelf ook wel. Hou het simpel en zakelijk. First things first. Later praat je nog maar eens na over waar het verder misliep in de communicatie.
Uiteraardquote:Op zondag 16 januari 2011 01:32 schreef Isabeau het volgende:
Die kalender, P, is zo in elkaar gezet omdat hij van te voren wist dat er discussie over zou ontstaan = gratis publiciteit.
Is dat de iPad suggestie voor 'achter de billen' aangaan?quote:
Goed bezig, Isaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:57 schreef Isabeau het volgende:
E-mail is verstuurd en de beveiliger (ook al een man) wist me te vertellen dat ik heel gemakkelijk de factuur kon inscannen en naar mezelf kon emailen! Dus ik heb de laatste factuur als attachment aan de email geknoopt
Rede. (= verstand, rationeel vermogen)quote:Op zondag 16 januari 2011 02:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed bezig, IsaIk hoop dat-ie beetje voor reden vatbaar is of dat je pa hem vertelt dat-ie eens normaal moet gaan doen en betaalt.
Het is laat en Isa snapt me vast wel. Maar voor jou heb ik het al aangepast hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Rede. (= verstand, rationeel vermogen)
reden = oorzaak/aanleiding
![]()
En ik hoop dat ook Isa!
Oh gek, ik plaag maar!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is laat en Isa snapt me vast wel. Maar voor jou heb ik het al aangepast hoor
hoezo? Dat kan gelukkig eenieder voor zn eigen kind zelf bepalen hoor..quote:Op zondag 16 januari 2011 02:28 schreef Duderella het volgende:
Hm ja, ik snap dat geren naar de eerste hulp niet zo, maar dat zal ermee te maken hebben dat ik geen kinderen heb.
mensen die naar de ehbo rennen voor griep... nee dat snap ik ook niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoezo? Dat kan gelukkig eenieder voor zn eigen kind zelf bepalen hoor..
Het is zelfs volledig blauw hierquote:
Gaat niet lang meer durenquote:
wat weet jij er nu vanquote:Op zondag 16 januari 2011 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer durenIk zie hier allemaal bewolking jullie kant op drijven
quote:
wie komt er vandaag bij je op bezoek?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhStraks ff mijn weekmenu afmaken, boodschappen doen, als een gek schoonmaken, hamburgers fabriceren en daarna mijn bezoek afwachten
Sinterklaas, zwarte piet en de kerstmanquote:Op zondag 16 januari 2011 10:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie komt er vandaag bij je op bezoek?![]()
oh het was vriendelijk bedoeldquote:Op zondag 16 januari 2011 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinterklaas, zwarte piet en de kerstman
Je hebt gelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh het was vriendelijk bedoeld
Je hebt sint en santa toch niet naast elkaar gezetquote:Op zondag 16 januari 2011 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinterklaas, zwarte piet en de kerstman. Oh nee...die zijn net weer weg.
Allebei aan een kant van de tafelquote:Op zondag 16 januari 2011 10:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hebt sint en santa toch niet naast elkaar gezetDie twee kunnen echt niet met elkaar door een deur
sterkte Vorkjequote:Op zondag 16 januari 2011 10:54 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen iedereen. Nou ik ben helemaal leeg, maar voel me goed. Hopelijk blijft het eten van vandaag dan ook de normale tijd binnen.
ochtendhumeurtje?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt gelijkIk was niet aardig
Ik heb het zinnetje nu aardiger gemaakt
quote:
Geen ochtendhumeur hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ochtendhumeurtje?maar leuk vnv, je gaat hen dus hamburgers voorschotelen
Neuh, je bent gewoon een ouwe chagrijnquote:
Coolquote:Op zondag 16 januari 2011 11:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dit boek dus:
[ afbeelding ]
Vanmiddag na mijn wandelactie maar eens uitgebreid bestuderen
Wou jij volgende week ook nog veilig eten en slapen? Ik laat de katten in de woonkamer hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 11:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Neuh, je bent gewoon een ouwe chagrijn
Jouw huis, dus in geval van oorlog loop jij het meeste schade opquote:Op zondag 16 januari 2011 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wou jij volgende week ook nog veilig eten en slapen? Ik laat de katten in de woonkamer hoor
Dat heb ik er dan graag voor overquote:Op zondag 16 januari 2011 11:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jouw huis, dus in geval van oorlog loop jij het meeste schade op
Mogguhquote:Op zondag 16 januari 2011 11:16 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Nog steeds op de iPhone dus teruglezen gaat het niet worden
Sterktequote:Op zondag 16 januari 2011 11:20 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga vandaag een essay schrijven en..
Nou, dat was het wel zo'n beetje eigenlijk
Behalve het 1e stoplicht bij jullie dat hij hem in zijn achteruit had staan ipv in 1e versnellingquote:Op zondag 16 januari 2011 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MogguhVeilig aangekomen dus?
Heeft-ie wel snel genoeg gereden?
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behalve het 1e stoplicht bij jullie dat hij hem in zijn achteruit had staan ipv in 1e versnelling
Gelukkig stond niemand achter ons, maar verder rijd hij zeker snel genoeg
Ja, dat dusquote:
Heel goedquote:Op zondag 16 januari 2011 12:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat dus![]()
Achja verder kon ik lekker relaxen en was ik niet bang dat ie iets raars ging doen
Vonden wij ookquote:Op zondag 16 januari 2011 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedWas gezellig gisteravond hoor
Gelukkigquote:
Nog beterquote:
Zucht...quote:Op zondag 16 januari 2011 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoezo? Dat kan gelukkig eenieder voor zn eigen kind zelf bepalen hoor..
quote:
Ren zequote:Goedemorgen allemaal! prachtig weer! straks even lekker rennen!
Ik zei toch dat Ramon langzaam looptquote:Op zondag 16 januari 2011 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog beterWe hebben dan ook relatief rustig gelopen
Ik was minder blijquote:Op zondag 16 januari 2011 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
wachten bij busstation
Weegschaal zei 63.0 vanochtend dus was ik blij mee
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:39 schreef borisz het volgende:
Hier ook zon.
Vanmiddag maar even een rondje lopen. Het waait hier wel flink.
Dat. Dus.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:19 schreef Duderella het volgende:
Zucht...
Ehm... Zucht.
Goedemorgen allemaal! prachtig weer! straks even lekker rennen!
Dat lijkt me een heel mooi boek sun, wat een mooi cadeau.
Ik heb de afgelopen dagen meer gegeten dan normaal, meer brood enzo en ik was vanochtend ook voor het eerst weer wat afgevallenquote:
Je doet een LieLietjequote:Op zondag 16 januari 2011 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
wachten bij busstation
Weegschaal zei 63.0 vanochtend dus was ik blij mee
Kan best uitmaken!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen meer gegeten dan normaal, meer brood enzo en ik was vanochtend ook voor het eerst weer wat afgevallenZou het dan toch waar zijn dat ik méér moet eten? Gewoon méér brood & 3X per dag eten, fruit in yoghurt als extraatje 's avonds en iets minder wijn? Zou dat de truc zijn ja?
Oké, even gemist toen ik in Brussel was dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
LL;besloten niet te doen uit onzekerheid nu met baan enzo
Ja dat weet ik wel ongeveer, regelmatig gedaan, ik krijg te weinig binnen, maar wil er niet te veel mee bezig zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef LieLie het volgende:
Kan best uitmaken!
Heb je al eens een paar dagen bijgehouden wat je binnenkrijgt? Kan best leerzaam zijn
Dat hoeft dan ook niet. Maar als je van je zelf wel weet dat je makkelijk te weinig eet kan het geen kwaad om wat meer te gaan etenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel ongeveer, regelmatig gedaan, ik krijg te weinig binnen, maar wil er niet te veel mee bezig zijn
Herkenbaarquote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef DarkElf het volgende:
(meteen huis een zooi want overal losse spullen die uit de kast gehaald zijn natuurlijk, men wat heb ik daar een hekel aan)
Ik vind het eigenlijk een hele fijne sportschoolquote:Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!Ik dacht: ik ga uit bed. Maar nu ik eenmaal uit bed ben, ben ik best erg moe
Maar de zon schijnt zo mooi
Bevalt het een beetje, Annie, de sportschool?
En Steer natuurlijkmet het halen van dat magische getal van 63
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |