Ze doen zó hun bestquote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef Duderella het volgende:
God, hoe kunnen mensen NIET van katten houden?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:40 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij hecht ik meer waarde aan het advies van de mannen alhier omdat het ook naar een man gestuurd gaat worden
Neucken?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:40 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij hecht ik meer waarde aan het advies van de mannen alhier omdat het ook naar een man gestuurd gaat worden
Trusteh DE.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:41 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor bed. Trusten allemaal en werk ze isa!
Tot hem doordringen op een voor jou bevredigende manier, ga je toch niet, met deze mail. Dat weet je zelf ook wel. Hou het simpel en zakelijk. First things first. Later praat je nog maar eens na over waar het verder misliep in de communicatie.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:39 schreef Isabeau het volgende:
Nee, FFT, maar de boodschap moet wel over komen en ik vrees (en denk dat Dude daar op zich ook op doelde) dat dingen toch nooit zo overkomen als je wilt in dit soort situaties. Door zo zakelijk mogelijk te blijven kunnen ze in ieder geval niet elk zinnetje ontleden en negatief verdraaien.
Dus eigenlijk ben je niet mijn zusje maar mijn broer?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:42 schreef Duderella het volgende:
Tot hem doordringen op een voor jou bevredigende manier, ga je toch niet, met deze mail. Dat weet je zelf ook wel. Hou het simpel en zakelijk. First things first. Later praat je nog maar eens na over waar het verder misliep in de communicatie.
Uiteraardquote:Op zondag 16 januari 2011 01:32 schreef Isabeau het volgende:
Die kalender, P, is zo in elkaar gezet omdat hij van te voren wist dat er discussie over zou ontstaan = gratis publiciteit.
Is dat de iPad suggestie voor 'achter de billen' aangaan?quote:
Goed bezig, Isaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:57 schreef Isabeau het volgende:
E-mail is verstuurd en de beveiliger (ook al een man) wist me te vertellen dat ik heel gemakkelijk de factuur kon inscannen en naar mezelf kon emailen! Dus ik heb de laatste factuur als attachment aan de email geknoopt
Rede. (= verstand, rationeel vermogen)quote:Op zondag 16 januari 2011 02:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed bezig, IsaIk hoop dat-ie beetje voor reden vatbaar is of dat je pa hem vertelt dat-ie eens normaal moet gaan doen en betaalt.
Het is laat en Isa snapt me vast wel. Maar voor jou heb ik het al aangepast hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Rede. (= verstand, rationeel vermogen)
reden = oorzaak/aanleiding
![]()
En ik hoop dat ook Isa!
Oh gek, ik plaag maar!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is laat en Isa snapt me vast wel. Maar voor jou heb ik het al aangepast hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |