Ik vind het vooral zo láng, dat schaamhaar. Ik bedoel als je dan toch op een kalender gaat met je pak sjek, style het dan een beetje of zoquote:
post gemist, man ziek, isa volgende week terugquote:Op zondag 16 januari 2011 01:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vervelend maar wel handig om te doen jaheb je nou een gesprek geha-had? Of heb ik je post daarover gemist?
Ik voel zelf wat onderdruk in mijn wijnfles. Zo terug.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb soms ook zin om elke scheet hier te posten
Ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Of heb ik je post daarover gemist?
Kutscheetje?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik voel zelf wat onderdruk in mijn wijnfles. Zo terug.
dan is t behoorlijk stil van mijn kant want ik kan echt geen scheten latenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb soms ook zin om elke scheet hier te posten
Op text only zetten, werkt als een tierenlier op mijn werkquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Isabeau het volgende:
Nog steeds ziek, FFT
Wat is het internet hier toch sloom
Doejjjjjquote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Slapie
Morgen L. van het station halen en d'r sleutels teruggeven. Ben benieuwd of ze nog steeds zo leuk is als in 2010. Houdoe mensen![]()
Risten beats fisten, zeg ik altijd maar.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou lekker advies van een dokter op je eigen voet gaat staan
En dude : risten is goeoeoed
ok wachten rustig afquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Isabeau het volgende:
Nog steeds ziek, FFT
Wat is het internet hier toch sloom
Is al beter, inderdaad.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk overigens dat ik de hele tweede alinea verwijder. Dude geeft het al aan, moeilijke materie en ik wil mijn gevoel wel overbrengen, maar ik verwacht eigenlijk ook niet dat dat aankomt. Kort dat direct ook de mail mooi in en blijf ik zakelijk.
Was dat de suggestie van de I-pad?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef Duderella het volgende:
Risten beats fisten, zeg ik altijd maar.
nou leuk..moet je voor altijd zakelijk blijven dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk overigens dat ik de hele tweede alinea verwijder. Dude geeft het al aan, moeilijke materie en ik wil mijn gevoel wel overbrengen, maar ik verwacht eigenlijk ook niet dat dat aankomt. Kort dat direct ook de mail mooi in en blijf ik zakelijk.
God, hoe kunnen mensen NIET van katten houden?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef Bluezz het volgende:
http://amolife.com/image/animals/cats-in-the-snow.html
(arcee staat er ook tussen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |