Pfff...wat een pech weerquote:Op zondag 16 januari 2011 01:25 schreef Isabeau het volgende:
En had ik al verteld dat ik vandaag mijn duplicaat OV/chipkaart heb gekregen? Waar zo'n 75 euro op stond? En nu 0?kan ik daar ook nog weer achter aan
Leg je voet maar lekker naast de rest van je lijf in bed. :wquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef FutureFairytale het volgende:
mn voet slaapt dus kan niet lopen.. En moet toch naar boven/bed!
Wat heb jij toch vaak allerlei lichamelijke ongemakken. Gaat het wel goed?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef FutureFairytale het volgende:
mn voet slaapt dus kan niet lopen.. En moet toch naar boven/bed!
? Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:25 schreef Isabeau het volgende:
En had ik al verteld dat ik vandaag mijn duplicaat OV/chipkaart heb gekregen? Waar zo'n 75 euro op stond? En nu 0?kan ik daar ook nog weer achter aan
nee bel je n ambulancequote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat heb jij toch vaak allerlei lichamelijke ongemakken. Gaat het wel goed?
Was heel oud nieuws, golfertquote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef golfer het volgende:
En allemaal mijn mooie link naar die kalender in Italië gemist?
Voor mij nieuw nieuws, maar wel bekijkenswaardig nieuws.quote:
voet doet t weer hehe, was echt n live postquote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Voorzichtig op je voet gaan staan, FFT
Goed, zus verandert in 'over mij' en de zin 'terwijl ik je alleen maar wilde helpen' geschrapt. Inderdaad wat slachtofferig.
Ik heb soms ook zin om elke scheet hier te postenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Duderella het volgende:
Wat heb jij toch vaak allerlei lichamelijke ongemakken.
Nee hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef golfer het volgende:
Nee, gezien. Wat lachwekkend!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef golfer het volgende:
Nou...ik heb er toevallig wel vier gelaten vanavond hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb soms ook zin om elke scheet hier te posten
vervelend maar wel handig om te doen jaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Nee, Dude, hij moet vannacht nog weg! Want morgen kan hij e-mail lezen en daarna weet ik het niet.
En dat van die ov-chipkaart is vast slordigheid, FFT. Maar ik moet er wel weer achter aan bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |