quote:Op zondag 16 januari 2011 00:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Zet dat oud zeer in een kast, met een strikje erom heen. En laat die kast dan maar mooi in Utrecht staan.
Wasmachine maakt z'n centrifugegang niet af. Kutzooi.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en: WE HEBBEN EEN NIEUWE WASMACHINE
Gratis en voor niets van de leasemaatschappij. Heb het wel getroffen met accommodatie en inventaris.
Maastricht geef me een fatsoenlijke centrifugegangquote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]dat is een goede, hoop serieus dat Maastricht me net zo goed doet als het steer doet
wéééér die ex?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op t oog? mwah meer oud zeer ach gaat ooit wel over
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik sabbelde tot een jaar geleden aan een kussensloop voor het slapengaan en omdat ik niet kan boeren, klink ik soms als een verstopte rioolput. Ik heb allerlei belachelijke angsten, ik word onredelijk van drank en ik stampvoet als iets me niet bevalt, terwijl het me dan niks kan schelen dat er op de wereld kindertjes sterven van de honger. Ik gooi de handdoek in de ring als ik verwacht niet te gaan winnen, mijd mikken onder de gordel niet en denk eigenlijk alleen maar aan mijzelf. Ook als ik aan een ander denk. Dus Pee, zo'n voorbeeld ben ik niet. Als ik iemand anders was, was ik beter af geweest!
Ja, dat dacht ik ook al eigenlijk...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
wéééér die ex?woont die inmiddels al niet in het bejaardentehuis zo lang geleden?
Drinken moet je ook niet alleen doen johquote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Bwuh stomme drankvoel me alleen, wil tegen n warme vent aankruipen maarja
nope tis iemand anders, van redelijk recent maar heb dat buiten hier gehoudenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wéééér die ex?woont die inmiddels al niet in het bejaardentehuis zo lang geleden?
En je bent ook nog eens een dwergquote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik sabbelde tot een jaar geleden aan een kussensloop voor het slapengaan en omdat ik niet kan boeren, klink ik soms als een verstopte rioolput. Ik heb allerlei belachelijke angsten, ik word onredelijk van drank en ik stampvoet als iets me niet bevalt, terwijl het me dan niks kan schelen dat er op de wereld kindertjes sterven van de honger. Ik gooi de handdoek in de ring als ik verwacht niet te gaan winnen, mijd mikken onder de gordel niet en denk eigenlijk alleen maar aan mijzelf. Ook als ik aan een ander denk. Dus Pee, zo'n voorbeeld ben ik niet. Als ik iemand anders was, was ik beter af geweest!
Aha!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope tis iemand anders, van redelijk recent maar heb dat buiten hier gehouden
De zalvende werking van Maastricht, ik geloof er in!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]dat is een goede, hoop serieus dat Maastricht me net zo goed doet als het steer doet
Oh jaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:02 schreef golfer het volgende:
Isa?
Had jij niet gisteren dat gesprek over die opleidingsplaats?
En hoe is dat afgelopen?
Nou ja zegquote:Op zondag 16 januari 2011 01:01 schreef Memento-Mori het volgende:
nope tis iemand anders, van redelijk recent maar heb dat buiten hier gehouden
Godjezus ook nog. En ik heb aanleg voor spataderen.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En je bent ook nog eens een dwerg
Jij bent altijd zo attent. Ik was dit alweer vergeten. Hoe was het Isa?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:02 schreef golfer het volgende:
Isa?
Had jij niet gisteren dat gesprek over die opleidingsplaats?
En hoe is dat afgelopen?
Hey. Ik heb toch een klein zusje.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Duderella het volgende:
Ik sabbelde tot een jaar geleden aan een kussensloop voor het slapengaan en omdat ik niet kan boeren, klink ik soms als een verstopte rioolput. Ik heb allerlei belachelijke angsten, ik word onredelijk van drank en ik stampvoet als iets me niet bevalt, terwijl het me dan niks kan schelen dat er op de wereld kindertjes sterven van de honger. Ik gooi de handdoek in de ring als ik verwacht niet te gaan winnen, mijd mikken onder de gordel niet en denk eigenlijk alleen maar aan mijzelf. Ook als ik aan een ander denk.
Vroeger?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vroeger ook zo'n doekje
dat is al schappelijker dan dwerg-zusje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Migdet klinkt wel weer beter dan Bridgetquote:Op zondag 16 januari 2011 01:10 schreef Duderella het volgende:
dat is al schappelijker dan dwerg-zusje!
Ik heb tot een jaar geleden een doekje gehad.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vroeger ook zo'n doekje
Nee, ik kan wel boos en verwijtend worden, maar daar schiet niemand iets mee op.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef golfer het volgende:
Prima mail Isa. In de hoop dat ie de mail kan lezen. Ook niet te beschuldigend.
Het geld werd automatisch van zijn bankrekening afgeschreven, het abonnement is onder mijn naam geregistreerd. En die ps is ook heelquote:Op zondag 16 januari 2011 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Isa die PS
Overigens denk ik dat het verstandiger is voor je broer om je email 50% korter te maken, en alleen de essentiele dingen op te schrijven.
Op wiens naam staat het contract eigenlijk? Jouw naam of zijn naam? Als het onder jouw naam staat, hoe betaalt hij dan?
Ik ben namelijk bang dat hij het niet helemaal gaat lezen... zijn verhalen kennende denk ik dat hij niet zo sterk is in z'n aandacht bij een lap tekst houden...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het geld werd automatisch van zijn bankrekening afgeschreven, het abonnement is onder mijn naam geregistreerd. En die ps is ook heel![]()
Mee eens!
Alleen, ik weet niet wat ik er uit moet halen als het korter moet.
Ohquote:Op zondag 16 januari 2011 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet eens of hij wel weet wat 'alle proporties' betekent
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet overigens wel mailen, want ik weet niet eens waar hij woontEn ik weet zeker dat pa er nog met hem over zal beginnen nadat hij zijn e-mail heeft gelezen.
Pfff...wat een pech weerquote:Op zondag 16 januari 2011 01:25 schreef Isabeau het volgende:
En had ik al verteld dat ik vandaag mijn duplicaat OV/chipkaart heb gekregen? Waar zo'n 75 euro op stond? En nu 0?kan ik daar ook nog weer achter aan
Leg je voet maar lekker naast de rest van je lijf in bed. :wquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef FutureFairytale het volgende:
mn voet slaapt dus kan niet lopen.. En moet toch naar boven/bed!
Wat heb jij toch vaak allerlei lichamelijke ongemakken. Gaat het wel goed?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef FutureFairytale het volgende:
mn voet slaapt dus kan niet lopen.. En moet toch naar boven/bed!
? Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:25 schreef Isabeau het volgende:
En had ik al verteld dat ik vandaag mijn duplicaat OV/chipkaart heb gekregen? Waar zo'n 75 euro op stond? En nu 0?kan ik daar ook nog weer achter aan
nee bel je n ambulancequote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat heb jij toch vaak allerlei lichamelijke ongemakken. Gaat het wel goed?
Was heel oud nieuws, golfertquote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef golfer het volgende:
En allemaal mijn mooie link naar die kalender in Italië gemist?
Voor mij nieuw nieuws, maar wel bekijkenswaardig nieuws.quote:
voet doet t weer hehe, was echt n live postquote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Voorzichtig op je voet gaan staan, FFT
Goed, zus verandert in 'over mij' en de zin 'terwijl ik je alleen maar wilde helpen' geschrapt. Inderdaad wat slachtofferig.
Ik heb soms ook zin om elke scheet hier te postenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Duderella het volgende:
Wat heb jij toch vaak allerlei lichamelijke ongemakken.
Nee hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef golfer het volgende:
Nee, gezien. Wat lachwekkend!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef golfer het volgende:
Nou...ik heb er toevallig wel vier gelaten vanavond hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb soms ook zin om elke scheet hier te posten
vervelend maar wel handig om te doen jaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Nee, Dude, hij moet vannacht nog weg! Want morgen kan hij e-mail lezen en daarna weet ik het niet.
En dat van die ov-chipkaart is vast slordigheid, FFT. Maar ik moet er wel weer achter aan bellen.
Ik vind het vooral zo láng, dat schaamhaar. Ik bedoel als je dan toch op een kalender gaat met je pak sjek, style het dan een beetje of zoquote:
post gemist, man ziek, isa volgende week terugquote:Op zondag 16 januari 2011 01:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vervelend maar wel handig om te doen jaheb je nou een gesprek geha-had? Of heb ik je post daarover gemist?
Ik voel zelf wat onderdruk in mijn wijnfles. Zo terug.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Of heb ik je post daarover gemist?
Kutscheetje?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik voel zelf wat onderdruk in mijn wijnfles. Zo terug.
dan is t behoorlijk stil van mijn kant want ik kan echt geen scheten latenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op text only zetten, werkt als een tierenlier op mijn werkquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Isabeau het volgende:
Nog steeds ziek, FFT
Wat is het internet hier toch sloom
Doejjjjjquote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Slapie
Morgen L. van het station halen en d'r sleutels teruggeven. Ben benieuwd of ze nog steeds zo leuk is als in 2010. Houdoe mensen![]()
Risten beats fisten, zeg ik altijd maar.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou lekker advies van een dokter op je eigen voet gaat staan
En dude : risten is goeoeoed
ok wachten rustig afquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Isabeau het volgende:
Nog steeds ziek, FFT
Wat is het internet hier toch sloom
Is al beter, inderdaad.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk overigens dat ik de hele tweede alinea verwijder. Dude geeft het al aan, moeilijke materie en ik wil mijn gevoel wel overbrengen, maar ik verwacht eigenlijk ook niet dat dat aankomt. Kort dat direct ook de mail mooi in en blijf ik zakelijk.
Was dat de suggestie van de I-pad?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef Duderella het volgende:
Risten beats fisten, zeg ik altijd maar.
nou leuk..moet je voor altijd zakelijk blijven dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk overigens dat ik de hele tweede alinea verwijder. Dude geeft het al aan, moeilijke materie en ik wil mijn gevoel wel overbrengen, maar ik verwacht eigenlijk ook niet dat dat aankomt. Kort dat direct ook de mail mooi in en blijf ik zakelijk.
God, hoe kunnen mensen NIET van katten houden?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef Bluezz het volgende:
http://amolife.com/image/animals/cats-in-the-snow.html
(arcee staat er ook tussen)
Ze doen zó hun bestquote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef Duderella het volgende:
God, hoe kunnen mensen NIET van katten houden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |