Natuurlijk!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Zet dat oud zeer in een kast, met een strikje erom heen. En laat die kast dan maar mooi in Utrecht staan.
Wasmachine maakt z'n centrifugegang niet af. Kutzooi.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en: WE HEBBEN EEN NIEUWE WASMACHINE
Gratis en voor niets van de leasemaatschappij. Heb het wel getroffen met accommodatie en inventaris.
Maastricht geef me een fatsoenlijke centrifugegangquote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]dat is een goede, hoop serieus dat Maastricht me net zo goed doet als het steer doet
wéééér die ex?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op t oog? mwah meer oud zeer ach gaat ooit wel over
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik sabbelde tot een jaar geleden aan een kussensloop voor het slapengaan en omdat ik niet kan boeren, klink ik soms als een verstopte rioolput. Ik heb allerlei belachelijke angsten, ik word onredelijk van drank en ik stampvoet als iets me niet bevalt, terwijl het me dan niks kan schelen dat er op de wereld kindertjes sterven van de honger. Ik gooi de handdoek in de ring als ik verwacht niet te gaan winnen, mijd mikken onder de gordel niet en denk eigenlijk alleen maar aan mijzelf. Ook als ik aan een ander denk. Dus Pee, zo'n voorbeeld ben ik niet. Als ik iemand anders was, was ik beter af geweest!
Ja, dat dacht ik ook al eigenlijk...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
wéééér die ex?woont die inmiddels al niet in het bejaardentehuis zo lang geleden?
Drinken moet je ook niet alleen doen johquote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Bwuh stomme drankvoel me alleen, wil tegen n warme vent aankruipen maarja
nope tis iemand anders, van redelijk recent maar heb dat buiten hier gehoudenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wéééér die ex?woont die inmiddels al niet in het bejaardentehuis zo lang geleden?
En je bent ook nog eens een dwergquote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik sabbelde tot een jaar geleden aan een kussensloop voor het slapengaan en omdat ik niet kan boeren, klink ik soms als een verstopte rioolput. Ik heb allerlei belachelijke angsten, ik word onredelijk van drank en ik stampvoet als iets me niet bevalt, terwijl het me dan niks kan schelen dat er op de wereld kindertjes sterven van de honger. Ik gooi de handdoek in de ring als ik verwacht niet te gaan winnen, mijd mikken onder de gordel niet en denk eigenlijk alleen maar aan mijzelf. Ook als ik aan een ander denk. Dus Pee, zo'n voorbeeld ben ik niet. Als ik iemand anders was, was ik beter af geweest!
Aha!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope tis iemand anders, van redelijk recent maar heb dat buiten hier gehouden
De zalvende werking van Maastricht, ik geloof er in!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]dat is een goede, hoop serieus dat Maastricht me net zo goed doet als het steer doet
Oh jaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:02 schreef golfer het volgende:
Isa?
Had jij niet gisteren dat gesprek over die opleidingsplaats?
En hoe is dat afgelopen?
Nou ja zegquote:Op zondag 16 januari 2011 01:01 schreef Memento-Mori het volgende:
nope tis iemand anders, van redelijk recent maar heb dat buiten hier gehouden
Godjezus ook nog. En ik heb aanleg voor spataderen.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En je bent ook nog eens een dwerg
Jij bent altijd zo attent. Ik was dit alweer vergeten. Hoe was het Isa?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:02 schreef golfer het volgende:
Isa?
Had jij niet gisteren dat gesprek over die opleidingsplaats?
En hoe is dat afgelopen?
Hey. Ik heb toch een klein zusje.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Duderella het volgende:
Ik sabbelde tot een jaar geleden aan een kussensloop voor het slapengaan en omdat ik niet kan boeren, klink ik soms als een verstopte rioolput. Ik heb allerlei belachelijke angsten, ik word onredelijk van drank en ik stampvoet als iets me niet bevalt, terwijl het me dan niks kan schelen dat er op de wereld kindertjes sterven van de honger. Ik gooi de handdoek in de ring als ik verwacht niet te gaan winnen, mijd mikken onder de gordel niet en denk eigenlijk alleen maar aan mijzelf. Ook als ik aan een ander denk.
Vroeger?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vroeger ook zo'n doekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |