hoezo? Dat kan gelukkig eenieder voor zn eigen kind zelf bepalen hoor..quote:Op zondag 16 januari 2011 02:28 schreef Duderella het volgende:
Hm ja, ik snap dat geren naar de eerste hulp niet zo, maar dat zal ermee te maken hebben dat ik geen kinderen heb.
mensen die naar de ehbo rennen voor griep... nee dat snap ik ook niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoezo? Dat kan gelukkig eenieder voor zn eigen kind zelf bepalen hoor..
Het is zelfs volledig blauw hierquote:
Gaat niet lang meer durenquote:
wat weet jij er nu vanquote:Op zondag 16 januari 2011 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer durenIk zie hier allemaal bewolking jullie kant op drijven
quote:
wie komt er vandaag bij je op bezoek?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhStraks ff mijn weekmenu afmaken, boodschappen doen, als een gek schoonmaken, hamburgers fabriceren en daarna mijn bezoek afwachten
Sinterklaas, zwarte piet en de kerstmanquote:Op zondag 16 januari 2011 10:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie komt er vandaag bij je op bezoek?![]()
oh het was vriendelijk bedoeldquote:Op zondag 16 januari 2011 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinterklaas, zwarte piet en de kerstman
Je hebt gelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh het was vriendelijk bedoeld
Je hebt sint en santa toch niet naast elkaar gezetquote:Op zondag 16 januari 2011 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinterklaas, zwarte piet en de kerstman. Oh nee...die zijn net weer weg.
Allebei aan een kant van de tafelquote:Op zondag 16 januari 2011 10:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hebt sint en santa toch niet naast elkaar gezetDie twee kunnen echt niet met elkaar door een deur
sterkte Vorkjequote:Op zondag 16 januari 2011 10:54 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen iedereen. Nou ik ben helemaal leeg, maar voel me goed. Hopelijk blijft het eten van vandaag dan ook de normale tijd binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |