En dat je ruim 2 koppen groter dan ik door die laarzen was neem ik maar op de koop toe.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat je ruim 2 koppen groter dan ik door die laarzen was neem ik maar op de koop toe.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat je ruim 2 koppen groter dan ik door die laarzen was neem ik maar op de koop toe.
Leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:29 schreef Sarabi het volgende:
Was gezellig bij Pnu onderweg naar brabant
Ja, dat was erg voorspelbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef borisz het volgende:
Caro Emerald wint de popprijs. Kon ook niet anders.
Is minder spannend dan echte meetsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk
Wat een minimietjes hier toch
Ja, nou weet ik het wel dat ik niet zo groot ben.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bovendien praat je tenminste echt met elkaar, zonder maar heel even naast iemand te zitten
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik het wel dat ik niet zo groot ben.
Nou ik kwam ook nauwelijks tussen de mannenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bovendien praat je tenminste echt met elkaar, zonder maar heel even naast iemand te zitten
Veelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat was erg voorspelbaar.
Wat heeft die meid nou niet allemaal gewonnen met dat ene album van haar.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:36 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Ik denk dat ik maar achter Sun aan ga en lekker even ga lezen in bed. Al met al toch best een druk dagje.
Liefquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef Duderella het volgende:
ik heb een verjaarskaart gekregen van een Fransoosje. gut wat lief.
Elke dag is een feestje Pee, maar maandag ben ik jarig. Ik doe er niks an hoor, heb er niet zo veel mee, maar ik vind het wel ontzettend lief dat zo'n kleine druif eraan denkt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LiefMaar wanneer ben je dan jarig, Dude
Ken ik niet. TV-programma?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ik word echt jaloers als ik die toffe huizen bij Grand Designs zie
Ja. Dat vind ik ook liefquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Elke dag is een feestje Pee, maar maandag ben ik jarig. Ik doe er niks an hoor, heb er niet zo veel mee, maar ik vind het wel ontzettend lief dat zo'n kleine druif eraan denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |