Grote broer. Als in Kuchiki Byakuyaquote:
Kom je me koekjes en warme chocolademelk brengen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:13 schreef Teal het volgende:
@92Merel:
Je krijgt ervoor terug wat je wil
Ahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Grote broer. Als in Kuchiki Byakuya. Filmpje staat erbij
.
Hahaha ik zat net die te kijkenquote:
Eum, zou kunnen, heb toch niets te doen vanavondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kom je me koekjes en warme chocolademelk brengen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:15 schreef Teal het volgende:
[..]
Eum, zou kunnen, heb toch niets te doen vanavond![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hahaha ik zat net die te kijken
Edit: Het is dus precies dezelfde![]()
Kenpachi heeft geen bankai.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje met alle bankai's, ik wil hem kijken maar heb er een paar nog niet gezien geloof ik
Sowieso van Kenpachi nog niet.
Ik woon @Amersfoort zoals ik al 100x heb gezegd hierquote:
Gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik woon @Amersfoort zoals ik al 100x heb gezegd hierPM maar je 06 dan spreken we af
Die zou ik toch komen brengenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gedaan
En nu ben ik koekjes eten en warme chocolademelk drinken.
Tot zo
Tis net een baby-boeddhaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:16 schreef Zeroku het volgende:
Mich, heb je die van Mayuri Kurotsuchi gezien, die facking grote baby?
quote:
Jaquote:
Heb je die aflevering niet gezien met dat verhaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:19 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
WaaromWaarom heeft hij geen bankai, hoe vet zou zijn bankai zijn als hij hem wel zou hebben
!
Oh okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Heb je die aflevering niet gezien met dat verhaal? Maar, het komt er op neer dat hij hem niet nodig dacht te hebben en dat hij zo ook wel sterk genoeg was
.
Jepquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh oke
Wtf is die shit trouwens dat iedereen tegen zijn Zanpaktou gaat vechten dan? Soort van sideline van het verhaal?
Ik ben er ook niet blij meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:25 schreef Lutte het volgende:
Naamsverandering? Nieuw logo? Dat mocht?
Ik was het niet voordat ik weer veroordeeld wordtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Kan ook niet geloven dat het mag.
WEER veroordeeld? Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik was het niet voordat ik weer veroordeeld wordt
Want? Als het beestje maar een naam heeft, toch? Neem aan dat mods zich niet druk gaan maken om een TT.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Kan ook niet geloven dat het mag.
Ik werd eerder al veroordeeld dat het mijn idee wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
WEER veroordeeld? Wat bedoel je daarmee?
Denk ik wel. Symph heeft al eerder een vernieuwde TT teruggedraaid en BrandX een vernieuwde OP.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Want? Als het beestje maar een naam heeft, toch? Neem aan dat mods zich niet druk gaan maken om een TT.
Weet je toevallig ook de reden daarvan? Of kan ik dat beter in de FB hier vragen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk ik wel. Symph heeft al eerder een vernieuwde TT teruggedraaid en BrandX een vernieuwde OP.
Je moet even in topic #996 en/of #997 kijken, daar wordt het allemaal overlegd en kom je erachter hoe dit tot stand is gekomen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk ik wel. Symph heeft al eerder een vernieuwde TT teruggedraaid en BrandX een vernieuwde OP.
Eeuh... De TT was toen met die +'jes enzo, die had jij gemaakt, en de OP was omdat we net nieuw waren maar later kregen we toestemming voor deze OP van Symph.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook de reden daarvan? Of kan ik dat beter in de FB hier vragen?
Heb je een linkje? Ik zit op iPod dus kan niet zoeken...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef Teal het volgende:
[..]
Je moet even in topic #996 en/of #997 kijken, daar wordt het allemaal overlegd en kom je erachter hoe dit tot stand is gekomen.
Ff kijken een momentje aubquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ik zit op iPod dus kan niet zoeken...
Ohja, met die plusjes klopt inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eeuh... De TT was toen met die +'jes enzo, die had jij gemaakt, en de OP was omdat we net nieuw waren maar later kregen we toestemming voor deze OP van Symph.
En ik ga niet lopen janken van 'dat maahaaag niehiet', vroeg en gewoon af waar die naamsverandering vandaan kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:35 schreef honkeytonk het volgende:
HeeNu mag ik hier weer posten
Want een nieuwe titel
betekent een nieuwe SC
![]()
Dus ik post hier weer mee
Leuk hé?
![]()
![]()
Wat een smileys!
Slaap lekker.Ik ben hier zo weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vond het even apart dat de titel anders was. De grap was namelijk altijd dat er niemand 'ojw' zat.
![]()
quote:
Okay, thanks, ik ga lezen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef Teal het volgende:
De TT's van deze 2 topics zijn hetzelfdeik weet niet of dat klopt, maar kom je vanzelf wel achter
Dat wilde ik net zeggenquote:
Eeuh... Ja eigenlijk wel. Ik heb nog minder te doen dan ik verwachtte... Maar dat is niet zo erg want ik ben best druk. Leuke topics, leuke reacties (onder andere van jou!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen![]()
Bevalt het mod-zijn trouwens?
Ik heb al drinkenquote:
Oh mooizo, dat scheelt dan wel ^^ Jeej, dankjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eeuh... Ja eigenlijk wel. Ik heb nog minder te doen dan ik verwachtte... Maar dat is niet zo erg want ik ben best druk. Leuke topics, leuke reacties (onder andere van jou!) en het is heel leuk om te zien dat 'het zichzelf doet', mensen wijzen elkaar erop als iets in een SC dreigt te eindigen enzo.
Jazeker! Als er een keer iets is staat er vrijwel meteen een TR of een post in FB. Maakt het allemaal wat makkelijker, het meeste is binnen een kwartiertje al opgelost.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh mooizo, dat scheelt dan wel ^^ Jeej, dankjeEn er zijn veel leuke topics ja ^^ En viel me ook op dat in de faq&feedback echt veel nuttige dingen werden gepost ja, wel fijn dat het een succes is
Is wel fijn, aangezien er genoeg mensen zijn die het willen bashenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jazeker! Als er een keer iets is staat er vrijwel meteen een TR of een post in FB. Maakt het allemaal wat makkelijker, het meeste is binnen een kwartiertje al opgelost.
Ik blijf weer plakken hier.
Er is zelfs een topic over geweest.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is wel fijn, aangezien er genoeg mensen zijn die het willen bashen![]()
Hahah ja, ksst weg jij !
Hahah stiekem moet ik daar dan wel weer om lachenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic over geweest.Om te bashen.
En weg ben ik.Ga zo sløapen.
Okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nai.Ik heb de linkjes even opgeslagen, kan ik het morgen even rustig nalezen.
Nee, doe je best eens jij !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:03 schreef Teal het volgende:
Als niemand hier post, dan schiet het niet op hea
Klopt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:03 schreef Teal het volgende:
Als niemand hier post, dan schiet het niet op hea
Ja, die had ik al opgemerkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:07 schreef Teal het volgende:
[..]
Zie mijn handtekening, die tekst hieronder
Geen bagger zei jequote:
Wat heeft het dan met het vol krijgen van dit topic te maken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:11 schreef Teal het volgende:
[..]
Niet perse hier.
[..]
Soms moet het even
Weet ik veel, hij begint er in een keer overquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat heeft het dan met het vol krijgen van dit topic te maken?
hahahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef Teal het volgende:
[..]
Weet ik veel, hij begint er in een keer over
Succesquote:
Ik meen het serieus. Het zal niet voor niks zijn dat je daarheen moet, dus succes daarmeequote:
Jullie gaan te serieus op mij inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Het zal niet voor niks zijn dat je daarheen moet, dus succes daarmee.
En nu denkt Bos81 dat ik hem bespot wat niet zo isquote:
Oh. Sorryquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Jullie gaan te serieus op mij in![]()
Ik was een grap aan het voorbereiden maar niemand zei: Waarom? of: Sinds wanneer?
En dan zei ik: Sinds ik FOK! ken
en dat was dan heel grappig![]()
Maar nu niet meeromdat ik het moest uileggen
Dat is wel fijn, zeker als het helpt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Psychiater, ja liever niet, maar ik heb het persoonlijk soms wel nodig. En het heeft me toch wel een beetje geholpen als is het alleen maar de meds.
Mwa, echt een hele hoge pet heb ik niet van ze op, maar ik geloof best dat ze in sommige situaties heel goed van pas komenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Psychiater, ja liever niet, maar ik heb het persoonlijk soms wel nodig. En het heeft me toch wel een beetje geholpen als is het alleen maar de meds.
Kon je natuurlijk niet ruikenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik was een grap aan het voorbereiden maar niemand zei: Waarom? of: Sinds wanneer?
[..]
En nu denkt Bos81 dat ik hem bespot wat niet zo is![]()
En zo gaat het niet goed
Denk ik helemaal niet Vond het wel vreemd dat je op zaterdag naar de psychiater zou moeten, meestal werken die gewoon van ma-vr. En sommige op oproepbasis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef Teal het volgende:
[..]
[..]
En nu denkt Bos81 dat ik hem bespot wat niet zo is![]()
En zo gaat het niet goed
okidoki grgrquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:19 schreef Teal het volgende:
[..]
Kon je natuurlijk niet ruiken
Maar volgende keer je best doen ok?
Ja dat bedacht ik me ook toen ik bezig was met die grap, dat ze waarschijnlijk genees werken op zaterdagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Denk ik helemaal niet Vond het wel vreemd dat je op zaterdag naar de psychiater zou moeten, meestal werken die gewoon van ma-vr. En sommige op oproepbasis.
Hoef je je ook totaal niet voor te schamen vind ik. Mijn moeder & zusje gaan er ook heen trouwens. Of misschien mijn zusje ook wel naar een psycholoog, weet het verschil nooit zo goed. Maar ik vind het wel knap dat je er zo open over durft te zijn, het is toch iets heel persoonlijks eigenlijk. Ook wel een positief iets, want als je je bewust bent van je probleem, dan kan je het vaak toch makkelijker genezen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef Bos81 het volgende:
Kijk ik schaam me absoluut niet dat ik een psychiater heb, ben er zelfs vrij open in hier op FOK> Ik had nu eenmaal nodig (of anders een psycholoog) omdat het daarmate de verkeerde kant op dreigde te gaan met me.
vies zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:24 schreef Teal het volgende:
Nou allemaal niet in een mineur stemming komen hoor
Want het is een soort van feestje dit topic
Het is de laatste voordat er 4 cijfers komen, en dan duurt het nog wel even voordat het 5 wordt
En dat maken maar weinig nog mee
Dus:
Mineur stemming, omdat we het even wat serieuzer aanpakken. Nee dat gebeurt denk ik niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:24 schreef Teal het volgende:
Het is de laatste voordat er 4 cijfers komen, en dan duurt het nog wel even voordat het 5 wordt
Dus:
Ik moest het even kwijt, kon er gewoon niet meer tegen en de meeste Fokkers vertrouw ik wel. Ik heb dus wel bewust mijn naw gegevens weggelaten. Zodat niet iedereen die me kent weet dat ik bos81 ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoef je je ook totaal niet voor te schamen vind ik. Mijn moeder & zusje gaan er ook heen trouwens. Of misschien mijn zusje ook wel naar een psycholoog, weet het verschil nooit zo goed. Maar ik vind het wel knap dat je er zo open over durft te zijn, het is toch iets heel persoonlijks eigenlijk. Ook wel een positief iets, want als je je bewust bent van je probleem, dan kan je het vaak toch makkelijker genezen.
Kan ik me voorstellen, is toch wel iets dat in je hoofd zit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest het even kwijt, kon er gewoon niet meer tegen en de meeste Fokkers vertrouw ik wel. Ik heb dus wel bewust mijn naw gegevens weggelaten. Zodat niet iedereen die me kent weet dat ik bos81 ben.
Ik ben het overigens pas gaan vertellen toen het echt slechtste al achter de rug was. Maar toch dient dit soms als uitlaatklep en ik heb het laatst nog wel even per PM gedaan naar een aantal mensen, maar daarna toch in grote lijnen op het forum er over verteld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, is toch wel iets dat in je hoofd zit.
Beetje privacy mag nog wel ja
Ze speelt ook echt zo'n hoer in die clip hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:24 schreef Teal het volgende:
Dus:
Ik vond haar bij Genie in a Bottle best wel een lekkere meid, maar vond toen Britney toch iets leukerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
Al heeft ze daar nog wel een lijf waar je u tegen zegt.
Oh, ik kleed me ook altijd zo, ben ik nu ook een hoer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze speelt ook echt zo'n hoer in die clip he.
Hm oke. Snap wel dat je bepaalde dingen alleen met bepaalde mensen wil delen, dan komt het ook niet op google terechtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben het overigens pas gaan vertellen toen het echt slechtste al achter de rug was. Maar toch dient dit soms als uitlaatklep en ik heb het laatst nog wel even per PM gedaan naar een aantal mensen, maar daarna toch in grote lijnen op het forum er over verteld.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond haar bij Genie in a Bottle best wel een lekkere meid, maar vond toen Britney toch iets leuker
Pics ter beoordelingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, ik kleed me ook altijd zo, ben ik nu ook een hoer?
Je bent ook in hoer in je doen en laten. ALs je echt zo loopt van kijk mij eens lekker zijn en van die uitdagende kleren dragen. Ja dan ben je wmb een hoer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, ik kleed me ook altijd zo, ben ik nu ook een hoer?
Genie in a Botlle was haar doorbraak dacht ik. ergens uit 98 ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ik weet nog wel dat m'n zus die clip van Britney helemaal geweldig vond, van "Oops I did it again."
Niet alleen op Stratum..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef Zeroku het volgende:
Het ergste is nog dat in de zomer er zo gewoon genoeg rondlopen op Stratum.
Even luisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Genie in a Botlle was haar doorbraak dacht ik. ergens uit 98 ofzo
Hier in Mierlo valt het wel mee wat dat betreft. En buiten Stratum kom ik niet zo gek veel in Eindhovenquote:
Ik bedoel meer van zo zullen er vast wel meer rondlopen in bijv. Rotterdam, Amsterdam. Almere, Doetinchem, Leeuwarden..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Even luisteren.
[..]
Hier in Mierlo valt het wel mee wat dat betreft. En buiten Stratum kom ik niet zo gek veel in Eindhoven.
Oh zo, ja dat is ook zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van zo zullen er vast wel meer rondlopen in bijv. Rotterdam, Amsterdam. Almere, Doetinchem, Leeuwarden..
VOor de rest van Eindhoven weet ik het ook niet echt hoor. Kom zelfs bijna nooit op Stratum
Ja dat doe ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent ook in hoer in je doen en laten. ALs je echt zo loopt van kijk mij eens lekker zijn en van die uitdagende kleren dragen. Ja dan ben je wmb een hoer.
quote:
Dat is iets anders dan je als een hoer gedragenquote:
Kleden ging dit overquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan je als een hoer gedragen.
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent ook in hoer in je doen en laten. ALs je echt zo loopt van kijk mij eens lekker zijn en van die uitdagende kleren dragen. Ja dan ben je wmb een hoer.
Heb je al die foto's van mij op fok niet gezien? Puur voor de aandacht. Krijg ik pm's van fokkers die seks willen en daar laat ik ze dan voor betalen enzoquote:
FACKING COOL AWSOME !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Teal het volgende:
DIT IS ZO FACKING AWESOME COOL![]()
Ja vind ik echt gaaf
Caps
Nee, link naar je pics met korte rokjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je al die foto's van mij op fok niet gezien? Puur voor de aandacht. Krijg ik pm's van fokkers die seks willen en daar laat ik ze dan voor betalen enzo
Nu moet ik ze dus weer gaan uploadenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, link naar je pics met korte rokjes.
Gaarne.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu moet ik ze dus weer gaan uploaden
We hebben nog 8 minutenquote:
Ik kijken in mijn foto's, combinatie hakken + rokje kwam weinig voor zegquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kijken in mijn foto's, combinatie hakken + rokje kwam weinig voor zeg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Alhoewel dat nog niet misschien een hoerenfoto is
![]()
.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Nee, niet echt hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Alhoewel dat nog niet misschien een hoerenfoto is
![]()
.
Neenquote:
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sorry dat ik je teleur stel met hoer zijn
Je snapt het spel nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
Dan corrigeer ik wel met kussengevechtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:00 schreef Teal het volgende:
[..]
Je snapt het spel niet
Jij zegt Zakdoek, en dan zeg ik iets van: Slaapzak of Handoek, en jij dan Slaapfeestje etc.
Ik ga wel verder op Badjas:
Regenjas![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat had ik wel in de gaten jaquote:
Ik had me goed aan het thema gehouden hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wel in de gaten ja!
Het past perfect bij het thema jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had me goed aan het thema gehouden he
Jammer dat anderen zich minder goed aan het thema hadden gehoudenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het past perfect bij het thema ja.
Kussensloopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan corrigeer ik wel met kussengevecht
Overal en nergens !quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef Teal het volgende:
[..]
Einde spel
En waar zijn je foto's dan?
Badquote:
Badeend.quote:
Owhquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk mis je lange haar een beetje
Slapen.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:15 schreef Teal het volgende:
nee
Vrienden in de stad nu vragen of ik wil komen, en dat wil ik en ik met me stomme hoofd ja gezegd
Maar ik wil topic #1000 meemaken
Christus, luxeproblemen worden niet veel luxer dan dezequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:15 schreef Teal het volgende:
nee
Vrienden in de stad nu vragen of ik wil komen, en dat wil ik en ik met me stomme hoofd ja gezegd
Maar ik wil topic #1000 meemaken
QFT.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha
Ga naar de stad joh, je sociale leven niet opgeven voor fok !
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:18 schreef Teal het volgende:
Dan is hier het moment gekomen dat ik uit het ei kruip en jullie gedag zeg
Dag Dag!
Byequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:18 schreef Teal het volgende:
Dan is hier het moment gekomen dat ik uit het ei kruip en jullie gedag zeg
Dag Dag!
Waar ben je nu met Bleekquote:
Nice. Ben je al die Privaron Espada tegengekomen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Euuuuhm ze zijn nu in Hueco MundoZe zijn al in dat paleis, beetje aan het knokken en shit.
Ja daar zijn ze nu.. Ichigo heeft er al een verslagen, die spaansequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nice. Ben je al die Privaron Espada tegengekomen?
Maar morgen kunstbeoordeling 2D en 3D, moet voldoende hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas en nummertje 1000Die wil je niet missen
Dordoniiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze nu.. Ichigo heeft er al een verslagen, die spaanse
ff doorposten danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar morgen kunstbeoordeling 2D en 3D, moet voldoende hebben
Succesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat een baas is datquote:
Die gek jaquote:
Ja, Bounto-arc heb ik overgeslagenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die gek ja![]()
Ik vind het nu wel weer chill, dat gedoe met die Bounto's was te langdradig en werd saai.
Maar nu gebeurd er tenminste weer wat
Daaromquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, Bounto-arc heb ik overgeslagen. Nu beginnen de echte gevechten
.
Mja, da's wel kut. Ik heb Bleach ook zó snel gekekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom
Alleen wel ruk, want ik heb nu nog ongeveer 9/10 afleveringen in seizoen 8 te gaan, maar die heb ik vannacht/morgen wel klaar, maar kan niet verder kijken want ben seizoen 9 nog aan het downloaden
Maargoed
Hoe lang heb je erover gedaan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, da's wel kut. Ik heb Bleach ook zó snel gekeken.
Uhm. Geen idee eigenlijkquote:
WHAT?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhm. Geen idee eigenlijk. Volgens mij 5 weken ofzo.
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
WHAT?
Dude, 5 weken? Alle afleveringen?!
Sick
Whehe. Ik heb ook fillers overgeslagen enzo hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef Michhas het volgende:
Alhoewel... Ik kijk nu drie weken, zit bij 160 nu... Hmm.. Crap
Wat heb je overgeslagen dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb ook fillers overgeslagen enzo he.
Bounto alleen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat heb je overgeslagen dan?Bounto's? Verder nog meer?
Nope. Verder niet meer teruggekomenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm oke... Dat soort shit komt niet meer voor toch? Ik vond het een beetje cheesy
Linker is Aizen, daarnaast allemaal aspada'squote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:53 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ken je hier allemaal al van?
Ja, maar weet je ook de namenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Linker is Aizen, daarnaast allemaal aspada's
quote:
Stuk lastiger zonder ondertitelsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:56 schreef Michhas het volgende:
Ik ken die namen allemaal niet uit mijn hoofd, omdat Engels en geen ondertiteling, dus geen idee hoe ik alles moet schrijven
Ja, da's wel minder jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Stuk lastiger zonder ondertitels
Barragan ziet er wel vet uit, maar hij is nog weinig voorgekomen bij mij tot nu toe, alleen bij die meetings zeg maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:58 schreef Zeroku het volgende:
Ik vond zelf Barragan, Grimmjow, Ulquiorra en Nnoitra het vetste.
Ja, er komt nog iets supertofs met Barragan, maar dat moet je zelf maar kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Barragan ziet er wel vet uit, maar hij is nog weinig voorgekomen bij mij tot nu toe, alleen bij die meetings zeg maar
[ afbeelding ]
Grimmjow is kut en irritant![]()
Ulquiorra is inderdaad een fucking baasDie ziet er ook fucking vet uit
En die Nnoitra is even snel voorbij gekomen, heeft nog niet gevochten ofzo...
[ afbeelding ]
Ichimaru
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, er komt nog iets supertofs met Barragan, maar dat moet je zelf maar kijken.
Gin is echt zo'n achterbaks kutventje. Met die hoerenlach altijd
Mja, hij is wel echt goed gemaakt idd, ook dingen die je helemaal niet verwacht. Ik zat echt zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Gin vind ik echt een tof karakterZe hebben hem heel goed neergezet
Ik las trouwens ergens dat Rukia nog een relatie met Ichigo krijgt ofzo?![]()
Huh? Dat zwaard van Aizen? Die pop?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, hij is wel echt goed gemaakt idd, ook dingen die je helemaal niet verwacht. Ik zat echt zo5 minuten lang toen dat zwaard van Aizen die pop bleek te zijn i.p.v. hijzelf.
Dat moet je zelf kijken. Een vriend van me heeft een keer een supertof stuk verraden en ik was echt zo boos
dus ik ga ook niks verraden nu
.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh? Dat zwaard van Aizen? Die pop?
Moet ik dat al gezien hebben?
By the way:Ja, dat moet je toch al gezien hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Dat Aizen 'dood' was en aan die muur hing?
Die spoiler!
Ooooh in de soul societyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat moet je toch al gezien hebben? Dat Aizen 'dood' was en aan die muur hing?
Die spoiler!
Ja, dat is ook een tof stukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ooooh in de soul societyJa dat was ik even vergeten
Ben nu by the way bij dat stukje dat Rukia haar oude captain tegenkomt als Aspada, best lachen
Nooooooquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een tof stuk.
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Noooooo![]()
MIJN OGEN
Dan deze:
[ afbeelding ]
Dat moge duidelijk zijn, daar is geen twijfel overquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehehe![]()
.
De allergrootste baas uit Bleach is [ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:tcnIGVVJJGYN_M:http://i.animecrazy.net/Bleach_001.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]![]()
Die hoed van Kisuke is wel baasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn, daar is geen twijfel over
[ afbeelding ]
Kiske vs. Soifon?
Whehe, Quincyquote:
Ze lijkt wel op zich. Alleen die dingen in d'r haarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:20 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
WAAAAAAAAAAAH WHAT THE FUCK
Van mij mag het hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:21 schreef Michhas het volgende:
Jongens mag ik misschien de lapo? Asseblieeeeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |