abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91255067
Hoorde of laats iets over dromen (vind ik best wel interessant allemaal :) ).

Ging over verklaren wat, wat betekend en iemand vertelde daarbij dat haar tanden eruit vielen bij haar droom (die ze vaker had).

Nou droomde ik vannacht dat ik zo mijn kiezen eruit trok :{ (zonder pijn :D).

Nou ik niet meer weet wat dat betekende hoopte ik dat jullie weten waar ik dit heb gehoord / gelezen en wat dit betekent?

+ wat is jullie raarste droom?
Typefouten, ik maak ze met trots.
pi_91255209
meestal betekent dat verandering. Als het zonder pijn gebeurt kan de verandering vlekkeloos gebeuren.

er van uitgaande dat de droomverklaringen waar zijn
ijs_beer fan!
pi_91255267
quote:
11s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef NanKing het volgende:
meestal betekent dat verandering. Als het zonder pijn gebeurt kan de verandering vlekkeloos gebeuren.

er van uitgaande dat de droomverklaringen waar zijn
Klinkt positief :D waar heb je deze info vandaan? Of ben je zelf er mee bezig ?
pi_91255268
Moet je even naar AstroTV bellen :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91255447
Ah die heb ik ook vaak gehad! TVP
There is no time like the present..
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:03:10 #6
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_91255459
Ik heb die droom ook regelmatig. :')

Laatst nog een mooie infographic over gevonden, al geloof ik zelf niet zo in deze droomverklaringen.

Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:06:40 #7
209078 Br0ken
Tada... Fixed it
pi_91255586
Het sluit niet aan bij de vraag/opmerking van TS, maar af en toe (valt geen pijl op te trekken) droom ik dat ik letterlijk mijn tanden kapotbijt. Ik ervaar dan de druk die op m'n tanden staat als zeer intens en vaak bezwijken mijn tanden dan ook onder de druk (meestal zijn dit mijn voortanden) Wanneer de druk echt te intens wordt (lucide?), ontwaak ik.

Een zeer bijzondere ervaring is het wel ;)
pi_91255840
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef Br0ken het volgende:
Het sluit niet aan bij de vraag/opmerking van TS, maar af en toe (valt geen pijl op te trekken) droom ik dat ik letterlijk mijn tanden kapotbijt. Ik ervaar dan de druk die op m'n tanden staat als zeer intens en vaak bezwijken mijn tanden dan ook onder de druk (meestal zijn dit mijn voortanden) Wanneer de druk echt te intens wordt (lucide?), ontwaak ik.

Tandenknars je toevallig?
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:57 schreef Teal het volgende:

[..]

Klinkt positief :D waar heb je deze info vandaan? Of ben je zelf er mee bezig ?
Heb er wel het een en ander over gelezen. Ik geloof niet altijd alles wat er in droomboeken ed. staan maar soms is het wel een handvat om iets te verklaren. Ik heb zelf al mijn hele leven lang bijna elke nacht hele bizarre en intense dromen :').
ijs_beer fan!
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:19:15 #9
209078 Br0ken
Tada... Fixed it
pi_91256035
quote:
11s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:13 schreef NanKing het volgende:

Tandenknars je toevallig?
Niet dat ik weet. Ook nog nooit een opmerking over gehad van m'n vriendin, vrienden of tandarts. M'n tanden zien er niet afgesleten uit, anders had de tandarts hier wel wat over opgemerkt :)

Het kan natuurlijk zo zijn dat ik me onbewust aan het 'verbijten' ben om (belangrijke) zaken die in de toekomst gaan gebeuren... Ik schrik me echter wel kapot als ik ontwaak en moet dan ook gelijk voelen of alles nog intact is :')
pi_91256147
Het betekend dat je binnenkort klappen gaat krijgen en je iPhone 4 gejat wordt :P
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_91257331
Ik had ooit ergens gelezen dat dat betekent dat je bang bent om oud(er) te worden maar ik weet niet meer waar! Heb je ook niks aan :')
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:46:23 #12
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_91259444
quote:

Die dromen heb ik ook af en toe.
Ik geloof dat ik ook weleens tandenknars in mijn slaap, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
Geloof niet zo heel erg in de verklaring van dromen overigens..
pi_91260523
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:52 schreef Teal het volgende:
Hoorde of laats iets over dromen (vind ik best wel interessant allemaal :) ).

Ging over verklaren wat, wat betekend en iemand vertelde daarbij dat haar tanden eruit vielen bij haar droom (die ze vaker had).

Nou droomde ik vannacht dat ik zo mijn kiezen eruit trok :{ (zonder pijn :D).

Nou ik niet meer weet wat dat betekende hoopte ik dat jullie weten waar ik dit heb gehoord / gelezen en wat dit betekent?

+ wat is jullie raarste droom?
http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/Tanden
pi_91261362
quote:

Ik heb het welles met een goede vriend van mij over dromen waardoor ik erachter kwam dat "lucide" dromen niet normaal / zelden voorkomt. Wat voor mij vrij schokkend was omdat ik al sinds ik klein ben elke droom bewust droom. Ik kan het sturen en weet wat er gebeurd en denk constant: "slechts een droom :) ". De situatie waar ik in beland is er opeens en binnen die situatie kan ik sturen (rennen, rechts/links af slaan, zitten e.d.).

quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb die droom ook regelmatig. :')

Laatst nog een mooie infographic over gevonden, al geloof ik zelf niet zo in deze droomverklaringen.

[ afbeelding ]
Dat vallen wat ze beschrijven is vrij normaal en is eigenlijk niet echt dromen. Het gebeurd (t?) altijd als je net in slaap valt en je lichaam ontspant dan. Zeker na een dag vol stress, intensief werken e.d. dat je lichaam nog op scherp staat, en dan deze ontspanning in een keer over je lijf gaat dan ervaar je dat als vallen/landen.

quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:22 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Het betekend dat je binnenkort klappen gaat krijgen en je iPhone 4 gejat wordt :P
:')
pi_91263374
Ik droomde recent nog dat ik de ex van mijn nicht om het leven bracht met een hele zooi messteken :{
pi_91265008
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef braddofiel het volgende:
Ik droomde recent nog dat ik de ex van mijn nicht om het leven bracht met een hele zooi messteken :{
Kan er niets over vinden op internet, wel veel mensen die dit ook dromen. Althans, het steek gedeelte.

Ik heb verder ook nog geen antwoord op mijn vraag waar ik dit eerder heb gehoord/gelezen, of weet niemand dit?
pi_91267391
Had ik laatst ook last van, maar toen moest ik ook de volgende dag naar de tandarts. Verder nooit meer over gedroomd
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:52:50 #18
273119 BeSimple
or die trying!
pi_91267649
Ik heb ook dat met die tanden...

niet doorvertellen
Laat me met rust!
pi_91268239
Dat droom ik dus echt vet vaak :D
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:29:10 #20
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_91269440
Volgens mij betekent het dat je iemand bent kwijtgeraakt, dat las ik in een dromenboek een tijdje terug.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:32:09 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_91269603
Ik droom altijd van vallen, heel diep en oneindig vallen :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_91270063
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:29 schreef ShevaJB het volgende:
Volgens mij betekent het dat je iemand bent kwijtgeraakt, dat las ik in een dromenboek een tijdje terug.
SPOILER
Ik ben niemand recent kwijt geraakt :{

Deze week is wel mijn laatste week op stage, na ruim een jaar daar gewerkt te hebben maarja, morgen pas laatste dag :) .

quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:32 schreef Adelante het volgende:
Ik droom altijd van vallen, heel diep en oneindig vallen :o
Maar je landt niet? Want dan is dit van toepassing:

quote:
Dat vallen wat ze beschrijven is vrij normaal en is eigenlijk niet echt dromen. Het gebeurd (t?) altijd als je net in slaap valt en je lichaam ontspant dan. Zeker na een dag vol stress, intensief werken e.d. dat je lichaam nog op scherp staat, en dan deze ontspanning in een keer over je lijf gaat dan ervaar je dat als vallen/landen.
Maar het was ook niet dat mijn complete gebit weg was, ik trok mijn rechts boven kies eruit, en daarna mijn links boven kies. De linker trok ik er vet bewust uit (weet ook niet waarom eigenlijk :{ )
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:45:07 #23
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_91273197
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:29 schreef ShevaJB het volgende:
SPOILER
Ik kreeg die droom vlak voordat mijn vriend het met me uitmaakte. Misschien ga je wel iemand verliezen TS!

SPOILER
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:58:38 #24
273119 BeSimple
or die trying!
pi_91276342
Bijgeloof :r
Laat me met rust!
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:08:54 #25
306155 wiebelstront
404 - ondertitel not found
pi_91276817
wat ik ook vaak heb is dat ik in bed lig, ik slaap bijna maar ik heb dan het gevoel dat ik ineens wegval. ik schrik dan meteen op en een eventuele kat die op me ligt word tegen de muur gesmeten. weird...
404 - signature not found
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')