Oh zo, ja dat is ook zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van zo zullen er vast wel meer rondlopen in bijv. Rotterdam, Amsterdam. Almere, Doetinchem, Leeuwarden..
VOor de rest van Eindhoven weet ik het ook niet echt hoor. Kom zelfs bijna nooit op Stratum
Ja dat doe ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent ook in hoer in je doen en laten. ALs je echt zo loopt van kijk mij eens lekker zijn en van die uitdagende kleren dragen. Ja dan ben je wmb een hoer.
quote:
Dat is iets anders dan je als een hoer gedragenquote:
Kleden ging dit overquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan je als een hoer gedragen.
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent ook in hoer in je doen en laten. ALs je echt zo loopt van kijk mij eens lekker zijn en van die uitdagende kleren dragen. Ja dan ben je wmb een hoer.
Heb je al die foto's van mij op fok niet gezien? Puur voor de aandacht. Krijg ik pm's van fokkers die seks willen en daar laat ik ze dan voor betalen enzoquote:
FACKING COOL AWSOME !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Teal het volgende:
DIT IS ZO FACKING AWESOME COOL![]()
Ja vind ik echt gaaf
Caps
Nee, link naar je pics met korte rokjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je al die foto's van mij op fok niet gezien? Puur voor de aandacht. Krijg ik pm's van fokkers die seks willen en daar laat ik ze dan voor betalen enzo
Nu moet ik ze dus weer gaan uploadenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, link naar je pics met korte rokjes.
Gaarne.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu moet ik ze dus weer gaan uploaden
We hebben nog 8 minutenquote:
Ik kijken in mijn foto's, combinatie hakken + rokje kwam weinig voor zegquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kijken in mijn foto's, combinatie hakken + rokje kwam weinig voor zeg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |