okidoki grgrquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:19 schreef Teal het volgende:
[..]
Kon je natuurlijk niet ruiken
Maar volgende keer je best doen ok?
Ja dat bedacht ik me ook toen ik bezig was met die grap, dat ze waarschijnlijk genees werken op zaterdagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Denk ik helemaal niet Vond het wel vreemd dat je op zaterdag naar de psychiater zou moeten, meestal werken die gewoon van ma-vr. En sommige op oproepbasis.
Hoef je je ook totaal niet voor te schamen vind ik. Mijn moeder & zusje gaan er ook heen trouwens. Of misschien mijn zusje ook wel naar een psycholoog, weet het verschil nooit zo goed. Maar ik vind het wel knap dat je er zo open over durft te zijn, het is toch iets heel persoonlijks eigenlijk. Ook wel een positief iets, want als je je bewust bent van je probleem, dan kan je het vaak toch makkelijker genezen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef Bos81 het volgende:
Kijk ik schaam me absoluut niet dat ik een psychiater heb, ben er zelfs vrij open in hier op FOK> Ik had nu eenmaal nodig (of anders een psycholoog) omdat het daarmate de verkeerde kant op dreigde te gaan met me.
vies zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:24 schreef Teal het volgende:
Nou allemaal niet in een mineur stemming komen hoor
Want het is een soort van feestje dit topic
Het is de laatste voordat er 4 cijfers komen, en dan duurt het nog wel even voordat het 5 wordt
En dat maken maar weinig nog mee
Dus:
Mineur stemming, omdat we het even wat serieuzer aanpakken. Nee dat gebeurt denk ik niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:24 schreef Teal het volgende:
Het is de laatste voordat er 4 cijfers komen, en dan duurt het nog wel even voordat het 5 wordt
Dus:
Ik moest het even kwijt, kon er gewoon niet meer tegen en de meeste Fokkers vertrouw ik wel. Ik heb dus wel bewust mijn naw gegevens weggelaten. Zodat niet iedereen die me kent weet dat ik bos81 ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoef je je ook totaal niet voor te schamen vind ik. Mijn moeder & zusje gaan er ook heen trouwens. Of misschien mijn zusje ook wel naar een psycholoog, weet het verschil nooit zo goed. Maar ik vind het wel knap dat je er zo open over durft te zijn, het is toch iets heel persoonlijks eigenlijk. Ook wel een positief iets, want als je je bewust bent van je probleem, dan kan je het vaak toch makkelijker genezen.
Kan ik me voorstellen, is toch wel iets dat in je hoofd zit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest het even kwijt, kon er gewoon niet meer tegen en de meeste Fokkers vertrouw ik wel. Ik heb dus wel bewust mijn naw gegevens weggelaten. Zodat niet iedereen die me kent weet dat ik bos81 ben.
Ik ben het overigens pas gaan vertellen toen het echt slechtste al achter de rug was. Maar toch dient dit soms als uitlaatklep en ik heb het laatst nog wel even per PM gedaan naar een aantal mensen, maar daarna toch in grote lijnen op het forum er over verteld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, is toch wel iets dat in je hoofd zit.
Beetje privacy mag nog wel ja
Ze speelt ook echt zo'n hoer in die clip hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:24 schreef Teal het volgende:
Dus:
Ik vond haar bij Genie in a Bottle best wel een lekkere meid, maar vond toen Britney toch iets leukerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
Al heeft ze daar nog wel een lijf waar je u tegen zegt.
Oh, ik kleed me ook altijd zo, ben ik nu ook een hoer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze speelt ook echt zo'n hoer in die clip he.
Hm oke. Snap wel dat je bepaalde dingen alleen met bepaalde mensen wil delen, dan komt het ook niet op google terechtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben het overigens pas gaan vertellen toen het echt slechtste al achter de rug was. Maar toch dient dit soms als uitlaatklep en ik heb het laatst nog wel even per PM gedaan naar een aantal mensen, maar daarna toch in grote lijnen op het forum er over verteld.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond haar bij Genie in a Bottle best wel een lekkere meid, maar vond toen Britney toch iets leuker
Pics ter beoordelingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, ik kleed me ook altijd zo, ben ik nu ook een hoer?
Je bent ook in hoer in je doen en laten. ALs je echt zo loopt van kijk mij eens lekker zijn en van die uitdagende kleren dragen. Ja dan ben je wmb een hoer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, ik kleed me ook altijd zo, ben ik nu ook een hoer?
Genie in a Botlle was haar doorbraak dacht ik. ergens uit 98 ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ik weet nog wel dat m'n zus die clip van Britney helemaal geweldig vond, van "Oops I did it again."
Niet alleen op Stratum..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef Zeroku het volgende:
Het ergste is nog dat in de zomer er zo gewoon genoeg rondlopen op Stratum.
Even luisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Genie in a Botlle was haar doorbraak dacht ik. ergens uit 98 ofzo
Hier in Mierlo valt het wel mee wat dat betreft. En buiten Stratum kom ik niet zo gek veel in Eindhovenquote:
Ik bedoel meer van zo zullen er vast wel meer rondlopen in bijv. Rotterdam, Amsterdam. Almere, Doetinchem, Leeuwarden..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Even luisteren.
[..]
Hier in Mierlo valt het wel mee wat dat betreft. En buiten Stratum kom ik niet zo gek veel in Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |