Grote broer. Als in Kuchiki Byakuyaquote:
Kom je me koekjes en warme chocolademelk brengen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:13 schreef Teal het volgende:
@92Merel:
Je krijgt ervoor terug wat je wil
Ahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Grote broer. Als in Kuchiki Byakuya. Filmpje staat erbij
.
Hahaha ik zat net die te kijkenquote:
Eum, zou kunnen, heb toch niets te doen vanavondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kom je me koekjes en warme chocolademelk brengen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:15 schreef Teal het volgende:
[..]
Eum, zou kunnen, heb toch niets te doen vanavond![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hahaha ik zat net die te kijken
Edit: Het is dus precies dezelfde![]()
Kenpachi heeft geen bankai.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje met alle bankai's, ik wil hem kijken maar heb er een paar nog niet gezien geloof ik
Sowieso van Kenpachi nog niet.
Ik woon @Amersfoort zoals ik al 100x heb gezegd hierquote:
Gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik woon @Amersfoort zoals ik al 100x heb gezegd hierPM maar je 06 dan spreken we af
Die zou ik toch komen brengenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gedaan
En nu ben ik koekjes eten en warme chocolademelk drinken.
Tot zo
Tis net een baby-boeddhaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:16 schreef Zeroku het volgende:
Mich, heb je die van Mayuri Kurotsuchi gezien, die facking grote baby?
quote:
Jaquote:
Heb je die aflevering niet gezien met dat verhaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:19 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
WaaromWaarom heeft hij geen bankai, hoe vet zou zijn bankai zijn als hij hem wel zou hebben
!
Oh okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Heb je die aflevering niet gezien met dat verhaal? Maar, het komt er op neer dat hij hem niet nodig dacht te hebben en dat hij zo ook wel sterk genoeg was
.
Jepquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh oke
Wtf is die shit trouwens dat iedereen tegen zijn Zanpaktou gaat vechten dan? Soort van sideline van het verhaal?
Ik ben er ook niet blij meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:25 schreef Lutte het volgende:
Naamsverandering? Nieuw logo? Dat mocht?
Ik was het niet voordat ik weer veroordeeld wordtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Kan ook niet geloven dat het mag.
WEER veroordeeld? Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik was het niet voordat ik weer veroordeeld wordt
Want? Als het beestje maar een naam heeft, toch? Neem aan dat mods zich niet druk gaan maken om een TT.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Kan ook niet geloven dat het mag.
Ik werd eerder al veroordeeld dat het mijn idee wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
WEER veroordeeld? Wat bedoel je daarmee?
Denk ik wel. Symph heeft al eerder een vernieuwde TT teruggedraaid en BrandX een vernieuwde OP.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Want? Als het beestje maar een naam heeft, toch? Neem aan dat mods zich niet druk gaan maken om een TT.
Weet je toevallig ook de reden daarvan? Of kan ik dat beter in de FB hier vragen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk ik wel. Symph heeft al eerder een vernieuwde TT teruggedraaid en BrandX een vernieuwde OP.
Je moet even in topic #996 en/of #997 kijken, daar wordt het allemaal overlegd en kom je erachter hoe dit tot stand is gekomen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk ik wel. Symph heeft al eerder een vernieuwde TT teruggedraaid en BrandX een vernieuwde OP.
Eeuh... De TT was toen met die +'jes enzo, die had jij gemaakt, en de OP was omdat we net nieuw waren maar later kregen we toestemming voor deze OP van Symph.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook de reden daarvan? Of kan ik dat beter in de FB hier vragen?
Heb je een linkje? Ik zit op iPod dus kan niet zoeken...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef Teal het volgende:
[..]
Je moet even in topic #996 en/of #997 kijken, daar wordt het allemaal overlegd en kom je erachter hoe dit tot stand is gekomen.
Ff kijken een momentje aubquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ik zit op iPod dus kan niet zoeken...
Ohja, met die plusjes klopt inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eeuh... De TT was toen met die +'jes enzo, die had jij gemaakt, en de OP was omdat we net nieuw waren maar later kregen we toestemming voor deze OP van Symph.
En ik ga niet lopen janken van 'dat maahaaag niehiet', vroeg en gewoon af waar die naamsverandering vandaan kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:35 schreef honkeytonk het volgende:
HeeNu mag ik hier weer posten
Want een nieuwe titel
betekent een nieuwe SC
![]()
Dus ik post hier weer mee
Leuk hé?
![]()
![]()
Wat een smileys!
Slaap lekker.Ik ben hier zo weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vond het even apart dat de titel anders was. De grap was namelijk altijd dat er niemand 'ojw' zat.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |