Oh...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar morgen kunstbeoordeling 2D en 3D, moet voldoende hebben
Wat een baas is datquote:
Die gek jaquote:
Ja, Bounto-arc heb ik overgeslagenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die gek ja![]()
Ik vind het nu wel weer chill, dat gedoe met die Bounto's was te langdradig en werd saai.
Maar nu gebeurd er tenminste weer wat
Daaromquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, Bounto-arc heb ik overgeslagen. Nu beginnen de echte gevechten
.
Mja, da's wel kut. Ik heb Bleach ook zó snel gekekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom
Alleen wel ruk, want ik heb nu nog ongeveer 9/10 afleveringen in seizoen 8 te gaan, maar die heb ik vannacht/morgen wel klaar, maar kan niet verder kijken want ben seizoen 9 nog aan het downloaden
Maargoed
Hoe lang heb je erover gedaan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, da's wel kut. Ik heb Bleach ook zó snel gekeken.
Uhm. Geen idee eigenlijkquote:
WHAT?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhm. Geen idee eigenlijk. Volgens mij 5 weken ofzo.
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
WHAT?
Dude, 5 weken? Alle afleveringen?!
Sick
Whehe. Ik heb ook fillers overgeslagen enzo hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef Michhas het volgende:
Alhoewel... Ik kijk nu drie weken, zit bij 160 nu... Hmm.. Crap
Wat heb je overgeslagen dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb ook fillers overgeslagen enzo he.
Bounto alleen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat heb je overgeslagen dan?Bounto's? Verder nog meer?
Nope. Verder niet meer teruggekomenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm oke... Dat soort shit komt niet meer voor toch? Ik vond het een beetje cheesy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |