Linker is Aizen, daarnaast allemaal aspada'squote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:53 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ken je hier allemaal al van?
Ja, maar weet je ook de namenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Linker is Aizen, daarnaast allemaal aspada's
quote:
Stuk lastiger zonder ondertitelsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:56 schreef Michhas het volgende:
Ik ken die namen allemaal niet uit mijn hoofd, omdat Engels en geen ondertiteling, dus geen idee hoe ik alles moet schrijven
Ja, da's wel minder jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Stuk lastiger zonder ondertitels
Barragan ziet er wel vet uit, maar hij is nog weinig voorgekomen bij mij tot nu toe, alleen bij die meetings zeg maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:58 schreef Zeroku het volgende:
Ik vond zelf Barragan, Grimmjow, Ulquiorra en Nnoitra het vetste.
Ja, er komt nog iets supertofs met Barragan, maar dat moet je zelf maar kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Barragan ziet er wel vet uit, maar hij is nog weinig voorgekomen bij mij tot nu toe, alleen bij die meetings zeg maar
[ afbeelding ]
Grimmjow is kut en irritant![]()
Ulquiorra is inderdaad een fucking baasDie ziet er ook fucking vet uit
En die Nnoitra is even snel voorbij gekomen, heeft nog niet gevochten ofzo...
[ afbeelding ]
Ichimaru
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, er komt nog iets supertofs met Barragan, maar dat moet je zelf maar kijken.
Gin is echt zo'n achterbaks kutventje. Met die hoerenlach altijd
Mja, hij is wel echt goed gemaakt idd, ook dingen die je helemaal niet verwacht. Ik zat echt zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Gin vind ik echt een tof karakterZe hebben hem heel goed neergezet
Ik las trouwens ergens dat Rukia nog een relatie met Ichigo krijgt ofzo?![]()
Huh? Dat zwaard van Aizen? Die pop?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, hij is wel echt goed gemaakt idd, ook dingen die je helemaal niet verwacht. Ik zat echt zo5 minuten lang toen dat zwaard van Aizen die pop bleek te zijn i.p.v. hijzelf.
Dat moet je zelf kijken. Een vriend van me heeft een keer een supertof stuk verraden en ik was echt zo boos
dus ik ga ook niks verraden nu
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh? Dat zwaard van Aizen? Die pop?
Moet ik dat al gezien hebben?
By the way:Ja, dat moet je toch al gezien hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Dat Aizen 'dood' was en aan die muur hing?
Die spoiler!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ooooh in de soul societyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat moet je toch al gezien hebben? Dat Aizen 'dood' was en aan die muur hing?
Die spoiler!
Ja, dat is ook een tof stukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ooooh in de soul societyJa dat was ik even vergeten
Ben nu by the way bij dat stukje dat Rukia haar oude captain tegenkomt als Aspada, best lachen
Nooooooquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een tof stuk.
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Noooooo![]()
MIJN OGEN
Dan deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|