geil zijn die hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
Zo en nu ga ik naar te dikke kinderen op tv kijken.
Dat is minder..ik doe alleen verlegen, onschuldige 16 jarige maagden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:32 schreef Editeur het volgende:
[..]
Het waren van die quasipaupers. En dan ook nog eens 16 = aandachtshoertjes
in bed?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga verstandig doen en slapen.
Daag![]()
Ok. Ik zal het doorgeven aan Creative Assembly.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Romanus het volgende:
IK WIL ROME 2 TOTAL WAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is minder..ik doe alleen verlegen, onschuldige 16 jarige maagden.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef 92Merel het volgende:
Daag![]()
Nee, je blijft hierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef 92Merel het volgende:
Daag![]()
slaap lief, ik ga ook maar eens want ik zie net dat het al half 1 is. Morgen vroeg eruit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef 92Merel het volgende:
Daag![]()
Als ik laatst zeg lijkt het alsof ik een leven heb.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:32 schreef Dyr. het volgende:
[..]
laatst? dat is vet lang geleden jongen xD
Trustequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef 92Merel het volgende:
Daag![]()
Alleen meisjesquote:
Jij ook slaap lekker danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef poqpoq het volgende:
[..]
slaap lief, ik ga ook maar eens want ik zie net dat het al half 1 is. Morgen vroeg eruit.
dus als jij nul keer 2 koekjes hebt het jij 2 koekjes?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef blckbb het volgende:
[..]
4 / 2 = 2*0=2+14=16.
OF was die vermenigvuldiging een fout?
Ok, ik denk alleen wel dat ze weten dat er veel vraag naar isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ok. Ik zal het doorgeven aan Creative Assembly.
2*0=2?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef blckbb het volgende:
[..]
4 / 2 = 2*0=2+14=16.
OF was die vermenigvuldiging een fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |