Ja, die had ik al opgemerkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:07 schreef Teal het volgende:
[..]
Zie mijn handtekening, die tekst hieronder
Geen bagger zei jequote:
Wat heeft het dan met het vol krijgen van dit topic te maken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:11 schreef Teal het volgende:
[..]
Niet perse hier.
[..]
Soms moet het even
Weet ik veel, hij begint er in een keer overquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat heeft het dan met het vol krijgen van dit topic te maken?
hahahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef Teal het volgende:
[..]
Weet ik veel, hij begint er in een keer over
Succesquote:
Ik meen het serieus. Het zal niet voor niks zijn dat je daarheen moet, dus succes daarmeequote:
Jullie gaan te serieus op mij inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Het zal niet voor niks zijn dat je daarheen moet, dus succes daarmee.
En nu denkt Bos81 dat ik hem bespot wat niet zo isquote:
Oh. Sorryquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Jullie gaan te serieus op mij in![]()
Ik was een grap aan het voorbereiden maar niemand zei: Waarom? of: Sinds wanneer?
En dan zei ik: Sinds ik FOK! ken
en dat was dan heel grappig![]()
Maar nu niet meeromdat ik het moest uileggen
Dat is wel fijn, zeker als het helpt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Psychiater, ja liever niet, maar ik heb het persoonlijk soms wel nodig. En het heeft me toch wel een beetje geholpen als is het alleen maar de meds.
Mwa, echt een hele hoge pet heb ik niet van ze op, maar ik geloof best dat ze in sommige situaties heel goed van pas komenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Psychiater, ja liever niet, maar ik heb het persoonlijk soms wel nodig. En het heeft me toch wel een beetje geholpen als is het alleen maar de meds.
Kon je natuurlijk niet ruikenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik was een grap aan het voorbereiden maar niemand zei: Waarom? of: Sinds wanneer?
[..]
En nu denkt Bos81 dat ik hem bespot wat niet zo is![]()
En zo gaat het niet goed
Denk ik helemaal niet Vond het wel vreemd dat je op zaterdag naar de psychiater zou moeten, meestal werken die gewoon van ma-vr. En sommige op oproepbasis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef Teal het volgende:
[..]
[..]
En nu denkt Bos81 dat ik hem bespot wat niet zo is![]()
En zo gaat het niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |