Dat doe je zehelf!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:45 schreef STING het volgende:
[..]
Yuhuk. Nu post ik weer door het slotje heen.
Ja, die stonden er wel, maar die hebben we dus niet aangesloten helaas... dat was niet haalbaar voor mijn collegaquote:
Die Jamo R909 lijken me toch beter.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die stonden er wel, maar die hebben we dus niet aangesloten helaas... dat was niet haalbaar voor mijn collega.
Nee.quote:
En je hoopt dat het een lekkere blonde deerne is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef STING het volgende:
Ben benieuwd, Philips gaat een monteur langssturen voor de bleeding van de blacklight in m'n TV
Met je voetenzak aan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee.
Het is nu te koud voor mijn slipdressDus heb ik een pyjamabroek + hemdje aan
Oh en een vest en ik zit onder m'n dekbed, want koud
Je hebt toch niet een nieuwe TV he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef STING het volgende:
Ben benieuwd, Philips gaat een monteur langssturen voor de bleeding van de blacklight in m'n TV
Ik hoop het niet, dan blijf ik met een defecte TV zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je hoopt dat het een lekkere blonde deerne is?
Ja, of het audiofiele merk, Bosequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die Jamo R909 lijken me toch beter.
Ik wilde al zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, nee. Deze is pas een jaar oud ofzo
Nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of het audiofiele merk, Bose.
Nee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:51 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n ding waar je je voeten in kunt stoppen, om ze warm te houden
Krijg ik dan jouw oude, ja?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:51 schreef STING het volgende:
[..]
Dus. Pas over een half jaartje weer eens kijken naar een nieuwe TV
Dan moet je een dichtbijzijnde man je voet in zijn kruis hengelen.quote:
Enige dat onder mijn kussen lag en roze is, is mijn pyjamabroek. Die heb ik wel aan ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:52 schreef STING het volgende:
[..]
Het lag onder je kussen! En het was roze!
Dan wordt ie wel heul klein hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je een dichtbijzijnde man je voet in zijn kruis hengelen.
Lotje!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:53 schreef Lotusss het volgende:
Haaai!
* Lotusss voelt zich alsof ze door een colonne vrachtwagens is overreden...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat is mijn broer een ongelooflijke nerd
Heeft nu weer een wifi weegschaal zodat hij op zn iphone kan zien hoe zijn gewicht de afgelopen dagen omhoog/omlaag gegaan iswtf echt..
Nee, het gereedschap van die kerel.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heeft nu weer een wifi weegschaal zodat hij op zn iphone kan zien hoe zijn gewicht de afgelopen dagen omhoog/omlaag gegaan iswtf echt..
Ik heb wel wat schroevendraaiers in mijn tas zitten van de reparatiebeurt bij MissB. Een grote en een kleine.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, het gereedschap van die kerel.
Overigens is de dichtstbijzijnde man mijn buurman. Huuuu
Kan Yuki goed koken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yuuks, kook gewoon een keer voor Sting, dan heb je 't zo voor elkaar
En wat een beurt was het!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb wel wat schroevendraaiers in mijn tas zitten van de reparatiebeurt bij MissB. Een grote en een kleine.
Ik kan koken.quote:
Doe mij die grote dan maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb wel wat schroevendraaiers in mijn tas zitten van de reparatiebeurt bij MissB. Een grote en een kleine.
Jij doet niet leukquote:
quote:
Dus als ik het goed begrijp moet hij op de weegschaal gaan staan en dan kan hij op zijn iphone zijn gewicht aflezen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben gigantisch aan het inkakken, moet straks nog mn kind op gaan halen
Geeft niet. Ik kan het ook niet. Oefenenen oefenen maar ik heb geen fatsoenlijke messen en ach.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan koken.
Ik doe geen uitspraken over kwaliteit.
En snijden kan ik niet, dat heb je zelf gezien
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yay m'n haar eens niet met een scheiding..
Jij kan echt heul veul beter snijden dan ik!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik kan het ook niet. Oefenenen oefenen maar ik heb geen fatsoenlijke messen en ach.
Beetje pretentieus lopen doen is altijd leuk.
Dank je!quote:
Ken je me anders dan?quote:
Haaai!quote:
Nee op zijn iPhone kan hij zijn gewicht van de afgelopen dagen zien! Dus een soort statistiek!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet hij op de weegschaal gaan staan en dan kan hij op zijn iphone zijn gewicht aflezen?
En dat moet iets toe voegen dan?
Kweenie. Zo netjes en gelijkmatig was die aubergine komkommer niet gesneden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij kan echt heul veul beter snijden dan ik!
Er zit ook een scherm op zn weegschaal, maar op de iphone kan hij dan zien wat zn vetmassa is, hoe zijn gewicht de laatste tijd geschommeld heeft etc..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet hij op de weegschaal gaan staan en dan kan hij op zijn iphone zijn gewicht aflezen?
En dat moet iets toe voegen dan?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zit ook een scherm op zn weegschaal, maar op de iphone kan hij dan zien wat zn vetmassa is, hoe zijn gewicht de laatste tijd geschommeld heeft etc..
Maar om even aan te geven wat voor nerd het is.. ALLES gaat elektronisch. De zeeppompjes, op de badkamer een TV die hij bediend met zn iphone.. Die op de slaapkamer ook, in de woonkamer een full HD beamer en als die de film heeft uitgezocht op zn iphone dimt het licht, gaan de gordijnen dicht en afhankelijk van het tijdstip en of het regent of te hard waait buiten gaat de zonwering naar beneden.. Zelfs zijn vuilnisbakken gaan automatisch en zn kattenbak ook al!
Oh maar dat is wel super handig natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee op zijn iPhone kan hij zijn gewicht van de afgelopen dagen zien! Dus een soort statistiek!
Jouw broerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zit ook een scherm op zn weegschaal, maar op de iphone kan hij dan zien wat zn vetmassa is, hoe zijn gewicht de laatste tijd geschommeld heeft etc..
Maar om even aan te geven wat voor nerd het is.. ALLES gaat elektronisch. De zeeppompjes, op de badkamer een TV die hij bediend met zn iphone.. Die op de slaapkamer ook, in de woonkamer een full HD beamer en als die de film heeft uitgezocht op zn iphone dimt het licht, gaan de gordijnen dicht en afhankelijk van het tijdstip en of het regent of te hard waait buiten gaat de zonwering naar beneden.. Zelfs zijn vuilnisbakken gaan automatisch en zn kattenbak ook al!
Wat een goede vent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik word er diep ongelukkig vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jouw broer
Je hebt dit al eens verteld maar ik blijf me verbazen![]()
Wil dat stiekem eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WALL·Equote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een goede vent.
Eerst veel werk verzetten om daarna lui te zijn.
Maar jij doet een echte midpunt!quote:
Ik heb gecopy-paste van imdbquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij doet een echte midpunt!
Ik deed gewoon een normale punt in superscript zetten om tijd en werk te besparen.
Yay! Alweer!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh dan ben ik wel weer trots op je meid!
Ja.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Hmmm tosti'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Tostimakende MissB is wel levend maar trapt niet naar behoren.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo te zien ben je er niet tevreden mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
[..]
Die smiley past niet bij je gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik háát foto's van mezelf maken, met als doel foto's van mezelf te makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo te zien ben je er niet tevreden mee.
[..]
leuker dan die oud en nieuw fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Dát wilde ik horenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leuker dan die oud en nieuw foto
alleen nie zo boos kijkenquote:
Op de bank hangen. Film kijken. Chips er bij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Royco1 het volgende:
woehoe, morgen eindelijk weer een avondje vrij![]()
Alleen nu geen idee wat ik zal gaan doen
Het bruisende Beneden Leeuwen in!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Royco1 het volgende:
woehoe, morgen eindelijk weer een avondje vrij![]()
Alleen nu geen idee wat ik zal gaan doen
auwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alleen nie zo boos kijkenje lijkt tien jaar ouder
wel op die pic hierbovenquote:
Oh ja, dat ik daar niet een gedacht heb, altijd gezellig.quote:
Ik moet het wel een beetje met LDG eens zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel op die pic hierbovenik zou je minimaal 45 geven...
Is ook zo saai in je eentje hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Op de bank hangen. Film kijken. Chips er bij.
[ONZ] Hij is allang blij dat je 'm zou geven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zat al n andere manier te bedenken om t te zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ONZ] Hij is allang blij dat je 'm zou geven.[/ONZ]
Ik keek niet boohoos!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Maar ik kan niet lachen op foto'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet het wel een beetje met LDG eens zijn![]()
nou dan weet je t nuquote:
Mja maar ik ben niet zo enthousiast als Yuki. Bij Beneden Leeuwen denk ik namelijk niet aan een bruisend nachtlevenquote:
• Je hebt de kop van een veertigerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zat al n andere manier te bedenken om t te zeggenmaar kon ff niks bedenken
Ja, dan komt die verzorgende kant boven hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Tostimakende MissB is wel levend maar trapt niet naar behoren.
Zo overwerkt ben ik toch niet, dat ik er gewoon 20! jaar ouder uit ziequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou dan weet je t nuals je zo kijkt denken mensen dat je boos bent
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
• Je hebt de kop van een veertiger
• Ik schat je leeftijd op 45
• Op basis van die foto zou ik u tegen je gaan zeggen
[*]Hoe was dat nou, die Tweede Wereldoorlog?
• Etc.
Misschien omdat er geen bruisend nachtleven isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja maar ik ben niet zo enthousiast als Yuki. Bij Beneden Leeuwen denk ik namelijk niet aan een bruisend nachtlevenWrom weet ik niet.
wel als je zo kijktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo overwerkt ben ik toch niet, dat ik er gewoon 20! jaar ouder uit zie
HA! Dus dat word op de bank hangen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien omdat er geen bruisend nachtleven is
Dus toch die scheiding!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel als je zo kijktmet zon frons in je kop
op die oud en nieuw foto heb je ineens weer n heel jong koppie
hoe doe je t
neeheequote:
Ja of ergens heen waar ze wel een bruisend nachtleven hebben, probleem is om mensen mee te krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:19 schreef Tally het volgende:
[..]
HA! Dus dat word op de bank hangen.
Sarcasme. Herken hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja maar ik ben niet zo enthousiast als Yuki. Bij Beneden Leeuwen denk ik namelijk niet aan een bruisend nachtlevenWrom weet ik niet.
Ja, die had ik daar niet, want 't was gezellig en een blije boel enzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neeheeiets met je gezicht
die frons in je kop
nou dus niet meer fronsen, haar leuk doen en je hebt geen ouwe kop meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, die had ik daar niet, want 't was gezellig en een blije boel enzo
Check, haar leuk doen wordt alleen wat minder makkelijk denk ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou dus niet meer fronsen, haar leuk doen en je hebt geen ouwe kop meeropgelost
het zat toch prima op die foto hierboven? verder kun je er denk niet heel veel anders meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Check, haar leuk doen wordt alleen wat minder makkelijk denk ik
Maar goed, straks ff poging doen als ik frisse neus heb gehaald, nu boodschappen doen
blijft leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
Vanavond de America special. Die heb ik ook nog maar 300 keer gezien
hij gaat ontploffen in 10.9.8.7.6.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ie doet, maar de harde schijf is druk bezig..
wasda?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
Vanavond de America special. Die heb ik ook nog maar 300 keer gezien
Dankquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het zat toch prima op die foto hierboven? verder kun je er denk niet heel veel anders mee
de regen inquote:
Ik ben het een keer zat. Ze zijn er al zo vaak op geweest dat het niet meer leuk is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind ze wel leuk blijven, heb ze ook al heel vaak gezien
Ach, deur uit, auto in, super in en weer terugquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de regen in
mijn arme visite moet van zuidplein door de zeikende regen naar mij lopendas de enige verbinding vanaf cs naar hier
Als ie dat doet vermoord ik 'm.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij gaat ontploffen in 10.9.8.7.6.....
En Top Gear specialquote:
oh natuurlijkquote:
Nou ja, niet als je 'm al heel vaak hebt gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh natuurlijklove it!!
haalt het niet bij bolivia![]()
maar toch heerlijke tv
Altijd leuk, op de vrijdagavond wetteksten doorlezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, niet als je 'm al heel vaak hebt gezien
Ik ga maar eens de woningwet doorspeuren voor Huppel.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom kun je ze ook gewoon uitlaten
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom kun je ze ook gewoon uitlaten
Irritant is dat he!quote:
Ja, mieters. Maar voor het goede doel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd leuk, op de vrijdagavond wetteksten doorlezen
Hmmm.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dan komt die verzorgende kant boven he
Dan is het goed he,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mieters. Maar voor het goede doel.
Is dat een hmmm als inquote:
Bekijk art. 70c lid 1 van de Woningwet eensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is het goed he,
Succes, heb ook al wat dingen nagekeken maar niks nuttigs kunnen vinden
Eentje die hoog begint en laag eindigt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dat een hmmm als inof als in 'nou....'?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eentje die hoog begint en laag eindigt.
Of eigenlijk heeft ie een beetje een opslingering en dooft ie dan langzaam uit.
Nu ik erover nadenk: er zijn zoveel mogelijkheden om Hmm uit te spreken!
Ben jij morgen nog te spotten in de buurt van Blijdorp?quote:
quote:
Interessant.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bekijk art. 70c lid 1 van de Woningwet eens
Juist.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Interessant.
wil dus eigenlijk zeggen dat er nog wel urgentie gevallen zijn, maar dan alleen bij aangewezen instellingen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een beetje zoals op 16 seconde denk ik komt het meest in de buurt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist.. In dit geval dus alle instellingen die belast zijn met sociale huurwoningen.
Ook een interessant stukje over de bijstand gevonden. Ik denk dat Huppel dr situatie best 'eenvoudig' op te lossen is..
Hallo, hier spreekt de arme doorgeregende visite. Kon jij me niet even taxiën vanaf centraal naar hierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, deur uit, auto in, super in en weer terug
En terechtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
Whahaha, het Wetboek bestempelt kinderen ook als last
Ik was in de hele andere hoek aan het zoeken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist.. In dit geval dus alle instellingen die belast zijn met sociale huurwoningen.
Ook een interessant stukje over de bijstand gevonden. Ik denk dat Huppel dr situatie best 'eenvoudig' op te lossen is..
Nou ja, het is precies zoals Peu het vanmorgen zei.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zou toch fijn zijn he!
Ja, ik heb het vanmorgen niet meegekregenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het is precies zoals Peu het vanmorgen zei..
Huppel moet 1 feb, afwachten. Komt daar niks uit, dan is dat de enige resterende oplossing.
Je moet simpel beginnen met het recht op een woning en van daaruit doorzoeken. Eigenlijk was het heel simpel, ik keek in m'n wetboek bij de woningwet en vond bijna meteen het artikel wat ik zochtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was in de hele andere hoek aan het zoeken.
Was al aan het kijken naar oplossingen voor de bijstand omdat ik er vanuit ging dat ze niet meer werken met urgentieregelingen
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Veronica zendt zondag om half 9 Rush Hour 3 en om 22:15 ofzo Rush Hour uit.
Ben ik de enige die het nogal onlogisch vind om eerst 3 dan 1 en geen 2 uit te zenden?
Ja ik weet dat het niet echt vervolgen zijn maar toch. Wel terugkomende grappen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geloof dat ik even moet teruglezen?
Ja was nog niet aan wetteksten begonnen, wilde dat mijn ex laten doen aangezien het haar beroep is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet simpel beginnen met het recht op een woning en van daaruit doorzoeken. Eigenlijk was het heel simpel, ik keek in m'n wetboek bij de woningwet en vond bijna meteen het artikel wat ik zocht
Het komt hierop neer:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik heb het vanmorgen niet meegekregen
Ik zeg, vreemd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Veronica zendt zondag om half 9 Rush Hour 3 en om 22:15 ofzo Rush Hour uit.
Ben ik de enige die het nogal onlogisch vind om eerst 3 dan 1 en geen 2 uit te zenden?
Ja ik weet dat het niet echt vervolgen zijn maar toch. Wel terugkomende grappen.
Zie mijn post hierboven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geloof dat ik even moet teruglezen?
Ah oke. Ja dat wist ik idd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het komt hierop neer:
Omdat Huppel een gezamenlijk huishouden voert met R., heeft ze geen recht op bijstand. Ook om dat feit heeft ze geen recht op urgentie bij de gemeente, want ze heeft onderdak voor haar en haar zoon en eten en drinken.
Zodra R. Huppel uit huis zou schoppen of ze uit zichzelf zou vertrekken (bijvoorbeeld), voert ze geen gezamenlijk huishouden meer en heeft ze dus recht op een bijstandsuitkering en een woning, want dat laatste is geregeld in art. 70c lid 1 en de grondwet..
Precies. Het is dus zaak om uit te zoeken wat die speciale gevallen zijn, daar is de wet ook niet duidelijk over.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:55 schreef Royco1 het volgende:
Heb ook al even op de website van domesta gekeken, geven aan dat ze in principe geen urgentie toekennen, alleen in speciale gevallen.
Lijkt me het beste om met hen dus het gesprek aan te gaan met iemand erbij die juridisch onderlegd is.
Ja het bijstand verhaal had ik duidelijk, maar ging ervan uit dat ze niet zo snel een woning toegewezen zou krijgen, dus ik was op zoek naar wegen om dat te omzeilenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het komt hierop neer:
Omdat Huppel een gezamenlijk huishouden voert met R., heeft ze geen recht op bijstand. Ook om dat feit heeft ze geen recht op urgentie bij de gemeente, want ze heeft onderdak voor haar en haar zoon en eten en drinken.
Zodra R. Huppel uit huis zou schoppen of ze uit zichzelf zou vertrekken (bijvoorbeeld), voert ze geen gezamenlijk huishouden meer en heeft ze dus recht op een bijstandsuitkering en een woning, want dat laatste is geregeld in art. 70c lid 1 en de grondwet..
Ach ik moet maandagavond bij mijn ex toch haar computer en netwerk opnieuw installeren, kan ik haar ook meteen aan het werk zettenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Het is dus zaak om uit te zoeken wat die speciale gevallen zijn, daar is de wet ook niet duidelijk over.
Ik vraag me af of die er zijn. Ik ga iig van de week even met een kennis van mij mailen die o.a. dit soort zaken behandelt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het bijstand verhaal had ik duidelijk, maar ging ervan uit dat ze niet zo snel een woning toegewezen zou krijgen, dus ik was op zoek naar wegen om dat te omzeilen
Heb ze inderdaad nog niet gevondenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die er zijn. Ik ga iig van de week even met een kennis van mij mailen die o.a. dit soort zaken behandelt..
Klopt. En die krijg je het snelste en tegen de gunstigste voorwaarden wanneer je dus op de urgentielijst staat. De wet is er, dus moet er bewezen worden dat het een 'speciaal geval' is waardoor deze wet ook toegepast kan worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
Ja die woning lijkt me het belangrijkste nu
Maar ook mensen met urgentie komen op een wachtlijst, samen met anderen met urgentie. Kan zo weer een paar maanden duren. Wat niet wegneemt dat huppel het kan proberen. En misschien gewoon bij de gemeente zelf aan kloppen, zo van: volgens die en die wet heb ik recht op een woning, maar de woningbouw heeft niks voor me. Doe ns oplossen en snel een beetje!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het komt hierop neer:
Overigens geldt dat niet voor inwonen bij familie, dan heb je gewoon recht op een uitkering.
Dat weet ik. De wachtlijsten omzeil je sowieso niet, maar mocht er 1 feb, niks uit komen, is deze wet nog een mogelijkheid om aan te grijpen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar ook mensen met urgentie komen op een wachtlijst, samen met anderen met urgentie. Kan zo weer een paar maanden duren. Wat niet wegneemt dat huppel het kan proberen. En misschien gewoon bij de gemeente zelf aan kloppen, zo van: volgens die en die wet heb ik recht op een woning, maar de woningbouw heeft niks voor me. Doe ns oplossen en snel een beetje!
Ik ben nu van plan de jurisprudentie even na te zoeken, maar ik betwijfel of die er is.quote:
Ze vinden je dus nog geen man?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Boodschapjes binnen, en ik ben blij, want ik werd bestemepld als leuke jongen zojuist
Als ik mocht kiezen tussen leuke jongen, of uitziend als 40+ dan weet ik het welquote:
Het meest positieve "snel" een woning verhaal dat ik te horen kreeg was het volgende.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het bijstand verhaal had ik duidelijk, maar ging ervan uit dat ze niet zo snel een woning toegewezen zou krijgen, dus ik was op zoek naar wegen om dat te omzeilen
quote:
Ik vind het raar dat ze dat adviseren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het meest positieve "snel" een woning verhaal dat ik te horen kreeg was het volgende.
* Eerst naar blijf van mn lijf huis, ook al word ik niet geslagen.
* Na 5 dagen inschrijven bij de gemeente op het adres van dat huis
* Na 10 dagen uitkering van ongeveer 300 euro aanvragen, deze wordt gestort op rekening van het huis en ik krijg dan 20 euro zakgeld per week![]()
* Na ongeveer 3 maanden intensieve begeleiding van verschillende mentoren (1 om over je kapotte relatie te praten, 1 om de zakelijke kant van alles op een rij te zetten, 1 die je helpt voor je kind te zorgen enz enz enz) mag je naar een flatje van die instantie
* Na ongeveer 9 maanden intensieve begeleiding om je te leren hoe je op jezelf moet wonen krijg je een gewone sociale huurwoning.
Niet vreemd dat de moed mij dan in mn schoenen zakt he? Vooral als dan ook nog wordt gezegd dat mijn situatie niet bedreigend genoeg is en ik er dus toch niet terecht kan
Wat is er 1 feb?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. De wachtlijsten omzeil je sowieso niet, maar mocht er 1 feb, niks uit komen, is deze wet nog een mogelijkheid om aan te grijpen..
Maar dat kan ik dus nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ze dat adviseren.. Je bent veel sneller geholpen als je bij familie of vrienden of zo terecht kan en daar een bijstandsuitkering aan kan vragen. En van daaruit kan je op zoek naar een sociale huurwoning.
Kan je de woning niet in onderhuur doen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat is er 1 feb?
Hup, als je nog in rdam wil.... Mijn huis staat nu leeg natuurlijk... kan je daar alleen niet inschrijven want dan krijg ik gezeik, maar daar moeten we dan ff oplossing voor zoeken
Uiteraard! Sterktequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Samzz als je nog iets vindt wil je me dat dan pmen?
Ik ga weg hier, meelezende ex die graag in een slachtofferrol kruipt ontneemt mij alle plezier in het posten namelijk.
Zit gvd al de hele tijd naar de foon te kijken of ie weer vindt dat ik hem zwart maak ofzo.
Iets wat me trouwens verdomd veel moeite kost om dat NIET te doen inmiddels
Ik kan niet bij familie of vrienden terecht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je dat niet, of wil je dat niet?
Dat wil ik niet, want ook gezeik. Bijv met hypotheekrenteaftrek en hoe krijg je iemand eruitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je de woning niet in onderhuur doen?
Oh, zo bedoel ik dat niet...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet bij familie of vrienden terecht.
Echt sorry hoor maar niet iedereen heeft de ideale familie a la huxtables
Zij daarin, niet ingeschreven dus dakloos. Huppa done.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat is er 1 feb?
Hup, als je nog in rdam wil.... Mijn huis staat nu leeg natuurlijk... kan je daar alleen niet inschrijven want dan krijg ik gezeik, maar daar moeten we dan ff oplossing voor zoeken
quote:
Wat dan? Want mijn dat kan ik niet sloeg wel op het stukje bij fam of vrienden terecht kunnenquote:
Ja oke, dat is ook zo. Dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, want ook gezeik. Bijv met hypotheekrenteaftrek en hoe krijg je iemand eruit
Ja is inderdaad met het oog op een kind niet ideaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zij daarin, niet ingeschreven dus dakloos. Huppa done.
Ik zeg het heel simpel maar met dat principe kom je wel ergens toch?
Of pakken ze dan eerder het kind af vanwege dakloos?
En hoe kom ik aan geld dan? Want niet ingeschreven is geen uitkering.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
Yep, maar ik had van HP begrepen dat haar corporatie niet meer aan urgentie doet. (Dan kan je vaak nog steeds vragen om een hogere prioriteit). Daarnaast heeft ze zolang ze nog niet zolang ze nog steeds een adres delen. Technisch gesproken mag die ex haar ook gewoon het huis uit mikken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar ook mensen met urgentie komen op een wachtlijst, samen met anderen met urgentie. Kan zo weer een paar maanden duren. Wat niet wegneemt dat huppel het kan proberen. En misschien gewoon bij de gemeente zelf aan kloppen, zo van: volgens die en die wet heb ik recht op een woning, maar de woningbouw heeft niks voor me. Doe ns oplossen en snel een beetje!
Veel hypotheekverstrekkers vinden het niet zo fijn als je onderverhuurtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja oke, dat is ook zo. Dat snap ik ook wel.
Ik ben nog niet zo thuis in huisvestiging, maar waarom krijg je gezeik als iemand zich op jouw adres inschrijft?
Nee, op je laatste zinnetje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat dan? Want mijn dat kan ik niet sloeg wel op het stukje bij fam of vrienden terecht kunnen
Dat geven dus bijna alle corporaties aan, maar de wetgeving is er wel, en daar moeten ze zich aan houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, maar ik had van HP begrepen dat haar corporatie niet meer aan urgentie doet. (Dan kan je vaak nog steeds vragen om een hogere prioriteit). Daarnaast heeft ze zolang ze nog niet zolang ze nog steeds een adres delen. Technisch gesproken mag die ex haar ook gewoon het huis uit mikken.
Heb jij daar lekker aan mogen knagen?quote:
Ik ben dus ook inmiddels op het punt dat ik hoop dat ie dat doet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, maar ik had van HP begrepen dat haar corporatie niet meer aan urgentie doet. (Dan kan je vaak nog steeds vragen om een hogere prioriteit). Daarnaast heeft ze zolang ze nog niet zolang ze nog steeds een adres delen. Technisch gesproken mag die ex haar ook gewoon het huis uit mikken.
Ik probeer alleen maar mee te denken sorryquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe kom ik aan geld dan? Want niet ingeschreven is geen uitkering.
Bijvoorbeeld....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
Daar komt wet 70c lid 1 om de hoek. Dakloos = urgentie = sneller een woning = recht op uitkering want inschrijfadres.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe kom ik aan geld dan? Want niet ingeschreven is geen uitkering.
Nee dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, op je laatste zinnetje.
Ik dacht dat je misschien wel bij familie terecht kon.
Ik heb het ook niet over onderhuur.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel hypotheekverstrekkers vinden het niet zo fijn als je onderverhuurt
Nog niet, eerst de frietjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij daar lekker aan mogen knagen?
Ik vind ze wel aan de zoute kant, maar het is het lekkerst dat Mickey D te bieden heeft.
Oke. Helaas.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dus![]()
Heb niet veel familie, de familie die ik heb is bejaard, zit met huis vol koters of geen contact mee.
Jij eet frietjes bij McDonalds? Die probeer ik koste wat kost te vermijden.quote:
Welcome to my moodquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Helaas.
Ik kijk nog even verder, mocht ik wat vinden dan hoor je het. Maar ik zie het somber in nu.
Klopt. Maar wonen bij een dakloze is echt geen optie, dan staat de kinderbescherming waarschijnlijk op de achterste poten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld....
Haar zoon afpakken lijkt me sterk. Hij is toch 12? Dan heeft hij heel veel eigen inbreng op waar hij wil wonen
In ieder geval zijn er dus wel mogelijkheden, nu alleen nog uit vinden hoe ze het beste benut kunnen worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar komt wet 70c lid 1 om de hoek. Dakloos = urgentie = sneller een woning = recht op uitkering want inschrijfadres.
Ik denk dat rival dat bedoelt.
Precies, twisterfries van de Burger King daarentegen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Jij eet frietjes bij McDonalds? Die probeer ik koste wat kost te vermijden.
Maaltijd gehaald, dan was t gratis parkerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij eet frietjes bij McDonalds? Die probeer ik koste wat kost te vermijden.
Qua wetten die je kunnen helpenquote:
Ik haal altijd twee hamburgers, één McKroket en een kleine cola.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maaltijd gehaald, dan was t gratis parkeren
Mjah ben allang blij dat ik nu tips krijg die verder gaan dan "zoek een rijke vent" "ga naar de soos" en "ga naar de woningbouw"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Qua wetten die je kunnen helpen
We zijn met z'n allen aan het broeden op toepassing van de wetten die er wel zijn..
Ik weet het antwoord. Geen zolang er geen wijzigingen in de situatie zijn, gebeurt er niets.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Qua wetten die je kunnen helpen
We zijn met z'n allen aan het broeden op toepassing van de wetten die er wel zijn..
Nou ja, je komt er nu achter dat er wel wat is op het gebied van wetgevingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ben allang blij dat ik nu tips krijg die verder gaan dan "zoek een rijke vent" "ga naar de soos" en "ga naar de woningbouw"
Die wetten enz heb ik mij nooit in verdiept, ging er eigenlijk vanuit dat als de woningbouw zei dat het niet kon dat dat ook zo was. Kreeg altijd te horen: zo zijn de regels.
En zonder als racist bestempeld te worden, ik zag die regels alleen genegeerd worden voor hele drommen asielzoekers tegelijk
Das dan ook het enigequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, twisterfries van de Burger King daarentegen.
Het kan zijn dat de woningbouw die regels ook zo heeft. Alleen diegene wie verantwoordelijk is om die wet uit te voeren, zal daar woningruimte voor beschikbaar hebben, grote kans dat het via diezelfde woningbouw gaat, maar die zijn dan apart van de reguliere woningen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ben allang blij dat ik nu tips krijg die verder gaan dan "zoek een rijke vent" "ga naar de soos" en "ga naar de woningbouw"
Die wetten enz heb ik mij nooit in verdiept, ging er eigenlijk vanuit dat als de woningbouw zei dat het niet kon dat dat ook zo was. Kreeg altijd te horen: zo zijn de regels.
En zonder als racist bestempeld te worden, ik zag die regels alleen genegeerd worden voor hele drommen asielzoekers tegelijk
Ja omdat de asielzoekers niet alleen zijn, maar de regering dat regelt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dat weten we allemaal al, spuit 11.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord. Geen zolang er geen wijzigingen in de situatie zijn, gebeurt er niets.
Waarom zou je in hemelsnaam een kipburger nemen als je een Whopper kan eten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:18 schreef rival het volgende:
Das dan ook het enige
Kipburgers die naar vis smaken
Serieus! Dat is wat ik vanmiddag zeiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja omdat de asielzoekers niet alleen zijn, maar de regering dat regelt.
Woningbouw probeert zich er denk ik gewoon makkelijk vanaf te maken.
Great minds think alikequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus! Dat is wat ik vanmiddag zei
Omdat kip!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam een kipburger nemen als je een Whopper kan eten?
Eens, maar niet bij de McD of de BK.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Poging tot vrolijker kijken
Je kijkt iig vriendelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: doe het bovenste knoopje van je overhemd eens los
♥ || Baby catcher in training || ♥
Kipquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam een kipburger nemen als je een Whopper kan eten?
Idd, shirt onder het overhemd en het oogt al veel vlotter.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kijkt iig vriendelijker.
Het duurde 5 minuten voor ik 'm vast had, moet ie weer losquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kijkt iig vriendelijker.
Oh ja. Wij moeten nog KFC-enquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef rival het volgende:
[..]
Kip
Gen klachten over de whopper inderdaad
Maar niks komt in de buurt van de KFC Zinger
Heb ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, shirt onder het overhemd en het oogt al veel vlotter.
Alléén vast als je een stropdas om hebt. Anders NOOIT dat bovenste knoopje vast!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het duurde 5 minuten voor ik 'm vast had, moet ie weer los
Eens!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens, maar niet bij de McD of de BK.
Meestal doe ik m vast om stoprdas om te doen, om hem vervolgens weer los te doen achter de stropdas, eigenlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alléén vast als je een stropdas om hebt. Anders NOOIT dat bovenste knoopje vast!
Dat!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
Alléén vast als je een stropdas om hebt. Anders NOOIT dat bovenste knoopje vast!
Hallo ik wil urgentie aanvragenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon een aanvraag indienen voor urgentie bij de woningbouwcorporatie of vragen of ze deel uitmaken van een overkoepelend geheel. Aangetekend versturen. Bij afwijzing heb je al een officieel bewijs dat je je van je situatie bewust bent en moeite wil doen.
Met wat gepiep zonder bewijs krijg je niets. Zo werkt het systeem.
Shirt onder een overhemd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, shirt onder het overhemd en het oogt al veel vlotter.
Luisteren naar deze wijze postquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mep ze met het wetsartikel om de orenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo ik wil urgentie aanvragen
- Doen wij niet aan
Ja maar ik heb wel snel een huis nodig
- Jammer doen wij niet aan
En dan? O wijze?
Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je het kan hebben kan het ook zonder
Ik kan eht hebben, maar voor de zaak mag het nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je het kan hebben kan het ook zonder
quote:
Oh dat sowieso ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mep ze met het wetsartikel om de oren
géén witte hequote:
Maar volgens artikel dit en dit paragraaf die en die heb ik die rechten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo ik wil urgentie aanvragen
- Doen wij niet aan
Ja maar ik heb wel snel een huis nodig
- Jammer doen wij niet aan
En dan? O wijze?
Omdat dat lelijk is. Zeker als je nog zo'n rond randje ziet eronder.quote:
Niks van aantrekken, hoe moeilijk het ook is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat sowieso ja.
Maar die DK laat het allemaal zo simpel klinken en dat is het gewoon niet![]()
En nu ga ik verder met janken
Je gaat me waarschijnlijk niet geloven, maar het is simpeler dan het lijkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat sowieso ja.
Ja. En als ik dit gevoel kan vasthouden heb ik ook nog hoop dat ze iets doen voor me.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
Hup, die afspraak 1 februari, was dat nou met maatschappelijk werk?
Ja, hoe idioot het ook is, vaak helpt het wel als je ze gewoon blijft lastig vallen en vooral als je laat zien dat je van e.e.a. op de hoogte bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar volgens artikel dit en dit paragraaf die en die heb ik die rechten.
Uhh, dat moet ik even met mijn leidinggevende bespreken.
Ok, we wachten wel, koffie lekker.
Alleen wit bij een licht overhemd.quote:
Nou, sommige mannen zie ik liever niet met overhemd open zonder shirt eronder.quote:
Ja, dat vind jijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat dat lelijk is. Zeker als je nog zo'n rond randje ziet eronder.
Zie reply naar samzzquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar volgens artikel dit en dit paragraaf die en die heb ik die rechten.
Uhh, dat moet ik even met mijn leidinggevende bespreken.
Ok, we wachten wel, koffie lekker.
Oh dat is goed, maatschappelijk werk kan soms echt helpen met dat soort dingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. En als ik dit gevoel kan vasthouden heb ik ook nog hoop dat ze iets doen voor me.
Ben 3 weken vrolijk geweest, was al bang dat ik dat zou blijven tot 1 feb.
Nadeel is wel dat R. 31 jan weer naar Schiedam oprot, dus dan kan ik mn vrolijke YES DE SUKKEL IS WEG bui vast niet onderdrukken
Ik heb twee woningen geregeld met urgentie. Je kan janken of je kan echt wat doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat sowieso ja.
Deel met ons je plannen van aanpakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb twee woningen geregeld met urgentie. Je kan janken of je kan echt wat doen.
Ja.quote:
LEZEN botte lul, ze krijgt geen urgentie, daar doen ze niet meer aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb twee woningen geregeld met urgentie. Je kan janken of je kan echt wat doen.
Ik zit dit hele weekend in Utrecht uit te zieken, dus dat kan sowieso nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt, niet dit weekend hoor ik was er al te vaak
Sinds wanneer zijn v-halzen geen shirts meer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Enige reden is als je een erg dun wit overhemd hebt waardoor je huidskleur erdoorheenkomt. Dan is een wit shirt wel wat. Maar dan nog zou ik V-hals kiezen.
Leuk man, van die zichtbare tepels in je overhemd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Watertornado het volgende:
Ja.
Enige reden is als je een erg dun wit overhemd hebt waardoor je huidskleur erdoorheenkomt. Dan is een wit shirt wel wat. Maar dan nog zou ik V-hals kiezen.
Jij bent meer degene die niet opletquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
LEZEN botte lul, ze krijgt geen urgentie, daar doen ze niet meer aan
Ja en jouw woonplaats is niet mijn woonplaats.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar de wetgeving is er nog wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
LEZEN botte lul, ze krijgt geen urgentie, daar doen ze niet meer aan
Waarom zou je dan een shirt onder je overhemd doen, en hoe zie je het dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn v-halzen geen shirts meer?
Omdat niet iedere man een overhemd kan dragen zonder een shirt eronder en het voor werk soms ook verplicht is als uniform?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom zou je dan een shirt onder je overhemd doen?
Ja en dat weet ik pas sinds nu dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar de wetgeving is er nog wel.
Dus ze heeft er waarschijnlijk wel recht op, nu het alleen nog zien te krijgen
Verplicht, iets dat je niet ziet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat niet iedere man een overhemd kan dragen zonder een shirt eronder en het voor werk soms ook verplicht is als uniform?
Dat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat niet iedere man een overhemd kan dragen zonder een shirt eronder en het voor werk soms ook verplicht is als uniform?
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verplicht, iets dat je niet ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |