Dan moet je een dichtbijzijnde man je voet in zijn kruis hengelen.quote:
Enige dat onder mijn kussen lag en roze is, is mijn pyjamabroek. Die heb ik wel aan ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:52 schreef STING het volgende:
[..]
Het lag onder je kussen! En het was roze!
Dan wordt ie wel heul klein hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je een dichtbijzijnde man je voet in zijn kruis hengelen.
Lotje!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:53 schreef Lotusss het volgende:
Haaai!
* Lotusss voelt zich alsof ze door een colonne vrachtwagens is overreden...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat is mijn broer een ongelooflijke nerd
Heeft nu weer een wifi weegschaal zodat hij op zn iphone kan zien hoe zijn gewicht de afgelopen dagen omhoog/omlaag gegaan iswtf echt..
Nee, het gereedschap van die kerel.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat is mijn broer een ongelooflijke nerd
Heeft nu weer een wifi weegschaal zodat hij op zn iphone kan zien hoe zijn gewicht de afgelopen dagen omhoog/omlaag gegaan iswtf echt..
Ik heb wel wat schroevendraaiers in mijn tas zitten van de reparatiebeurt bij MissB. Een grote en een kleine.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, het gereedschap van die kerel.
Overigens is de dichtstbijzijnde man mijn buurman. Huuuu
Kan Yuki goed koken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yuuks, kook gewoon een keer voor Sting, dan heb je 't zo voor elkaar
En wat een beurt was het!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb wel wat schroevendraaiers in mijn tas zitten van de reparatiebeurt bij MissB. Een grote en een kleine.
Ik kan koken.quote:
Doe mij die grote dan maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb wel wat schroevendraaiers in mijn tas zitten van de reparatiebeurt bij MissB. Een grote en een kleine.
Jij doet niet leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |